Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 537 38 39 40 41251 252 253 254 255
iekku84
11.12.2010 21:26:30
Teki muuten katoamistempun ne rc:t sieltä huutonetin listoilta 900€:n kohdalla.
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.
Stoalainen
11.12.2010 21:30:30
iekku84: Teki muuten katoamistempun ne rc:t sieltä huutonetin listoilta 900€:n kohdalla.

Eikö ne puoli kasiin saakka ollu myynnissä?
Too weird to live, too rare to die
iekku84
11.12.2010 21:52:31 (muokattu 11.12.2010 21:54:11)
kazaa: Eikö ne puoli kasiin saakka ollu myynnissä?

Mut olikos ne sunnuntaihin? Muistelin näin. Ja torilla ne killuu edelleen.. Siis se ensimmäinen ilmoitus.
RstoU
11.12.2010 21:53:46
iekku84: Mut olikos ne sunnuntaihin? Muistelin näin. Ja torilla ne killuu edelleen..

Huutokauppa sulkeutunut asianmukaisesti ja ajallaan: http://www.huuto.net/kohteet/yamaha … m-9000--rumpusetti/159522788?ref=gl
iekku84
11.12.2010 21:55:28 (muokattu 11.12.2010 21:56:34)
RstoU: Huutokauppa sulkeutunut asianmukaisesti ja ajallaan: http://www.huuto.net/kohteet/yamaha … m-9000--rumpusetti/159522788?ref=gl

Ok Vilkaisin pikaisesti, en tutkinut tarkemmin. Muistikuva oli se että sunnuntaina sulkeutuu. Sorry. Järki hintaan meni. Ainakin ostajan kannalta.
Rockster
11.12.2010 23:15:35
iekku84: Ok Vilkaisin pikaisesti, en tutkinut tarkemmin. Muistikuva oli se että sunnuntaina sulkeutuu. Sorry. Järki hintaan meni. Ainakin ostajan kannalta.

Menivät ilmeisesti jäsen arhippille. Torilla kauppaa mun vanhoja Hot Red RC:eitä karmeaan hintaan :D
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Bacchus
11.12.2010 23:31:43 (muokattu 11.12.2010 23:33:19)
iekku84: Ok Vilkaisin pikaisesti, en tutkinut tarkemmin. Muistikuva oli se että sunnuntaina sulkeutuu. Sorry. Järki hintaan meni. Ainakin ostajan kannalta.

Jeps, hyvä hinta ostajalle. Tuolla hinnalla olisin myynyt ilman virveliä, virpasta 250 - 280 € torilta helposti.

EDIT:

Menivät ilmeisesti jäsen arhippille. Torilla kauppaa mun vanhoja Hot Red RC:eitä karmeaan hintaan :D

Hehe, kama kiertää.;) Oletko saanut World Maxia haluttuun fiilikseen? Toimiiko S-Hoop?
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Ruutikallo
12.12.2010 11:31:07
passe: Sitten otetaan kunnon catfight:)

Mauuuuhhh, räääyyyhhh,!!!
Minä: miumiu.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Rockster
12.12.2010 12:25:41
Bacchus: Hehe, kama kiertää.;) Oletko saanut World Maxia haluttuun fiilikseen? Toimiiko S-Hoop?

WorldMax toimii uudella matolla ja S-hoopilla mahtavasti. En mä ole millään muulla virvelillä enää edes soitellut. Nyt hankinnassa on Oakin tomeihinkin nuo S-hoopit. Musta tuli kertaheitolla S-Hoop -uskovainen.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
iekku84
12.12.2010 13:06:25
Rockster: Menivät ilmeisesti jäsen arhippille. Torilla kauppaa mun vanhoja Hot Red RC:eitä karmeaan hintaan :D

Niinhän ne taisi mennä. On hotredeillä hintaa.. Olen pannut merkille=) Mutta eiköhän ne mene joskus johonkin hintaan..

Hitto tuollainen yamahan messinkinen olisi kiva. Voisi melkein myydä ton messinkisen sensitonen pois ja rueta etsimään moista.. Tai koivuista rc virppaa..
hansakemanelius
12.12.2010 18:00:34

Rockster: WorldMax toimii uudella matolla ja S-hoopilla mahtavasti. En mä ole millään muulla virvelillä enää edes soitellut. Nyt hankinnassa on Oakin tomeihinkin nuo S-hoopit. Musta tuli kertaheitolla S-Hoop -uskovainen.

Ja tästä vielä asiaan kuuluva kampaus:
http://www.dailymotion.com/video/xoeut_cher-shoop-shoop-song_music
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
OPJ1974
12.12.2010 18:53:53

Rockster: WorldMax toimii uudella matolla ja S-hoopilla mahtavasti. En mä ole millään muulla virvelillä enää edes soitellut. Nyt hankinnassa on Oakin tomeihinkin nuo S-hoopit. Musta tuli kertaheitolla S-Hoop -uskovainen.

Mulla on vähän samoja fiiliksiä. WM:ssä tosiaan toimii oikein hyvin, ja itse laitoin tomeihin S-hoopit tilaukseen reilu viikko sitten.... heh.
"Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin."
passe
13.12.2010 13:03:49
http://www.blocket.se/goteborg/Yama … _trumset_31087955.htm?ca=11&w=3

Ruotsissa näitä aina välillä pyörii tuohon hintaan.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
RstoU
13.12.2010 23:06:18
Tästä tällaista jos joku kokee tarpeelliseksi lähteä kilpaan mukaan, lähettää Suomeen 30 eurolla:

http://cgi.ebay.de/Ludwig-Black-Bea … p;hash=item2eb1d6231c#ht_500wt_1156
Jape Muusa
14.12.2010 20:00:31

Ootteko muuten huomanneet,että Salon Janne on ottanut Bosphoruksen rinnalle myytäväksi Kiinanpoikien takomat Silken-merkkiset symbaalit?
Hinta ei päätä huimaa ja ainakin noiden soundiklippien perusteella seassa on ihan asiallisen kuuloisiakin lättyjä.
Onko kukaan kerennyt testaamaan?

http://www.symbaalit.fi/index.php?page=silken
En se minä ollut!
hollmi-5
14.12.2010 22:47:15
RstoU: Tästä tällaista jos joku kokee tarpeelliseksi lähteä kilpaan mukaan, lähettää Suomeen 30 eurolla:

http://cgi.ebay.de/Ludwig-Black-Bea … p;hash=item2eb1d6231c#ht_500wt_1156

Tässä oli jotain outoa. Jos jollain on oikeasti aito Ludwig BB 70-luvun lopusta, niin se tietää sen. Myyntitiedoissa mainitaan virveli 60-luvun lopulta... Hinta jäi reiluun viiteensataan. Aito ja oikea on tuplasti kallimpi ja sen tietävät myös germaanit.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Velli
14.12.2010 23:35:34
hollmi-5: Tässä oli jotain outoa. Jos jollain on oikeasti aito Ludwig BB 70-luvun lopusta, niin se tietää sen. Myyntitiedoissa mainitaan virveli 60-luvun lopulta... Hinta jäi reiluun viiteensataan. Aito ja oikea on tuplasti kallimpi ja sen tietävät myös germaanit.

Sehän mainitsee tuossa kuvauksessa epäilevänsä sen olevan 60-luvun lopulta, eli ei ollut varma. Lisäksi se mainitsi, että kunto on perushyvä, mutta ei missään nimessä mint. Ehkä se laski sitten hintaa sen verran. Suomeen tuon olisi veroineen päivineen saanut reilulla 700E:lla. Voihan toki ollakin, että tuossa oli joku koira haudattuna. Mistä sitä ikinä tietää.
Stoalainen
15.12.2010 01:55:07 (muokattu 15.12.2010 01:58:41)
rauhaa: Ootteko muuten huomanneet,että Salon Janne on ottanut Bosphoruksen rinnalle myytäväksi Kiinanpoikien takomat Silken-merkkiset symbaalit?
Hinta ei päätä huimaa ja ainakin noiden soundiklippien perusteella seassa on ihan asiallisen kuuloisiakin lättyjä.
Onko kukaan kerennyt testaamaan?

http://www.symbaalit.fi/index.php?page=silken

Joo. Treenikämpän rumpalikollega aina testailee näitä uusia symbaaleita, ja oli Jannelta tilannut koekäyttöön 17" Jerez Crashin ja 20" Avus Riden. Ainakin tuo kyseinen 17" kuulosti paremmalta kuin koekäytössä oleva, miltei samanpainoinen Bosphoruksen 17"... jonka sarjaa en muista kuollaksenikaan(olisikohan ollut Traditional?). Jerez oli kuitenkin erittäin herkästi syttyvä, siinä oli hieman Paistemainen kirkas saundi, olematta kuitenkaan liian pingi tai hifi. Bosphoruksessa oli hieman metallimainen klangi.

20" Ride oli taas ainakin mun korvaan aivan liian ohut ja soi ihan liikaa. Isona crashina oisin kelpuuttanut kyllä mieluusti!

Itsekin mietin että jos tuosta treenipellit hommaisi. Hinta ei todellakaan päätä huimaa. Tosin kestävyydestä en sitten tiedä mitään, mutta toisaalta jos sattuu hajoamaan, niin eipä hirveästi harmita koska ei satasia mennyt hukkaan. Taisi noissa jonkinlainen takuukin olla. Mut anyway, yllätyin oikeasti noiden soundista, varsinkin kun kuulin hinnan. Jos pitäisi valita jonkun ison valmistajan halpissarja näitä vastaan, niin kyllä Silkenit vie kuus nolla. Aika paljon nykyään tuntuu tulevan markkinoille näitä tuntemattomia, valtavirtamerkejä halvempia symbaaleita, jotka ei kuitenkaan saundeissa häviä isoveljille pätkääkään.

Toisaalta voisi kuitenkin panostaa varmaan laatuun, ja hankkia sitä Sabiania pikkuhiljaa.
Too weird to live, too rare to die
jatur
15.12.2010 09:30:45

kazaa: Joo. Treenikämpän rumpalikollega aina testailee näitä uusia symbaaleita, ja oli Jannelta tilannut koekäyttöön 17" Jerez Crashin ja 20" Avus Riden. Ainakin tuo kyseinen 17" kuulosti paremmalta kuin koekäytössä oleva, miltei samanpainoinen Bosphoruksen 17"... jonka sarjaa en muista kuollaksenikaan(olisikohan ollut Traditional?). Jerez oli kuitenkin erittäin herkästi syttyvä, siinä oli hieman Paistemainen kirkas saundi, olematta kuitenkaan liian pingi tai hifi. Bosphoruksessa oli hieman metallimainen klangi.

20" Ride oli taas ainakin mun korvaan aivan liian ohut ja soi ihan liikaa. Isona crashina oisin kelpuuttanut kyllä mieluusti!

Itsekin mietin että jos tuosta treenipellit hommaisi. Hinta ei todellakaan päätä huimaa. Tosin kestävyydestä en sitten tiedä mitään, mutta toisaalta jos sattuu hajoamaan, niin eipä hirveästi harmita koska ei satasia mennyt hukkaan. Taisi noissa jonkinlainen takuukin olla. Mut anyway, yllätyin oikeasti noiden soundista, varsinkin kun kuulin hinnan. Jos pitäisi valita jonkun ison valmistajan halpissarja näitä vastaan, niin kyllä Silkenit vie kuus nolla. Aika paljon nykyään tuntuu tulevan markkinoille näitä tuntemattomia, valtavirtamerkejä halvempia symbaaleita, jotka ei kuitenkaan saundeissa häviä isoveljille pätkääkään.

Toisaalta voisi kuitenkin panostaa varmaan laatuun, ja hankkia sitä Sabiania pikkuhiljaa.

Taidetaan tuntea sama henkilö, ja näistä Silkeneistä oli tämän kaverin kanssa puhetta. Kovasti kehui Jerez-sarjan crashia. Vois tosiaan olla tutustumisen arvoisia ja hinnatkaan ei päätä huimaa. Hiukan arveluttaa kestävyys.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)