Aihe: Avoin BATTLE! 1 2 | |
---|---|
![]() 15.11.2010 00:27:00 | |
arc: PIIS OUT :D Joojoo homo, mikä vitun rauha? teen sust niin pienii paloi ja syön ne soppakauhal hajoo käsiis toi sun setti joo näin sun housuihis, sielt löyty munakarvaletti Onkse jotai uutta muotii venäjän maaseudulta sieltä muotii tuotii sä omaksuit sen heti kun olit niin köyhä ja ruma ku yeti. Asuks tosiaanki romaniassa? ei taia olla runsas sun kassa reikä lattiassa on sun ainoo vessa ja pildeä saat huorilta kerranvuodessa | |
![]() 16.11.2010 20:55:11 (muokattu 16.11.2010 21:00:21) | |
hei, ei oo, aikaa, ai-kaa, n-kyttää... aika siivota nurkat, ne pyyhin glepillä, puhut niin paljon perseest, et kai pyyhitkin sen kepillä, ikävä kyllä, se ei oo rytmitikku, kirosanoja ysi yks, ja sitten tuli itku - "kostoja, homoja", aika tulla ulos kaapista! tuu edes siks aikaa, et voit lainata mun aapista, "panoja, muna suussa, x itun jälkeen x ittu", sun rääpimiin riimeihi ei mielikuvistusta tarvittu sanot mua naiseks, mut susta itest ei saa miestä, koitat sanoilla piestä, kun sun selkä kastuu hiestä, ei yhtään syvää settii, mut tosiaan syvältä, uneksit hämiksest ku runkkaat ja se tuntuu susta hyvältä a - r - c, oot palannut takas- tulit ulos laatikosta, vai nielikö sut valas, jonnekin ainakin, tais sana-arkku unohtuu, inspis ku poverpoint esitys, jota hjalliski katuu "ruokavaliosta" en oo puhunu sanaakaan, vaik kompastusin siimas, et sais kiinni kultakalaakaan, ja kiitos kutsusta, aion saapua sun pihaan, itse avata sun ovesi ja pyyhkiä sun hihaan, avata viinakaapin ja sua vodkalla valelella, niin kauan etsä omast tahdost alat armoo anella- mulla nimittäin ei sanoi tapana oo laittaa suuhun, mut mä lupaan et ku sanon, se tartu ei vaan pinta luuhun, ainoo massatuote pihassas on sen jälkeen peruselementti, arc:kin hymynaamalla koristeltu sementti- mua ei pelkää pelkät varikset, vaik ne tosin kaukaa kiertää, mut väistää tosin pissikset ja sun pitäs tietää, ettet peltotöistä taho ottaa skabaa mun kanssa, osaan käsitellä lapioo ja ruista o ranteessa, jos sun omapaitas hiertää, tai sun nahka tossa egossa, anna periks jo poika! sull ois helpompaa mekossa ( rauhaa äijät :D Hyvää kamaa teitillä :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... | |
![]() 18.11.2010 15:45:29 | |
Super jees juttu, eka postaus muusikoiden nettiin En oo ehk tuttu mut hajootte mun legendaariseen settiin Tajuntanne ammuttu, riiminuoli suoraan hilseiseen lettiin Ruumiinne kaluttu koneeseen nojaa, muistollenne revettiin Valittu soittimenne on epävireinen basso Laulussa autotunea, todenmukainen kuin picasso Musiikkinne muistuttaa lähinnä huutaava sikaa Oikeat muusikot: muuta vaatikaa Suoritetaan läpivalaisu, missä meillä ero? Teillä sisältö karu ja vaisu, kuin nahistunut vahvero Mulla runollinen ilmaisu, notkeat lainit ja sisältö nero Ehdotus, laukaisu: teidän tuhoksenne kehnoudelle vero (huom. mieluiten progressiivinen) | |
![]() 20.11.2010 22:06:27 | |
mitämitä. a-ha, a-ha... wannabe räppäreiden kokoontumisajot, herätti meizin ihan oikeest getost, glebin teksti on paskaa ja rivoo, naurattaa vaan ku pikkupennut uhoo ja kiroo jäikö päikkärit väliin ku tunnut niin kireelt, esinahkako puristaa? Vaik sul on pienet vehkeet, oot silti vitun iso mulkku Oo-pee, cee-pee, oot mun wc, tiedätkö mikä on cd? Vedä noi joikaamises perseesees. Tahtoisit olla katu-uskottava räppäri, mut osoite on korvatunturi. Laita Tonttu vaatteet päälle, sul alkaa taas duunit! Tatta datta-taa, vaikutat lahjakkaalta tytöltä, tuu mulle hommiin, myyn sut parilla sadalla huoraks, ei saatana, katoin sun kuvas, cracki tekee pahaa jälkee, ei tollasta kukaan ala maksusta polkee. Kuka tää hippi on joka sanoo itteensä Arciks? Uhreja jo muka jotain 46? Säälin noit jokaist, tais olla pikkupentui skoles joille kävit vilauttelee melaas. Tommosii tulee ku sisko painaa broidii, koita ite kattoo kauempaa, älä mutsis virhettä tee Gastronin läppiin ei jaksais edes tarttuu, narttu jauhaa paskaa niin ettei tartte vessassa istuu. Tosi kiva hei että jätkä oppi lukee, lyötiin vetoo ettet koskaan pääse panee. Kerätkää voimanne saatanan pässit ja homot, lepakot ja porot! Meizi on nyt talos, tääl vikistään kun mä niin sanon. (OT: hyvää shittii!!!) | |
![]() 21.11.2010 02:33:18 (muokattu 21.11.2010 02:35:23) | |
katos, katos. Mikäs kolli se siellä mouruaa... no viu-vau, -mister johnni harmi et sulla kävi vitun huono onni luulet tulevas niinku navettaan sonni mut et tiedä mitä soppaa tikullas tongit Sun ois parempi kuunnella parempas sanaa ei välii sillä kumarratko jumalaa vai saatanaa nimittäin täällä vastassa on isompi herra ja mä kerron tän sulle tän yhden ainoan kerran mä oon kuullu kyllä, ku pennut puhuu ceedeest mut tiedäksä mikä on MC tai LP? ei ehk kannata heittää settii jos itekki tietää et jää jälkeen koitat antaa ittestäs vaikutelman tärkeen mut ton paskan jälkeen varmaan sunkin päätäs särkee huomaat että hommissas ei oo pientäkää järkee ja korvatunturilta lähtee semmoset pukit et ennenku huomaatkaan, jo mullan alta kukit ja mulla on riimeissä semmonen kaliiberi et sä tulet kyllä tunteen, miltä maistuu suussa veri katos ku se on semmonen syöveri joka sut sisäänsä imee et pian et tiedä ees omaa nimees ja sun on vitun vaikee nähdä etees ku silmissäs pimenee peace! (Tämä ketju on poikinu kyllä ihan kultaista suihkua! :D) Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! | |
![]() 09.12.2010 09:35:54 | |
...ei.... ei käy... Mr.Johnny, kaivaa verta nenästään, riimii ei löydy, jätkä alkaa vaan närästää, sanoo wannabe räppäreiks, kertoo heränneensä getost`, pää o tehty oksalaudast ei ees kakkosnelost - oo sul - liiemmin ei yleissivistystkään, minkä sille voi jos vessahuumoriin jämähtää, taso jutuis o huonompaa ku ellan ja aleksin, sen ku tajuaa vielä, mut sust saa varottavan esimerkin- sanot nauravas ku pikku pennut uhoaa ja kiroaa, teet silti sitä samaa, etkä aikaan saa parempaa, jos sul on kiristystä päässä, sekä yllä että alhaalla, se parane ei paskal läpäl, eikä ees lääkekuurilla, ja ainoo kundi joka itestänsä tääl tekee tontun, olet sä Mr.Johnny, raivaan suus tilal montun! ja kuka sä luulet olevas, mua kuvan perusteella leimaamaan narkkariks, tosi huono teema, susta heijastuu pahasti vapaankasvatuksen tulos, mitä jos hankkisit elämän tai menisit ees ulos, kun sun rivien välistä voi helposti nähdä, ettet tiedä elämästä, et ees ittessäs läsnä, taida ensinkään olla, oot väärin ohjelmoitu robotti, sanoja toistat, jotka joku toinen asensi, mieliteoistasi prostituution suhteessa, pidä mut poissa, irti ja kaukana, jos sä ite tuhlaat maksullisiin naisiin vähät varas, siitä väärälle tyypille nyt kohistat sanas, sun huoraks ei alkais ees rupisin narttu, vai sikskö ootkin puuttees, ku herpes tarttu- huoraltas jonka joit kauniiks thaimaassa, älä tänne tuu itkeen, vastaa omist valinnoistas, Hyvä, et jotaki tarttu, ku sä et gastronin läppii, sulaa taitamattomuutta, se ei sovi tähä räppii, jos ei tarinaa lennä, ei puolustella pidä! Pois tästä pelistä' yksi ja se olet sinä! ei tarvi voimia kerätä, sä vikiset vaan niinku` sanoit, jos jotain hyvää tästä repii, niin, kiitos ku jaoit, täällä esimerkin siitä, miten ei pitäis toimii, usko ihan huvikses, et omaa supervoimii, ja jos sä uskalla et omalla naamal esiintyy täällä, seiso ees sanojes takan, ota mallii nimimerkist ylhäällä - Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... | |
![]() 11.12.2010 19:40:39 | |
mitä täält nyt jälleen 'ttu löydänkään ei sergein auta hetkeks löysätä kaikenlaiset hiiret hyppii pöydällä, ku hetken katot vierest nöyränä johnny ja glebi ja oop ja tatta ryöpytykseen joutuu taas tahtomattaan, ja kannattaa, ens kerral jättää vaan ne mölyt vattaan vastusta ei teist oo kummosta ja paskat riimit säilyy omatunnolla joten kunnolla, ja nyt kuunnelkaa sergei sanoilla parantelee tunnelmaa säästätte kasvonne jos nyt vaan annatte olla jätätte sen areenan sille jolla annettavaaki on, ja jonka joka laaki on todiste että sanojen maagi on | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)