Ziggy Bubba 14.12.2010 22:31:24 | |
---|
Onhan tämä sarjan aivan prkleen hienoa kulttuurityötä, vielä kun se on näin taidolla ja ajatuksella tehty. Mun mielestä yksittäisten artistien mainitseminen tai mainitsemattomuus on lopulta sivuseikka, paljon tärkeämpää näin isoa aihetta käsiteltäessä ovat isot suuntaviivat ja ajankuvat. Ei voi kuin nostaa tekijöille isosti hattua, varsinkin kun näitä "puhuvia päitä" sisältävät dokkarit ovat musta keskimäärin kiinnostavampia kuin normileffat. Toivotaan, että DVD-boksi nähdään ajan myötä myös. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
texjazz 15.12.2010 07:13:45 | |
---|
sikki-six: Onhan tämä sarjan aivan prkleen hienoa kulttuurityötä, vielä kun se on näin taidolla ja ajatuksella tehty. Mun mielestä yksittäisten artistien mainitseminen tai mainitsemattomuus on lopulta sivuseikka, paljon tärkeämpää näin isoa aihetta käsiteltäessä ovat isot suuntaviivat ja ajankuvat. Hyvin puhuttu. Ja jokaisellahan olisi näkemys siitä, mitä olisi enemmän pitänyt painottaa. Vaan edelleenkin se Idols-jakso jaksaa pänniä. Aivan turha, eikä yhtään kuulunut tähän sarjaan. Hukattiin aikaa ja filmiä tärkeämmältä. Ainoa antiko siinä jaksossa oli Anna Abreaurauraruaun vertaus Ozzyyn ja itseensä? Musiikinharrastajia vailla substanssia. Vaikka rap ei ole meikän ykkösmusaa, oli viime maanantain jakso kiinnostava ja paikallaan. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
kassper 15.12.2010 12:20:47 | |
---|
glx405: ... Vaan edelleenkin se Idols-jakso jaksaa pänniä. Aivan turha, eikä yhtään kuulunut tähän sarjaan. Hukattiin aikaa ja filmiä tärkeämmältä. Ainoa antiko siinä jaksossa oli Anna Abreaurauraruaun vertaus Ozzyyn ja itseensä? Musiikinharrastajia vailla substanssia. No johan tuosta oli puhetta, ettei se verrannut itseään Ozzyyn muusikkona vaan tuotteena. Molemmilla on tietty imago julkisuudessa, joka eroaa arkiminästä. Kotipojathan oli varsin pätevä katsaus tuohon suomalaisen hiphop-kyltyyrin nousuun. Tykkäsin. Pitää varmaan kyylätä vielä uudelleen, kun oli pikkusen väsymystä ilmassa tuota katsoessa. Jodan ja Särren skitit oli parhaimmillaan reväyttäviä. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua
Kuvia |
aivokuolio 15.12.2010 12:24:18 | |
---|
glx405: Ainoa antiko siinä jaksossa oli Anna Abreaurauraruaun vertaus Ozzyyn ja itseensä? Musiikinharrastajia vailla substanssia. :D Tässä rupiaa jo olemaa semmosta iltapäivälehtien tyylistä sananvääntelyä. "ANNA ABREU VERTASI ITSEÄÄN OZZY OSBORNEEN!" "YLPISTYNYT ABREU: OLEN SAMALLA VIIVALLA OZZYN KANSSA" |
Rhesus 15.12.2010 15:05:23 | |
---|
Kai ne idolit kuuluu osana rocksuomen kehitystä ja sen kaarta. Onhan idoleilla 2000-luvulla ollut iso, ellei jopa isoin siivu. Outoa olisi jättää heidät mainitsematta, vaikkakin aika shaibaa se formaatti onkin. Mutta, mä en olisi ikinä kuullut Jenni Vartiaista tai nähnyt häntä ikinä keikalla jollei hän olisi osallistunut niihin, sama pätee PMMP. |
DJKaaos 15.12.2010 15:37:48 | |
---|
Mä oon missannut tän sarjan toistuvasti. Onkos semmonen jakso jo tullut, jossa Agents-kitaristi Esa Pulliainen puhuu? Minä olen minä. |
HaloOfFlies 15.12.2010 15:58:09 | |
---|
djKaaos: Mä oon missannut tän sarjan toistuvasti. Onkos semmonen jakso jo tullut, jossa Agents-kitaristi Esa Pulliainen puhuu? Olihan se Pulliainen tuossa nelosjaksossa mukana, eli Amerikan ääni-osassa. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
KooAa 15.12.2010 16:39:31 | |
---|
Aika moni täällä arvostelee ohjelmat erikseen vaikka mun ymmärryksen mukaan ne kannattaa ensin kattoa kaikki. KooAa:lla on väliä, less is more. En Kumarra. This Is The Road To Hell. |
texjazz 15.12.2010 17:22:01 | |
---|
aivokuolio: "ANNA ABREU VERTASI ITSEÄÄN OZZY OSBORNEEN!" "YLPISTYNYT ABREU: OLEN SAMALLA VIIVALLA OZZYN KANSSA" "OZZY MYÖNTÄÄ: ANNA ON TÄLLÄ HETKELLÄ KOVEMPI" Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
macid 16.12.2010 13:45:18 | |
---|
jigsore: Hyvää freeläppää lähti Särreltä ja Jodarokilta. Munsta nuo Särren jutut oli vähän hävettäviä..Jodarok sen sijaan tuntu tietävän mitä tekee. |
Exhausted 16.12.2010 22:35:52 | |
---|
Planetist: Sanoitusjakson taustamusana soi ainakin Neu!ta ja Brian Enon Ambient ykköstä! Brian Eno taisi soida jo ekassa jaksossakin. Hieno fiilis tuli kyllä tästä Noin yleensä ottaen, olen tykännyt tästä sarjasta. Kaikkea ei ehdi näyttää, mutta olen tykännyt valinnoista. |
Hetfield 18.12.2010 00:31:47 | |
---|
Räppi ei ole meikän juttu, mutta pirun hyvin tehty ohjelma tuo kyllä on. Edellisen jakson näin myös, mutta jos näitä kahta ei lasketa, niin mennyt laiskuuden takia ohi koko sarja. Darn... Noh, vielä on kolme jäljellä. I quit the band... Now I just play with myself. |
KooAa 18.12.2010 10:37:12 | |
---|
Oli tuo hiphop skene mullakin tähän asti ollu 90% pimennossa. KooAa:lla on väliä, less is more. En Kumarra. This Is The Road To Hell. |
Johnny Buzz 19.12.2010 09:58:59 | |
---|
Erittäin hyvin tehty oli tuo hip hop -jakso. Just oikeita tyyppejä omi haastateltu ja paljon uutta juttua tuli itelle. Ainoa miinus jaksossa oli ne freestyle pätkät: ei ihan lähteny jätkiltä. |
En tiennytkään että hiphop on rock-musiikkia. No, kaikkea sitä oppii. |
Gleb91 19.12.2010 13:13:46 | |
---|
Krice: En tiennytkään että hiphop on rock-musiikkia. No, kaikkea sitä oppii. Tässä vaiheessa sun olis jo jonkun jakson kohdalla pitänyt tajuta että tässä sarjassa käsitellään muitakin musiikkityylejä kun rockia, vaikka nimi ja painotus onkin rockin suuntaan. |
tsugaru 19.12.2010 15:43:54 | |
---|
Krice: En tiennytkään että hiphop on rock-musiikkia. En tiennytkään, että hiphop ei ole rock-musiikkia. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
texjazz 20.12.2010 22:00:08 | |
---|
Hyvä jakso takapirut. Materiaalia, jota en ainakaan minä ole nähnyt. Ja miehiä, joilla on uskottavuutta ja sanomista. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
Exhausted 20.12.2010 22:00:56 | |
---|
Jakson kohokohta oli ehdottomasti Mika Sundqvist soittamassa sitaria |
Atomic Cafe 21.12.2010 00:30:20 (muokattu 21.12.2010 00:31:07) | |
---|
OZZY MYÖNTÄÄ: OLEN VAIMONI LUOMA TUOTE JA MUUTENKIN TOSSUN ALLA. |