TMik 18.12.2010 14:56:38 | |
---|
Ensimmäinen posti foorumilla... Hei vaan kaikille. Alkuviikosta tuli Boss gt-8 ja nyt eilen noudin postista USA Jackson soloistin :) |
Antroid 18.12.2010 15:12:15 | |
---|
jyrkalt: Onkohan näitä vasureina ollenkaan ees olemassa. Todella hieno vehjes. On noita näkynyt vasurina, juum. |
Terihteeri 18.12.2010 15:12:59 | |
---|
Mesa Nomad 55, vihdoinkin. |
Numbie 18.12.2010 15:24:19 | |
---|
Laney Lionheart-nuppi tuli noudettua. Hyvä ja paras. |
JuSu 18.12.2010 15:34:06 | |
---|
Terihteeri: Mesa Nomad 55, vihdoinkin. Katohan. Mitäs tykkäät pelistä? Kovasti tuota parjataan, mutta itse olen tykästynyt kamppeeseen. JuSu Aamuisin välillä harmittaa. |
SirElwood 18.12.2010 15:42:44 | |
---|
Antroid: On noita näkynyt vasurina, juum. On juu, mutta jos ei mistään löydy valmiina, niin tilauksen kanssa voi odotteluaika käydä varsin pitkäksi. |
Muuki 18.12.2010 15:46:50 | |
---|
TMik: Ensimmäinen posti foorumilla... Hei vaan kaikille. Alkuviikosta tuli Boss gt-8 ja nyt eilen noudin postista USA Jackson soloistin :) HUHHUH.. Ei muutakun onneksi olkoon, loistavat valinnat. Eio |
jii69 18.12.2010 15:55:49 | |
---|
Poitsuille squierin straton, onkos noissa yleensä laatu kuin kohillaan? yli 20v vanhaksi on kyllä tosi hyvä kuntonen. |
Terihteeri 18.12.2010 16:00:30 | |
---|
JuSu: Katohan. Mitäs tykkäät pelistä? Kovasti tuota parjataan, mutta itse olen tykästynyt kamppeeseen. JuSu Onhan tuo ihan mielettömän monipuolinen ja hienosoundinen laitos. Oikeastaan olen aiemmin testannut samallaista comboa ja hetki sitten katsottuani kitaraklubia, Dahlblom nosti vanhat kaasut taas pintaan. En juurikaan käytä mitään junttasäröjä, laajennan vaan hieman palettia AC15 kaverina. Nomadista irtoaa aika upeat cleanit ja pehmeät rosot. |
Muuki 18.12.2010 16:12:34 | |
---|
jii69: Poitsuille squierin straton, onkos noissa yleensä laatu kuin kohillaan? yli 20v vanhaksi on kyllä tosi hyvä kuntonen. Taitaa olla enemmän kuin kohillaan, etenkin jos on made in japan. Eio |
jussimus 18.12.2010 16:57:32 | |
---|
Numbie: Laney Lionheart-nuppi tuli noudettua. Hyvä ja paras. Vuosien kamarunkkauksen ja lukuisten vahvareiden jälkeen päädyin tismalleen samaan lopputulokseen. Lionheart ON paras omistamani vahvari ikinä. Ja mikä parasta, Lionheart on varmaan ainoa putkivahvari mihin en oo vieläkään kokenut tarvetta vaihtaa yhtäkään putkea, vaan ihan tehdasputkilla mennään edelleen...no eipä sinänsä ihme koska Laney käyttää tehdasputkina TADia, ja juuri TADia olen itsekin aina suosinut. Ja mikä hulluinta, mahtavien kliinien ja pikkurosojen lisäksi Lionheart tarjoaa parhaat mättösoundit mitä oon koskaan mistään vahvaristani saanut :D Ja ilman mitään ylimääräisiä buusterispeduja! Täydellinen vahvistin. Ainakin mulle. |
jii69 18.12.2010 17:07:32 | |
---|
Muuki: Taitaa olla enemmän kuin kohillaan, etenkin jos on made in japan. Made in USA, eroaako paljonkin noista jaappanin skujuista? |
Muuki 18.12.2010 17:49:51 | |
---|
jii69: Made in USA, eroaako paljonkin noista jaappanin skujuista? Ei tämä nyt mikään ammattilaisen lausunto ole, mutta tietääkseni japsi-Skujut on niitä kovimpia, parhaimpia ja arvostetuimpia. Varmasti hyvä se USA-mallikin, mullehan nyt kelpais vaikka indoneessialainen vai missä kiinassa jo nykyään tekevätkään.. Eio |
call_of_c 18.12.2010 18:12:38 | |
---|
jii69: Made in USA, eroaako paljonkin noista jaappanin skujuista? Ihan uteliaisuudesta, milläs kirjaimistolla sarjanumero alkaa tuossa? Guitar Zero |
call_of_c: Ihan uteliaisuudesta, milläs kirjaimistolla sarjanumero alkaa tuossa? E:llä eli 89- kait ois mitä vähää netistä tietoa löytänyt. |
Muuki 18.12.2010 20:28:21 | |
---|
Jemmasin Ibanezin QM1/QM2 -mikit. En oikeen tiiä miks, paitti että olivat edulliset. Ja taatusti mehukkaammat kun nykyiset. Plekuja ja kolome kielisettiäkin alkuviikosta. Eio |
Krice 18.12.2010 21:14:11 | |
---|
jussimus: Ja mikä hulluinta, mahtavien kliinien ja pikkurosojen lisäksi Lionheart tarjoaa parhaat mättösoundit mitä oon koskaan mistään vahvaristani saanut :D Ja ilman mitään ylimääräisiä buusterispeduja! 5W-kombosta ei ainakaan irtoa:( Mutta putkia ei ole tarvinnut vaihtaa siitäkään. |
Numbie 18.12.2010 21:56:06 | |
---|
jussimus: Vuosien kamarunkkauksen ja lukuisten vahvareiden jälkeen päädyin tismalleen samaan lopputulokseen. Lionheart ON paras omistamani vahvari ikinä. Ja mikä parasta, Lionheart on varmaan ainoa putkivahvari mihin en oo vieläkään kokenut tarvetta vaihtaa yhtäkään putkea, vaan ihan tehdasputkilla mennään edelleen...no eipä sinänsä ihme koska Laney käyttää tehdasputkina TADia, ja juuri TADia olen itsekin aina suosinut. Ja mikä hulluinta, mahtavien kliinien ja pikkurosojen lisäksi Lionheart tarjoaa parhaat mättösoundit mitä oon koskaan mistään vahvaristani saanut :D Ja ilman mitään ylimääräisiä buusterispeduja! Täydellinen vahvistin. Ainakin mulle. Tilasin tuon lähikauppaan sokkona nettihehkutuksen ja ääninäytteiden perusteella koska se vaikutti paperilla just täydelliseltä vahvistimelta miun käyttöön. Pari tuntia testailin treeniksellä ja tuntuu kyllä niin nappiostokselta kun olla ja voi. Meikän Classic Player Jazzmasterilla ei juuri tuota mättöosastoa irronnut. Omat sounditarpeet säröllä pelatessa tosin onkin lähinnä semmosta perinteistä rokkicrunchia, joten eipä sillä niin väliäkään. Cleanit on kyllä upeat ja headroomiakin riittävästi. Seuraavaks pitäis sitten metsästää sopiva kaappi tuolle kaveriks. Saman sarjan komeroon ei just nyt oo varaa, mutta pitäähän se jossain vaiheessa hommata jo ihan esteettisistä syistä. Normi G-12H:illa varustetulla 2x12:lla pärjännee jo ihan hyvin? Huomenna pääsee luukuttamaan bändin kanssa. Ei jaksais oottaa. |
Freewheeler 18.12.2010 22:09:16 | |
---|
jii69: Made in USA, eroaako paljonkin noista jaappanin skujuista? Häh? Ei Squieria ole Jenkeissä koskaan tehty... Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Sakmongkol 18.12.2010 22:11:44 | |
---|
Freewheeler: Häh? Ei Squieria ole Jenkeissä koskaan tehty... Onpa, noin 8 kuukauden ajan vuosina 89-90. |