Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varoitus huijari myyjä!
1 2
ardelius
14.12.2010 14:50:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teemu Jokelainen, kaupittelee halpaa bassokamaa. Espoossa+Rovaniemellä mukamas vaikuttaa. Sama nimi huijannut, myös Mac palstalla.
 
T.Nick
14.12.2010 22:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmettelin kovasti, että mihin ko. huijaus perustui. Halpa hinta ja haku / nouto luki ilmoituksessa, eli oliko luukutettua kamaa myynnissä, vai oliko ostajaehdokas vain tarkoitus putsata puukolla uhaten kun hän saapuu kauppoja tekemään? Tähän asti olen jotenkin olettanut, että huijaukset on pääasiassa "rahat ensin tilille ja katotaan, että lähteekö tavara sitten postiin" -tyyppisiä.
 
Olisi ihan tarpeellista saada suunniteltu menetelmä yleiseen tietoon, että sitä on jatkossa vaikeampi käyttää.
 
ReBeat
14.12.2010 22:13:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan olla että ilmoituksessa luvataan nouto mahdolliseksi, mutta se ei sitten jostain keksitystä syystä kävisikään "juuri nyt" eli ikinä.
 
T.Nick
14.12.2010 22:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sosiaalipsykologisessa mielessä varsin kiehtovaa tälläiset huijaukset, joista on todella vaikea keksiä, että miten ne voisivat mitenkään onnistua.
 
Itselläni tuli välittömiä Flashbackeja "Reindeer Spotting" -elokuvasta, kun näin tuon ilmoituksen. (Kun tais olla vielä Rovaniemi ilmoitettu paikkakunnaksi) jne..
 
j4kk1
15.12.2010 16:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ardelius: Teemu Jokelainen, kaupittelee halpaa bassokamaa. Espoossa+Rovaniemellä mukamas vaikuttaa. Sama nimi huijannut, myös Mac palstalla.
 
Jaahas, linkkejä kehiin, millä nimimerkillä vaikuttaa täällä?
 
Underpowering is one of those myths that will not die. You cannot damage a speaker through putting too little power into it.
M-H-H
15.12.2010 17:56:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

j4kk1: Jaahas, linkkejä kehiin, millä nimimerkillä vaikuttaa täällä?
 
Ilmeisesti tämä http://muusikoiden.net/jasenet/121245 , on kyseinen henkilö. Poisti kaikki neljä tori-ilmoitusta joitakin tunteja tämän aiheen tekemisen jälkeen.
 
Herra Melankolia
15.12.2010 20:35:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huijareista puuheenollen:
Mulla oli ostoilmo torilla ampeg usa 410HEstä.
Barseloonasta Josep Gibert otti yhteyttä mailitse, halvalla ois lähtenyt 250e sis. pk:t.
Kyselin miten löysi ilmotuksen ja saisiko lisää kuvia cabinetista,
niin 'otti nokkiinsa' kun halusin varmistaa ettei olisi huijari eikä halunnut tämän takia lähettää pyytämiäni kuvia.
 
absqua
15.12.2010 20:41:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herra Melankolia: Huijareista puuheenollen:
Mulla oli ostoilmo torilla ampeg usa 410HEstä.
Barseloonasta Josep Gibert otti yhteyttä mailitse, halvalla ois lähtenyt 250e sis. pk:t.
Kyselin miten löysi ilmotuksen ja saisiko lisää kuvia cabinetista,
niin 'otti nokkiinsa' kun halusin varmistaa ettei olisi huijari eikä halunnut tämän takia lähettää pyytämiäni kuvia.

 
kuinka ollakaan.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
jappo121
17.12.2010 19:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle samainen Jooseppi kauppasi Rolandin SH-32:sta, josta minulla on edelleenkin täällä ostoilmoitus. Äijä tosin pyysi niin paljon etten olisi ostanut vaikka olisi tuonut vehkeen kotiin asti.
Taisi tulla koijarille virhearvio hintatasosta...
 
Tämä tila on tarkoitettu allekirjoitukselle.
Danny_fox
23.12.2010 22:57:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no mulle tuli jopa wanted ilmotuksesta viestiä et ois tavara kyseisellä hahmolla myynnissä!
 
suora lainaus:
My name is Josep Pino Gibert, I am emailing you regarding your wanted advert at muusikoiden.net. I have it for sale.
 
ja jotta tyhmempikin tajuais homman nimen oli sama myös kotimaisella!?
Nimeni on Josep Pino Gibert, olen lähettämästä sinulle sähköpostia koskien etsitään-ilmoitus osoitteessa muusikoiden.net. Olen nyt myyntiin.
 
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa.
disere_santtu
18.01.2011 19:24:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin telekaulan hakuun, sama hahmo otti yhteyttä tänään (18.1.2011).
Nimimerkki jampalle: josep55gibert@gmail.com
 
---
 
Hello, I have for sale Telekaula if interested in buying from me, you can contact me on my email. josep55gibert@gmail.com, and i am ready to sell cheap for you.
 
Thank You.
Josep Pino Gibert
Email- josep55gibert@gmail.com
 
===========================
 
Hei, minulla on myynnissä Telekaula jos kiinnostaa ostaa minulta, voit ottaa yhteyttä minua sähköpostitse. josep55gibert@gmail.com, ja olen valmis myymään halvalla sinulle.
 
Kiitos.
Josep Pino Gibert
Email-josep55gibert@gmail.com
 
Won't you stay away I'll pass away a different day Won't you stay away Don't hold it against me.
Live Wire
18.01.2011 20:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä tyypillä tuntuisi olevan paljon tavaraa myynnissä:
 
Hello, I have for sale Marshallin 4 x 12 -kaappi Greenbackeillä if interested in buying from me, you can contact me on my email. josep55gibert@gmail.com, and i am ready to sell cheap for you.
 
Thank You.
Josep Pino Gibert
Email- josep55gibert@gmail.com
 
===========================
 
Hei, minulla on myynnissä Marshallin 4 x 12 -kaappi Greenbackeillä jos kiinnostaa ostaa minulta, voit ottaa yhteyttä minua sähköpostitse. josep55gibert@gmail.com, ja olen valmis myymään halvalla sinulle.
 
Kiitos.
Josep Pino Gibert
Email-josep55gibert@gmail.com
 
Laitanpa viestiä ylläpidolle.
 
Terry Pantheras
19.01.2011 10:10:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nyt on näköjään nimim josep55gibert poistettu. Lähestyi muakin Celestionin myynti mielessä.
 
Hello, I have for sale Celestion Classic Lead 80 if interested in buying from me, you can contact me on my email. josep55gibert@gmail.com, and i am ready to sell cheap for you.
 
Thank You.
Josep Pino Gibert
Email- josep55gibert@gmail.com
 
===========================
 
Hei, minulla on myynnissä Celestion Classic Lead 80 jos kiinnostaa ostaa minulta, voit ottaa yhteyttä minua sähköpostitse. josep55gibert@gmail.com, ja olen valmis myymään halvalla sinulle.
 
Kiitos.
Josep Pino Gibert
Email-josep55gibert@gmail.com
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
lavaamo
19.01.2011 10:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: No niin, nyt on näköjään nimim josep55gibert poistettu. Lähestyi muakin Celestionin myynti mielessä.
 
Hyvin samanlaisella kirjoitusasulla on mua lähestynyt Paul Alan englannista. Onneksi noi on aika selviä tapauksia, joten niitä on helppi varoa.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
velluh
20.01.2011 10:57:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Hyvin samanlaisella kirjoitusasulla on mua lähestynyt Paul Alan englannista. Onneksi noi on aika selviä tapauksia, joten niitä on helppi varoa.
 
Samainen Paul Alan meilasi mullekkin ja kauppasi just Peaveyn kaappia, sekä sitten Alan Robinson, myös englannista tarjosi Gibsonia aikaisemmin.
Molemmat olisi olleet todella halpoja kotiintoimitettuina tietenkin.
 
koskikara
23.01.2011 17:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus viime vuonna loppusyksyllä minulle tuli Alan Robinsonilta Englannista
parikin viestiä. Itselläni oli ostoilmoitus vanhan Hagström Vikingin osista, tai
ehkä koko kitarasta.
Alanillahan tietysti oli myös sellainen. Hän olisi halunnut tarkan osoitteen hinnan
laskemista varten.
Kun pyysin kuvia ko. kitarasta, niin yhteydenpito loppui siihen.
 
samantien
24.01.2011 11:09:46 (muokattu 24.01.2011 23:11:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ardelius: Teemu Jokelainen, kaupittelee halpaa bassokamaa. Espoossa+Rovaniemellä mukamas vaikuttaa. Sama nimi huijannut, myös Mac palstalla.
 
Tiedän kyllä yhden samannimisen kaverin Rovaniemeltä, joka tosiaan kauppaa Mehikon Presaria edullisesti. Ilmeisesti kovassa rahapulassa. En kyllä tunne myyjää henkilökohtaisesti, tai soittimen alkuperää. Kannattaa kuitenkin varmaan ottaa huomioon sellainen mahdollisuus että tästä maasta löytyy useampi samanniminen tyyppi, eikä kaikki niistä ole välttämättä huijareita.
 
No eipä tässä... Mitäs ite?
teemu.jokelainen1982
13.02.2011 18:21:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heipparallaa,
 
Elikkä törmäsin tähän keskusteluun nyt ja selvitän teille pari asiaa. Eli olen kyseinen huijariksi väitetty henkilö ja asia ei näin todellisuudessa ole. Laitoin kyseiset bassokamat (omalla rahalla, laillisesti ostetut) myyntiin helvetinmoisessa rahapulassa ja siinä kävi niin että seuraavana päivänä jo kaduin niitä hintoja ja otin ilmotukset pois. Siinäpä koko juttu. Jos jollain on jotain vastaväitteitä, niin saa ottaa yhteyttä.
 
Teemu Jokelainen
 
m.lakkavaara
13.02.2011 22:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketjun aloittaja ei kyllä edes kertonut, minkälainen huijaus tässä hänen mielestään oli ollut!
 
Ku sain niin halvalla...
J.Nikkanen
14.02.2011 09:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teemu.jokelainen1982: Heipparallaa,
 
Elikkä törmäsin tähän keskusteluun nyt ja selvitän teille pari asiaa. Eli olen kyseinen huijariksi väitetty henkilö ja asia ei näin todellisuudessa ole. Laitoin kyseiset bassokamat (omalla rahalla, laillisesti ostetut) myyntiin helvetinmoisessa rahapulassa ja siinä kävi niin että seuraavana päivänä jo kaduin niitä hintoja ja otin ilmotukset pois. Siinäpä koko juttu. Jos jollain on jotain vastaväitteitä, niin saa ottaa yhteyttä.
 
Teemu Jokelainen

 
No hieman sekavaa menoa toki. Tässäpä sun jäsenkuvaus, josta löytyy basso erittäin halvalla Rovaniemeltä ja itse asustelet sitten Espoossa vai? Mitens se basso sinne joutui? Edelleen siis myynnissä, mutta vain jäsenkuvauksessa, ei torilla? Tekstihän kuvauksessasi on melkeinpä sama (ellei täysin sama) kuin mitä oli siinä ilmoituksessa torilla. Kyllähän tuo hieman aiheuttaa hämmennystä ja epäilystä. Ei mulla asiasta muuta. Kukin toki saa myydä just parhaaksi katsomallaan tavalla, ihan vapaasti.
 
Kuva kaapattu 14.2.2011 klo 9.31
 
http://www.sivuvau.nu/sekavatilanne.JPG
 
Symbaalit ovat jokatapauksessa syvältä: niillähän vain peitetään huonoa rumpujen soittoa! -Jeff Beck
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «