EP 17.12.2010 10:54:59 | |
---|
baron: No eiks se oo sitä haukuttua OMB:tä? Soitan vasurilla bassoa? Ei tietenkään. |
Lennu 17.12.2010 11:29:00 | |
---|
Voihan sen kiertää niin, että laittaa basson ja rummut tulemaan koneelta, niin sehän on tavallaan trio. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Thefish 17.12.2010 11:46:41 | |
---|
Lennu: Voihan sen kiertää niin, että laittaa basson ja rummut tulemaan koneelta, niin sehän on tavallaan trio. "Tänä iltana Lennu feat. Ulkoistettu komppi" "This guy can play AND dance!" - Paul Jackson |
baron 17.12.2010 11:48:26 | |
---|
Lennu: Voihan sen kiertää niin, että laittaa basson ja rummut tulemaan koneelta, niin sehän on tavallaan trio. Osaisko se seurata mua? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 17.12.2010 11:48:33 | |
---|
Thefish: "Tänä iltana Lennu feat. Ulkoistettu komppi" Parempi ku Pilattu Komppi. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Lennu 17.12.2010 11:50:26 | |
---|
baron: Osaisko se seurata mua? Vasuribasso antaa midinä tap tempoa moottorirumpalille. Kyyyllä mä näkisin, että tässä ihan markkinoita on. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
friikki 17.12.2010 15:44:52 | |
---|
R.I.P. Ravintolamuusikkous, näin kait sen voi parhaiten ilmaista. Ensin lähti ravintolamuusikoiden duunit ja nykyisin lähtee kiintyvässä määrin (entisiä) ravintolamuusikoita..... Pääasia että pojat viihtyy ja tytöillä on hauskaa |
Ukko 17.12.2010 16:54:13 | |
---|
Lennu: Voihan sen kiertää niin, että laittaa basson ja rummut tulemaan koneelta, niin sehän on tavallaan trio. Ei vieras kuvio. COVS jäsen nro 6 |
baron 17.12.2010 17:15:10 | |
---|
Ukko: Ei vieras kuvio. Kun mä sain (tai ostin) mun Real Arrangerin niin aluksi olin siihen niin ihastunut että muutaman keikankin tein. Tuntui mahtavalta että big band säesti mua ja soitin siihen yhdellä sormella trumpettisoolon päälle. Nopeasti uutuuden viehätys kuiteskin meni ohi ja oon soittanut ihan normaalilla pianolla soolokeikat. (Eikä ne oo siitä vähentyneet eikä lisääntyneet) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 18.12.2010 16:09:36 | |
---|
Mä olen aina leikkinyt "Ravintolamuusikkoa"Silleen sivuverokortilla.Vaan eipä raflat ennee ole työllistäneet.Tosin määrätietoista hakua en ole nykyään harrastanut.Niin ohjelmatoimiston kuin suoramarkkinoinnin kautta vähään aikaan.Eli lähinnä Wossikka,Vanhis,Torppa.Tikkurilan entinen Calypso ja Espoon Korpilampi jääneet pois.Kuin myös jokunen muu ravintola.Toisaalta olis ihan kiva joskus käydä näyttämässä.Miten hyvä bändi soundaa ja toimii! Heh!Bilebändejä vissiin nykyään tarvitaan noihinkin mestoihin. Vaikea.Mutta varma! |
artope 20.12.2010 08:34:52 | |
---|
Timi: Heh!Bilebändejä vissiin nykyään tarvitaan noihinkin mestoihin. Kyllä suuntaus näyttää olevan vahvasti tämän suuntainen. Meiltäkin peruttiin Naantalin kylpylästä helmikuulta keikka kun ovat muuttaneet konseptinsa bile ja coverbändi suuntaan... Pitänee vissiin muuttaa ohjelmistoa ja hankkia kovanluokan kitaristi ja pari puhaltajaa joukkoon mukaan. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
ron.aiden 20.12.2010 09:25:35 | |
---|
...ja hankkia kovanluokan kitaristi ja pari puhaltajaa joukkoon mukaan. No sillähän se ratkeaa! does anybody knows? |
Mase 20.12.2010 09:34:34 | |
---|
ron.aiden: No sillähän se ratkeaa! instant humppabändistä bilebändiksi metamorfoosi ;) ei pidä ottaa vakavasti ja tietty sitä myydään mikä menee kulloinkin kaupaksi... Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
KanttoriPiiparinen 20.12.2010 10:34:16 | |
---|
Pelkällä akustisella pianolla tuntuu toimivan luontevammin kuin OMB-setillä. Mikähän siinäkin on? Pystypainin säestäminen on tietenkin eri juttu. Nimim. Soittaako mies vai soittaako henki. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
EP 20.12.2010 11:02:05 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Pelkällä akustisella pianolla tuntuu toimivan luontevammin kuin OMB-setillä. Mikähän siinäkin on? .. Ehkäpä juuri siksi. |
EP 20.12.2010 11:04:05 | |
---|
ron.aiden: No sillähän se ratkeaa! ..ja tuloksena tyhjänpäiväistä tekohauskaa junputusta? : ) |
jake5 20.12.2010 11:55:33 (muokattu 20.12.2010 12:14:44) | |
---|
Millaisia lääkkeitä vois kehittää? esim. tässä "pähkähulluja ideoita " Kuka keksii lisää??? Ravintolat Viinanmyyntioikeudet on sidottu aukioloaikoihin. Aukioloajat on sidottu elävään musiikkiin. Ilman A-oikeuksia pilkku klo.24.00 Elävässä musiikissa ei saa käyttää taustanauhoja sekä koneelliset pohjat ovat kiellettyjä. (karaoke ei ole eläväämusiikkia) Lippujen hinnalle kattoraja Musiikkiesitysten aloitus ja lopetus enimmäis-ajankohdat 21.00-01.30 Äänentoisto ja valokalusto HOITAJINEEN ravintolan puolesta Orkesterit Orkesterien musiikin tulee koostua väh. 40 % mannermaisesta populäärimusiikista. Ohjelmistossa oltava globaalit päivän hitit. Vähintään kolmiääniset stemmalaulut pakollisia. Nuotinluku primavista ehdoton. Vierailevien artistien säestys. Artistin käytettävä talon orkesteria, ei saa käyttää omaa orkesteria. Polttoaineiden alv. vähennys orkestereille. Asiakkaat Nollatoleranssi sisäänpääsyn edellytys. Paljon juomatonta rahaa Ei humppa tapa, se vain kiduttaa! |
EP 20.12.2010 12:00:28 (muokattu 20.12.2010 12:02:53) | |
---|
jake5: Millaisia lääkkeitä vois kehittää? esim. tässä "pähkähulluja ideoita " Kuka keksii lisää??? Ravintolat Viinanmyyntioikeudet on sidottu aukioloaikoihin. Aukioloajat on sidottu elävään musiikkiin. Ilman A-oikeuksia pilkku klo.24.00 Elävässä musiikissa ei saa käyttää taustanauhoja sekä koneelliset pohjat ovat kiellettyjä. (karaoke ei ole eläväämusiikkia) Lippujen hinnalle kattoraja Musiikkiesitysten aloitus ja lopetus enimmäis-ajankohdat 21.00-01.30 Äänentoisto ja valokalusto HOITAJINEEN ravintolan puolesta Orkesterit Orkesterien musiikin tulee koostua väh. 40 % mannermaisesta populäärimusiikista. Ohjelmistossa oltava globaalit päivän hitit. Vähintään kolmiääniset stemmalaulut pakollisia. Nuotinluku primavista ehdoton. Vierailevien artistien säestys. Artistin käytettävä talon orkesteria, ei saa käyttää omaa orkesteria. Polttoaineiden alv. vähennys orkestereille. Asiakkaat Nollatoleranssi sisäänpääsyn edellytys. Paljon juomatonta rahaa Hyviä ideoita!! Aivoriihi vaan pystyyn, kaikki ehdotukset mukaan : ) Nimim. Kekkonen olis "jyrähtäny" nykymenosta jo ajat sitten! : )) |
Komppia ikä kaikki 20.12.2010 12:16:24 | |
---|
- Soittajilla oltava Sibeliusakatemian loppututkinto... - Raittiuspassi...??? - Tanssitaito... - Huumorintaju - Ym... |
Raittiuspassi ja huumorintaju ei kyllä mahdu samaan aihioon. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |