Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksi Fireball pitää tämmöstä ääntä??
1
tomaattiorava
16.12.2010 19:57:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, mitä tämä mahtaa olla ja miksi?
 
http://www.mikseri.net/artists/saah/kakkakikkeli/450358/
 
Ollaan siis treeniksellä nupit kaakossa ja kun volume potikan käännän nollille tulee tota ihme vinkunaa, volat kun laitan päälle kuuluu normaalia kiertoa kun kamat ovat lujalla.
Vielä ihmeellisemmäksi asian tekee se, että jos bändin toinen kitaristi kytkee oman keppinsä mun piuhaan ja nuppiin, niin ei kuulu mitään vastaavaa.
Sama juttu jos pistän oman keppini hänen laitteisiin.
 
iWad
16.12.2010 21:11:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen tarkistamaan kitaran elektroniikan, onko kolvaukset kunnossa ja johdoilla on kosketus sinne minne pitääkin? Itse ainakin olen havainnut moisen ilmiön jos joku piuha on esim. ollut irtoamassa.
 
tomaattiorava
16.12.2010 21:22:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iWad: Suosittelen tarkistamaan kitaran elektroniikan, onko kolvaukset kunnossa ja johdoilla on kosketus sinne minne pitääkin? Itse ainakin olen havainnut moisen ilmiön jos joku piuha on esim. ollut irtoamassa.
 
Keppi oli just 2 viikkoa sitten 150e arvoisessa huollossa. =P
 
Borlag
16.12.2010 21:22:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Keppi oli just 2 viikkoa sitten 150e arvoisessa huollossa. =P
 
Vie takaisin sinne ja sano että tarkistaa sähköt, pitäisi mennä takuuseen.
 
tomaattiorava
16.12.2010 21:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Borlag: Vie takaisin sinne ja sano että tarkistaa sähköt, pitäisi mennä takuuseen.
 
Kun tota vinkumista ei tosiaan kuulu kun lykkää kepin kaverin kamoihin, niin voisko se johtua siitä, että kaverilla tosiaan on kohtalainen räkkisysteemi missä on kaikki kompurat, limitterit ja gatet käytössä?
 
ReBeat
16.12.2010 22:24:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: vinkumista ei kuulu kun lykkää kaverin kamoihin, niin voisko se johtua siitä, että kaverilla tosiaan on kohtalainen
 
No siitähän se voi johtua.
 
Borlag
16.12.2010 22:27:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Kun tota vinkumista ei tosiaan kuulu kun lykkää kepin kaverin kamoihin, niin voisko se johtua siitä, että kaverilla tosiaan on kohtalainen räkkisysteemi missä on kaikki kompurat, limitterit ja gatet käytössä?
 
Tottakai, vinkumiset saattavat leikkautua pois noilla. Mutta ajattele asiaa niin että kuuluuko normaalisti toimivista kitarakamoista sitä vinkumista? Huolto mokasi jotain, vie se keppi takaisin niin he korjaavat samaan rahaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «