Sergei Fallinen 11.12.2010 03:59:18 | |
---|
Bluesmies: P.S. Voisiko tuon otsikon P:n perään lisätä sen pisteen? Tänks. näin just. Jos muistoa on tarkotus kunnioittaa niin ei pitäs olla oikeinkirjotuksen liian iso juttul. ja kevyet mullat karille |
Kärpäsruoska 11.12.2010 05:40:40 | |
---|
Sergei Fallinen: näin just. Jos muistoa on tarkotus kunnioittaa niin ei pitäs olla oikeinkirjotuksen liian iso juttul. Ei varmastikaan. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Sergei Fallinen 11.12.2010 09:40:25 | |
---|
Kärpäsruoska: Ei varmastikaan. joopa joo... virheit tekee kaikki mut tollaset rest/recquiescat in pee -jutut on kuitenkin jo melkein halvennusta |
kiriminni 11.12.2010 10:28:03 | |
---|
Bluesmies: Mulle Kari Tapio ei ikinä merkannut mitään, enkä yhtään tykännyt miehen musiikista. Mutta ikäviä nämä ovat ja suruvalittelut omaisille. Liian nuorena menehtyi. Ei muhunkaan musiikkityyli iskenyt mies oli vaan aikas mukava. Diggas Johnny Cashia joka mullekin kelpaa. Mikä on ikäraja:kuollut liian nuorena?Tai toisinpäin kuoli liian vanhana. |
Kun kaveripiiriin kuului Hulkon Antti ja Ahosen Janne niin ei se turha jätkä ollut. |
juuso a 11.12.2010 23:09:36 | |
---|
Rippiä ja hyvää trippiä Kartsalle. Vaikken miekään ollut mikään suurin fani niin siltikin täytyy muistaa, että kova jätkä se oli silti kun tollaisenkin perinnön jätti tämän maan kamaralle. One. |
Pieni rumpalipoika 11.12.2010 23:29:17 | |
---|
juuso a: Rippiä ja hyvää trippiä Kartsalle. Vaikken miekään ollut mikään suurin fani niin siltikin täytyy muistaa, että kova jätkä se oli silti kun tollaisenkin perinnön jätti tämän maan kamaralle. Tosin. Vaikea uskoa, että tässä nykyisessä ja paljon aiemmassakin artisti-/musiikki-/informaatio-/taide-/muut tulvat Kari Tapio kovinkaan pitkään "eläisi". Toki se on suhteellista ja subjektiivista, mutta koko kansan tai edes musaharrastajien vinkkelistä Kari Tapio ei ollut mikään Beatles tai Elvis. Ei se toki hänen arvoaan laske, mutta se nykyinen hehkutus ja ylisanojen viljely vie tavallaan pohjaa pois siltä todelliseltakin. En sen kummemmin tuotantoaan tuntenut, mutta jalat maassa-hahmona tuskin ajatteli itsekään olevansa mikään messias. Eli. Kannattaisiko niitä messiaita tehdä silloin kun hahmo on vielä hengissä eikä sitten kun kaikki on liian myöhäistä tai - kun messiaan teko voidaan kuitata korulausein sähkeellä. Itse en kannata näitä hehkuttelu-ketjuja lainkaan. Montako keskusteluketjua herrasta on tällä foorumilla tämän lisäksi? Veikkaan ettei yhtään, vaikka tässäkin ketjussä mies on ollut suurin suunnannäyttäjä ja taiteen maisteri. Erikoista. Ja niin, juusa a, tämä ei nyt tietenkään ollut sulle mitenkään vastattu - yleisesti vain. Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w |
juuso a 12.12.2010 00:24:20 | |
---|
Ja niin, juusa a, tämä ei nyt tietenkään ollut sulle mitenkään vastattu - yleisesti vain. Omalla tontillaan tässä maassa se oli kova äijä. Se oli mitä mie yritin tossa sanoa. One. |