Aihe: Mistä esquire-pleksi?
1
gelsmond
15.12.2010 13:27:07
Osaako joku viisaampi neuvoa mistähän tuollaisia kaulamikittömiä tele-pleksejä löytyisi? Suomesta ei tahdo löytyä mistään, ja jenkeistä asti en haluaisi alkaa tilailemaan.

Tiedossa on että itse voi aihiosta alkaa tekemään, mutta saahan noita maailmalta. Yhden tortoise-värisen löysin kerran torilta, ja sekin oli jenkeistä tuotu. Onko kukaan hommaillut itselleen vastaavia lähempää? Mistä?

Vaihtoehtoisesti jos joltain nurkista vastaavaa löytyisi (mieluiten mustana), voisin ostaa pois.
varakeef
15.12.2010 13:44:27
http://www.axesrus.com/AxePlatesTele.html

Esimerkiksi. Viistoista puntaa, toimituskulut kympin. Toisaalta sieltä saa sitten samalla muitakin tuiki tarpeellisia osia samalla.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Y3J
15.12.2010 14:41:55
Pakko kysyä aihetta hieman sivuten että löytyyköhän mistään Euroopasta minkäänlaista valikoimaa Jazzmaster-pleksejä? Thomannilla yms. tuntuu olevan vaan noita turtleseja ja muita perusvärejä.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen.
gelsmond
15.12.2010 16:33:18 (muokattu 15.12.2010 17:20:01)
Saako tuolta Axesrusilta tilattua Suomeen, onko tietoa? Jostain syystä en sivuilta löytänyt muuta kuin kartan missä Suomi ei kuulunut alueeseen. Muuten kyllä paljon vaikka mitä mielenkiintoista tuolla!

E: Kyllä kuulemma saa Suomeenkin.
Jii-Gee
15.12.2010 17:37:26

markusnurminen: Osaako joku viisaampi neuvoa mistähän tuollaisia kaulamikittömiä tele-pleksejä löytyisi? Suomesta ei tahdo löytyä mistään, ja jenkeistä asti en haluaisi alkaa tilailemaan.

Tilaat pleksin lähimmältä Fender -jälleenmyyjältä !?
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Joees
15.12.2010 17:37:34
Jos joltain löytyy yksikerroksinen valkoinen pleksi esquireen niin saa pommittaa tarjousta...

En oo jaksanut vielä torille tunkea ilmoitusta mut ehkä tässä joskus.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
varakeef
15.12.2010 23:03:22
Ruotsista löytyy mustaa, valkoista ja luonnonvalkoista.

http://shop.gmf.se/group.htm?category_id=4469
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)