Wradlin 14.12.2010 22:16:10 | |
---|
aristoteles666: eiku se on f x X eli ihab vitusti, toihan on ylempää matikkaa. eli siis kun numerot loppuu ja täytyy laskea kirjaimilla. Niin siis toi X:hän on nyt muuttuja, eli onko Axessa siis watteja suurimman mahdollisen reaaliluvun verran? Vau, melkonen vehje. |
Mr. Speed 14.12.2010 22:17:03 | |
---|
VViltsu: Niin siis toi X:hän on nyt muuttuja, eli onko Axessa siis watteja suurimman mahdollisen reaaliluvun verran? Vau, melkonen vehje. Siinä tapauksessa se ei kyllä varmaan toimi livenä, kun watteja tulee äärettömästi heti kun laittaa vähänkään outputtia :( Se on siis hyvä vehje PA:n tuhoamiseen. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Kontiak 14.12.2010 22:17:30 | |
---|
Mr. Speed: Eikö ole vähän spedeä tarttua pikkujuttuihin, kun ei muuhun enää pysty provosoitumaan? Oletko löytänyt jostain klippiä, mistä tuota Fryette UL:n puhdistumista voisi ihastella ennen kuin heität silmiemme eteen oman clippisi? http://www.truthinshredding.com |
Mr. Speed 14.12.2010 22:17:56 | |
---|
Kontiak: Oletko löytänyt jostain klippiä, mistä tuota Fryette UL:n puhdistumista voisi ihastella ennen kuin heität silmiemme eteen oman clippisi? Enpä ole katsonut tarpeelliseksi etsiä. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Wradlin 14.12.2010 22:18:37 | |
---|
Mr. Speed: Siinä tapauksessa se ei kyllä varmaan toimi livenä, kun watteja tulee äärettömästi heti kun laittaa vähänkään outputtia :( Se on siis hyvä vehje PA:n tuhoamiseen. No sehän on sitten iham perseestä. Kontiak: Sitä minä juuri en tiedä. Kuten en tiedä sitäkään, että minkä takia kaikki midi-laudan sataseitsemänkymmentäneljätuhatta preset-paikkaa pasahtaa täyteen heti, kun sanotaan sana 'mallintava'. Ei mun mielestä ole tarvetta kuin yhdelle nupille/vahvistimelle. Ja enpä tosta midi-laudasta nyt tiedä, mutta mun käytössä riittää se 0-2 efektiä riippuen vahvistimesta, joten oli käytössä sitten mallintava, putki tai trankku niin efekteille ei hirveästi ole käyttöä. |
saastara 14.12.2010 22:20:15 | |
---|
Mr. Speed: Kovasti ainakin noita vanhempia mainostetaan. Tuon takia kuitenkin lisäsin yleistyksen, että minä oletan näin käyvän kunnollisella vahvistimella. Eikö ole vähän spedeä tarttua pikkujuttuihin, kun ei muuhun enää pysty provosoitumaan? Mä olen siis ihan Sveitsinä koittanut pysytellä tässä keskustelussa.. Hymiö. Iski nyt vaan äkkiseltään silmään, että jos ensin inistään, että ei käyttäydy niin kuin orkkikset ja sitten inistään, että käyttäytyy tyhmästi, kun huomataan, että se masiina käyttäytyykin kuin se orkkis.. Eihän se nyt jumankautaa sen mulinexin vika ole jos se vahvistin mitä se mallintaa on ihan skebeliä. |
aristoteles666 14.12.2010 22:20:48 | |
---|
Mr. Speed: Siinä tapauksessa se ei kyllä varmaan toimi livenä, kun watteja tulee äärettömästi heti kun laittaa vähänkään outputtia :( Se on siis hyvä vehje PA:n tuhoamiseen. meillä otetaan lipuista hintaa, joten ei pa:t viitsi vaivautua sinne. |
Mr. Speed 14.12.2010 22:20:58 | |
---|
saastara: Mä olen siis ihan Sveitsinä koittanut pysytellä tässä keskustelussa.. Hymiö. Iski nyt vaan äkkiseltään silmään, että jos ensin inistään, että ei käyttäydy niin kuin orkkikset ja sitten inistään, että käyttäytyy tyhmästi, kun huomataan, että se masiina käyttäytyykin kuin se orkkis.. Eihän se nyt jumankautaa sen mulinexin vika ole jos se vahvistin mitä se mallintaa on ihan skebeliä. Sä vaan sekotat nyt kaksi eri kirjoittajaa. Tarkkuutta siellä takarivissä! Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
saastara 14.12.2010 22:23:36 | |
---|
Mr. Speed: Sä vaan sekotat nyt kaksi eri kirjoittajaa. Tarkkuutta siellä takarivissä! Fcuk! Noinko kävi..? Herpaantuu keskittyminen kun yritän saada putkisoundeja Podista irit. |
Mr. Speed 14.12.2010 22:24:12 | |
---|
saastara: Fcuk! Noinko kävi..? Herpaantuu keskittyminen kun yritän saada putkisoundeja Podista irit. Parhaiten saat putkisoundit POD:ista myymällä POD:in :) Ei vaan.. Ei kyllä kovin hääppösiä soundeja XT Livestä revitä. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Terry Pantheras 14.12.2010 22:24:37 | |
---|
VViltsu: No sehän on sitten iham perseestä. Oho, no sitte Axet myyntiin immeiset. Ei mun mielestä ole tarvetta kuin yhdelle nupille/vahvistimelle. Ja enpä tosta midi-laudasta nyt tiedä, mutta mun käytössä riittää se 0-2 efektiä riippuen vahvistimesta, joten oli käytössä sitten mallintava, putki tai trankku niin efekteille ei hirveästi ole käyttöä. Mitäs täällä nyt oikein pöhköillään? En nyt oikein ymmärrä miksi mennä taas tähän turhaan vääntöön henkilökohtaisista tarpeista... |
Terry Pantheras: Oho, no sitte Axet myyntiin immeiset. Joo ja halvalla. =) Mitäs täällä nyt oikein pöhköillään? En nyt oikein ymmärrä miksi mennä taas tähän turhaan vääntöön henkilökohtaisista tarpeista... Kunhan vain sanoin ettei kaikille ole käyttöä kaikille eri soundeille ja efekteille. Yksi riittää. Yksinkertaista. Mutta onhan tää ketju mennyt vähän perseilyksi, kieltämättä. |
Kontiak 14.12.2010 22:31:33 (muokattu 14.12.2010 22:31:53) | |
---|
VViltsu: Kunhan vain sanoin ettei kaikille ole käyttöä kaikille eri soundeille ja efekteille. Yksi riittää. Yksinkertaista. Näin on! Hyvä! Seuraavaksi etsit sitten vaan oikean ketjun sanomisellesi. http://www.truthinshredding.com |
Mr. Speed 14.12.2010 22:32:35 | |
---|
Kontiak: Näin on! Hyvä! Seuraavaksi etsit sitten vaan oikean ketjun sanomisellesi. Kyseinen kommenttihan liittyi aiheeseen yhtä paljon kuin tämä minun. Tai minun lainaamani. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Wradlin 14.12.2010 22:34:31 | |
---|
Kontiak: Näin on! Hyvä! Seuraavaksi etsit sitten vaan oikean ketjun sanomisellesi. Harkitsen. Harkitse sinäkin. Mitä ihmeen uskonsotaa sä oikein käyt tän laitteen puolesta? =D |
Spike 14.12.2010 23:06:07 | |
---|
Mr. Speed: Kovasti ainakin noita vanhempia mainostetaan. Tuon takia kuitenkin lisäsin yleistyksen, että minä oletan näin käyvän kunnollisella vahvistimella. Ööh, ei mistään vanhasta marshallista lähde tapposäröjä. Olis mukava kuulla Axe-FX:stä klippejä jotka ois ajettu pieneen putkipäätteeseen, joka on ajettu päätesärölle. |
Mr. Speed 14.12.2010 23:12:10 | |
---|
Spike: Ööh, ei mistään vanhasta marshallista lähde tapposäröjä. Olis mukava kuulla Axe-FX:stä klippejä jotka ois ajettu pieneen putkipäätteeseen, joka on ajettu päätesärölle. Hienoa. Älä vain missään nimessä käytä omia aivojasi. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Lennu 14.12.2010 23:31:40 (muokattu 14.12.2010 23:32:52) | |
---|
VViltsu: Harkitsen. Harkitse sinäkin. Mitä ihmeen uskonsotaa sä oikein käyt tän laitteen puolesta? =D No sun osallistuminen tähän ketjuun on vähän ku autorassari osallistuis floristien keskusteluun. Kaikki tietää, että sulle riittää yksi vahvistin, se ei kuitenkaan ole ketjun aihe. edit: innoissani tulin taas tsekkaamaan, onko uusia klippejä ja mielipiteitä. Joo oli muutama klippi ja sit pari sivua perseilyä. Säähs. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Mikko L 14.12.2010 23:48:57 | |
---|
En tajua miten tässä on saatu kaksi sivullista täyttä tyhjyyttä yhden illan aikana. :D Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Mikko L 14.12.2010 23:49:58 | |
---|
aristoteles666: axen käyttöliittymä on kyllä vanhanaikainen, paljon parempi olisi ollut 4-5 potikkaa jotka samalla sivulla muuttavat samaa määrää parametrejä, ja sitten seuraavalla sivulla lisää. sen lisäksi nuolinäppäimet että voi kulkea eri sivujen välissä eri suuntiin. Juu mä oon jokseenkin samaa mieltä. Axe-Editillä tämä juttu tietenkin toimii paremmin kuin hyvin mutta jos aikoo käyttää Axen user interfacea niin ois hyvä että etupaneelissa ois nuo vahvistimen kontrollointinapit. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |