Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Misa Digital Kitara
1
Ianuarius
16.12.2010 15:03:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan tästä vehkeestä mihinkään, vai meneekö fail-osastolle? :)
 
http://www.engadget.com/2010/12/15/ … tara-goes-up-for-pre-order-849-for/
 
Tulee enemmän syntikka mieleen tosta, mut kaipa tota sit soitetaan vähän niinku kitaraa.. paitsi että tossa ei oo kieliä.
 
Bloggailua englanniksi musiikillisista aiheista: The Musician Experience
Entropia666
16.12.2010 15:14:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ianuarius: Onkohan tästä vehkeestä mihinkään, vai meneekö fail-osastolle? :)
 
http://www.engadget.com/2010/12/15/ … tara-goes-up-for-pre-order-849-for/
 
Tulee enemmän syntikka mieleen tosta, mut kaipa tota sit soitetaan vähän niinku kitaraa.. paitsi että tossa ei oo kieliä.

 
Kyllä mä haluan että mun kitara on puuta ja kielet + hardware metallia. Aito soitin, eikä mikään teknohippienlelu...
 
Grugi
16.12.2010 15:25:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapistuksella ei ole mitään samaa kitaran kanssa mutta ehkä jollekkin kiva teknolelu ei muuta.
 
SDMF
kiriminni
16.12.2010 22:56:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kosketusnäytöllinen hirviö?Tuollaista otelautaa on käytetty ennenkin.
Enemmän tuo on kosketinsoitin kuin kitara.
 
doom crew
16.12.2010 23:42:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohan tuo nyt ihan kusipaskaa alusta loppuun.
 
Last night I went to bed with a buzz, I dreamed I was drinking I woke up and I was, I'll be a drunk redneck until the day I'm dead, I drink beer with my breakfast and before I go to bed
Victor Helldriver
17.12.2010 01:37:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitto et ois siisti vehje!
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Isla
26.03.2012 00:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näiltä "kusipaskakirjoittajilta" on jäänyt ilmeisesti eräs asia huomaamatta:
 
Misa Kitara ei ole kitara, vaan syntetisaattori. Koskettimilla ohjattavaan syntetisaattoriin verrattuna sillä on se etu, etä soundia (ja muita asetuksia) voi muuttaa soittaessa (mikä joskus voi olla varsin hankalaa, jos molemmat kädet ovat koskettimilla).
 
Soitan sekä kosketinsoittimia että kitaraa ja olen huomannut molempien soittimien rajoitukset syntetisaattorien ohjaamisessa. Olen asentanut yhteen kitaraani Rolandin GR-20 syntetisaattorin, ja sekään ei pysty tekemään samoja asioita kuin Misa.
 
Tämä keskusteluaihe on siis vähän väärässä paikassa, sillä Misaa ei ole tarkoitettu kitaran korvaajaksi tai täydennykseksi. Se ei myöskään korvaa kosketinsoittimia, vaan tuo aivan uuden lähestymistavan musiikin tekemiseen.
 
Olen innoissani siitä, että ihmiset edelleen kehittelevät uusia soittimia. Ilman heitä kuuntelisimme vieläkin pelkkää cembalomusiikkia.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «