Aihe: Jucciz : silja_line
1
Demostudio
21.03.2004 21:02:32
Bändin nimi: Jucciz
Kappaleen nimi: silja_line

URL: http://peavey.mine.nu/mp3/other/silja_line.mp3 (Mp3)

Laivajazz/funk/groovea/mitälie.

Nahkis painosti pistämään niin laitetaan nyt. Kaikki kommentit toki tervetulleita. :)
PoLFus
22.03.2004 07:49:17

Tä on niin tätä. Lajissaan loistava!

Millä teit rummut? Basson?
~ 7ender $tratocaster ~
Notefix
22.03.2004 12:02:09

Täähän on hyvä...tollasta on tullu joskus tehtyä. Sitäpaitsi Lemmenlaiva on yks parhaista biiseistä!
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
Ossi
22.03.2004 15:04:27

Ai että. Täst' mie pijän! Tyylinmukaista sointumaailmaa ja hyvät soundit. Piti oikein seivata desktoppiin ja jammailla mukana.

Ei muuta kun westcoast-teemainen setti ensi miittiin. Ja *more groove* bassoineen kehiin.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Herra Rapu
22.03.2004 16:51:38 (muokattu 22.03.2004 16:51:54)

Ekaks ajattelin että nyt tulee jotain over-the-top lemmenlaiva jazzkitaratykitystä, mutta tää olikin huippuimelää ja lepposta eli hyvää.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
NORTON
22.03.2004 17:40:22

Kyllä, hyvää matskua. Laulajan tarttisit.
Anteeksi!
jannu
22.03.2004 18:49:26 (muokattu 22.03.2004 18:50:05)
Tämän tahdissa Gopher kaataisi Karibialla naisia kuin makkaravarrasta! :)

Vallan toimivaa tunnelmointia. Mielummin mä tämmöttistä kuuntelisin laivalla kuin kaikenmaailman ankeita suomi-iskelmä"tähtiä". Tosi sulavaa ja pehmeää tunnelmaa. Tyylikästä kitarointia ja rytmiryhmä tihkui seksiä!
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Jucciz
22.03.2004 19:00:59
Kiitoksia kommenteista. Vitsiksihän tämä biisi lähinnä oli tarkoitettu (kai), sain idean siihen eräällä viikon mittaisella keikkareissulla Turussa. Muu bändi heitti pari koulukeikkaa kun taas itse jäin peiton alle potemaan flunssaa. Tuo biisi alkoi soimaan päässäni ja näpyttelin soinnut kännykkään talteen kun en muuta kyennyt. Kyllä, kuulen päässäni ääniä.

Rummut ja basso on ihan MIDIä, soundit taitaa itse asiassa olla tuosta Rolandin JV-1010:stä, eli XP-30:n räkkimallista. En muista, mikä oli tilanne tämän biisin kanssa, soitinko rummut sisään kiipparilla vai klikkailinko hiirellä: joka tapauksessa, äärimmäisen kvantisoiduilta ne eivät kuulosta (enkä jaksa nyt tarkistaa tuolta Sonarin puolelta asian todellista laitaa). Rhodesit on ainakin tehty hiirellä: en osaa soittaa pianolla oikeastaan mitään, paitsi teoriassa. :)

Kertsin tamburiini on soitettu itse Thomannin viiden markan tamburiinilla ja taltioitu Shuren SM57:lla kuten kitaraosuudetkin. Kitaroina Stratocaster (komppi) ja Ala-Kuhan mainio 335 (soolo).

Laulajakin varmaan olisi, meninhän semmoisen naimaan tuossa männävuonna. Ongelma onkin lähinnä siinä, etten sanoita. Biisejä tuntuu syntyvän enemmän tai vähemmän koko ajan, mutta instrumentaaleina niistä kaikista ei ole pitkäksi aikaa iloa useimmille.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
PekKampela
23.03.2004 15:49:55 (muokattu 23.03.2004 19:57:47)

Fantastista. Laivojen lisäksi mieleen tulee valkaistut hampaat ja pikimusta liimaletti. Oletkos semmoista tyyliä harkinnut?
Jossei laulua tähän, niin mielellään kuulisin vaikkasta kitaralla tai jollain muulla soittimella jotain melodiantynkää sekä lisää soolottelua. Vähän tylsäksihän tää ilman käy.

Pidän kitaroinnistasi tosi paljon. Siis ihan yleisesti. Jazzahtava osaaminen säväyttää mua aina. Oletkos muuten opiskellut musiikkia opistoissa/konservatorioissa??Monipuolisuutta löytyy, jatka samaan malliin!

Oon kuunnellut muiden tuotostesi lisäksi myös Turvakytkimen klipit. Mukavaa väriä tähän niin metallihtavaan Suomigospel-rintamaan, tai ainakin sellaisen käsityksen oon siitä saanut.

EDIT: Ylim. lause
Snowblind
23.03.2004 19:27:23

Vähän tylsäksihän tää ilman käy.

Eikös se hissi/ruotsinlaivamusiikki yleensäkkin?
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt