Aihe: Deathin rumpusoundeista..
1 2
grind
18.03.2004 14:29:05
Ylettömän hyväsoundinen levy tuo "Sound of perseverance", eritoten rumpujen osalta!
dbringer
18.03.2004 17:40:02

Samaan aikaan (1983) perustettiin molemmat bändit, mutta Deathin mukaanhan tämä kyseinen tyylisuunta nimettiin...

...not. Tyylisuunta sai nimensä Possessedin vuonna 1985 ilmestyneen Seven Churches-levyn Death Metal-nimisen biisin mukaan, eli kaksi vuotta ennen Deathin debyyttiä.
Viceroy
18.03.2004 19:00:19

...not. Tyylisuunta sai nimensä Possessedin vuonna 1985 ilmestyneen Seven Churches-levyn Death Metal-nimisen biisin mukaan, eli kaksi vuotta ennen Deathin debyyttiä.

Oho. Lähteeni eivät olekaan aukottomia. Pahoittelen jankuttamistani. Järkeenkäypäähän tuo kyllä on, nimettiinhän Black Metalkin Venomin biisin mukaan...

Deathin soundeista vielä: meinasi taas eilen tippa tulla silmään, kun yöllä kuuntelin Symbolicia luureilla, kun en saanut unta.

Joo ei mulla muuta kiitti mooooooi
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Jackson Dinky
18.03.2004 22:37:54
Ja ne ketkä eivät ole Deathin tuotantoon perehtyneet, ottakaa ihmeessä selvää, ette varmasti pety.

Näin on! Skaalat on ovelasti väännety joihinkin itämaisiin ja Deathia kuuntelee jo oppimisenkin kannalta, jos metallia soittaa.. Tossa on nimittäin kova pala rumpaleille..
Francesco Fareri on tyylitajuisin.
reino
20.03.2004 22:43:37
Näin on! Skaalat on ovelasti väännety joihinkin itämaisiin ja Deathia kuuntelee jo oppimisenkin kannalta, jos metallia soittaa.. Tossa on nimittäin kova pala rumpaleille..

On todella vaikeita biisejä opetella. Kaikki te pysähdykset ja tempovaihdot. Neljällä viimeisellä levyllä on ollt kyllä sellasia rumpukuvioita, että hirvittää.
W00t?
Viceroy
21.03.2004 16:23:41

On todella vaikeita biisejä opetella. Kaikki te pysähdykset ja tempovaihdot. Neljällä viimeisellä levyllä on ollt kyllä sellasia rumpukuvioita, että hirvittää.

On joo sekä Reinertillä, Hoglanilla että Christyllä varmasti ollut aikamoinen kasa splashia, crashia, stackeria ja ties mitä perkussiota studiossa mukana, kun kuuntelee niitä kilistelyjä juuri näillä levyillä...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
reino
22.03.2004 21:33:47
On joo sekä Reinertillä, Hoglanilla että Christyllä varmasti ollut aikamoinen kasa splashia, crashia, stackeria ja ties mitä perkussiota studiossa mukana, kun kuuntelee niitä kilistelyjä juuri näillä levyillä...

Se on kyllä totta. Mielenkiintoisesti ne kyllä niitä kilistimiä käyttääkin.
W00t?
Epämuusikko
23.03.2004 19:16:57
Se on kyllä totta. Mielenkiintoisesti ne kyllä niitä kilistimiä käyttääkin.

Näin kyllä vähällä kuuntelulla sanottuna on. Ja tiukkoja biisejä, vaikka noviisi bändin kuuntelussa olenkin. Mistäköhän Meshuggah lienee saanutkaan vaikutteita...
Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän
Deadnote
02.04.2004 19:11:46
Death on ehdottomasti tärkein death-metal bändi koko genressä. Death eroaa muista death-metal bändeistä esim. sillä että jokainen biisi ei kerro saatanasta, tappamisesta ja muusta lapsellisesta. Biisien symboliikka ja filosofiat on aivan helevetin hienoja.
There is some hope for those who own their mind.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)