Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kivoja biisejä aloittelijalle !
1
myysa
17.12.2010 20:37:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas, jos teillä on jotain ehdotuksia aloittelijalle! Suht helppoja, mutta kivoja biisejä! Mitkä oli teidän ekat biisit, mitkä soititte?
 
- myysa
 
spaze
17.12.2010 20:47:47 (muokattu 17.12.2010 20:51:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuiki tuiki tähtönen
Missä muruseni on
Niityllä lunta
Moon river
Great balls of fire
Adventin aika
Petteri punakuono
 
Noita on tultu viime aikoina soitettua harjoitusmielessä. Aika helppoja osa ja haastavampia toinen osa. Olen aloittelija ja noista on hyvä lähteä liikkeelle tai jotain biisejä mistä tykkäät.
 
Kaikkein paras mielestäni oli se, kun kävin hakemassa Kultainen Lastenlaulukirja, sieltä mikä vaan lapsuuden suosikki on mitä mahtavin harjoitusmateriaali.
 
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/272780
 
Ei kannata heti alkuun yrittää Chopinia tai Mozartia, menee vaan hermot, turhautuu ja jää pianonsoitot siihen.
 
myysa
17.12.2010 21:08:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos! Osan noista osaankin jo :) Mistä löytäisin nuotit noihin osaan, esim. missä muruseni on ym. ?
 
spaze
17.12.2010 21:12:06 (muokattu 17.12.2010 21:13:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

myysa: Kiitos! Osan noista osaankin jo :) Mistä löytäisin nuotit noihin osaan, esim. missä muruseni on ym. ?
 
Nuotithan ovat tekijänoikeuslain alaisia joten "laillisesti" niitä et saa mistään ellet maksa niistä. Sointujen kulkua voit tarkistella esimerkiksi ultimate-guitar.com sivustolla. Esimerkiksi:
 
http://tabs.ultimate-guitar.com/j/j … artiainen/missa_muruseni_on_crd.htm
 
Tuolla sivustolla on kiva softa alla, eli voit trasponoida ylös/alas kunnes löydät sen oikean sävellajin joka sopii parhaiten sun sormiin.
 
Continuub
17.12.2010 23:50:29 (muokattu 18.12.2010 12:09:53)