Aihe: PRS guitars
1 2 3 4 5 6 7
Mr. Speed
10.12.2010 00:32:20
Tuli muuten Perkkiksen viesteilystä muuan wnb Moderaattori, joka halusi tuunata JEM:iään :)
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Tonski
11.12.2010 16:49:02

oiva tumpeloinen: Nyt kun sä mouhoat turhasta vatvomisesta ja käsket pitämään turpaa kiinni, sun kannattanee itse miettiä, mitä sä kirjoitat tänne. Luepa sivun verran taakse päin ja mietipä sit uudelleen, mitä tuli kirjoitettua, ja miksikähän sun kirjoituksiin vastattiin siten kuin niihin vastattiin. Samalla kannattanee vähän miettiä sen ajatuksen muotoilua. Ensinnäkään sä et vissiin toimi moderaattorina täällä, eikä ole sun asia huudella, mitä muut saa kirjoitella. Toisekseen, sun kannattanee miettiä lausemuotoiluasi. Jos otetaan esim. tämä:

Tässä sä samassa lauseessa sanot ei-kitaristeista (eli ilmeisesti eri henkilöistä kuin sinä) ja samaan lauseeseen saat laitettua sen olevan oma mielipiteesi. Ei liene kovin vaikea arvata, että lukijoilla voipi olla vähän vaikea arvata, mitä sä loppupeleissä haluat sanoa. Kukaan täällä ei kuitenkaan lue ajatuksia.

Tästäkin kovasti saisi semmoisen käsityksen, että tuo ajatus on ihan sun oma, eikä kenenkään muun. Ja kun sulle eroista huomauttaa, alkaa valitus epäoleellisesta vittuilusta. Kannattaa ensin miettiä oma ulosanti ja vasta sitten antaa palautetta muille.

Voi tsiisus, kuinka ahdistunutta tekstiä.. Tuleeko semmonen olo kun isolla pojalla, kun pääsee vähä kyykyttää kaveria, jota ei selvästikään kiinnosta kirjoittaa jokaista satunnaiselle internetfoorumille kirjoitettua viestiä yliopiston kieliopillisilla standardeilla esseemuotoon? Jos oisin vielä hieman kliseisempi juntti, niin käskisin hankkimaan elämän: kuka tahansa urpo osaa valittaa toisen kieliasusta. Kannattaa muuten elää niinkun opettaa, ihan vaan viimeiseen virkkeeseesi vedoten, kieliopillinen oikeellisuus ei ole identtinen ilmaisu hyvän ulosannin kanssa.
Tonski
11.12.2010 17:27:54

Vladi: Ostat multa Atlaksen tossa joulun jälkeen ;)

Aipppperkele:D Uus hankinta tulossa vuoden alusta, mitä oot ajatellu? Näinkö piti ostaa poikkeen!
Vladi
11.12.2010 17:31:11
Tonski: Aipppperkele:D Uus hankinta tulossa vuoden alusta, mitä oot ajatellu? Näinkö piti ostaa poikkeen!

Sain julmetun kovan "friend"-tarjouksen Atlakselta, kun tein brittipuolelle sivut tässä syksyllä. Sieltä tulee täysin mun spekseihin tuunattu Les Paul(Atlaksen malli Elegant). Persaukisena opiskelijana kumpaakin en voi säilyttä, joten joutuu nykyisestä luopumaan sitten kun on uus kitara valmis. :)
Kyllä se siitä.
oiva tumpeloinen
12.12.2010 01:04:26
Tonski: Voi tsiisus, kuinka ahdistunutta tekstiä.. Tuleeko semmonen olo kun isolla pojalla, kun pääsee vähä kyykyttää kaveria, jota ei selvästikään kiinnosta kirjoittaa jokaista satunnaiselle internetfoorumille kirjoitettua viestiä yliopiston kieliopillisilla standardeilla esseemuotoon? Jos oisin vielä hieman kliseisempi juntti, niin käskisin hankkimaan elämän: kuka tahansa urpo osaa valittaa toisen kieliasusta. Kannattaa muuten elää niinkun opettaa, ihan vaan viimeiseen virkkeeseesi vedoten, kieliopillinen oikeellisuus ei ole identtinen ilmaisu hyvän ulosannin kanssa.

Jos nyt tähän halutaan lähteä, niin mikäs siinä. Mä en suinkaan jaksa kiinnostua kirjoitusvirheistä, vaan asiasisällöstä. Ja kyllä, mä saan kiksejä täältä palstalta paljon, muuta elämää mulla ei ole. Ja jos jatketaan vielä vähän lisää samasta aiheesta, niin mä luulisin, että vähemmän tämmöiset viestit korjaa ketjua kuin viestit, missä alun perin kerrotaan ihan kiltisti aiheeseen liittyen asioita. Jos sä jaksat vähän lukea aiempia sivuja, se voipi selvitä sullekin, mitä tarkoitin. Vieläkö jatketaan samaa paskanjauhantaa?
Tonski
12.12.2010 01:08:11

oiva tumpeloinen: Jos nyt tähän halutaan lähteä, niin mikäs siinä. Mä en suinkaan jaksa kiinnostua kirjoitusvirheistä, vaan asiasisällöstä. Ja kyllä, mä saan kiksejä täältä palstalta paljon, muuta elämää mulla ei ole. Ja jos jatketaan vielä vähän lisää samasta aiheesta, niin mä luulisin, että vähemmän tämmöiset viestit korjaa ketjua kuin viestit, missä alun perin kerrotaan ihan kiltisti aiheeseen liittyen asioita. Jos sä jaksat vähän lukea aiempia sivuja, se voipi selvitä sullekin, mitä tarkoitin. Vieläkö jatketaan samaa paskanjauhantaa?

Ei, vaan sinä lopetat ja alat jauhamaan niistä Paul Reed Smith -kitaroista. Oisko ihan paska idea?
oiva tumpeloinen
12.12.2010 01:13:53
Tonski: Ei, vaan sinä lopetat ja alat jauhamaan niistä Paul Reed Smith -kitaroista. Oisko ihan paska idea?

Mä jauhoin jo niistä. Siitä tuli kitinää, että turpa kiinni ja keskity olennaisuuksiin. Onko se kovin vaikea ymmärtää? Ja jos tuntuu, että tämäkin pilaa tätä ketjua, ei jauhaminen Atlaksistakaan varmaan tätä ketjua pelasta.
Tonski
12.12.2010 01:21:18

oiva tumpeloinen: Mä jauhoin jo niistä. Siitä tuli kitinää, että turpa kiinni ja keskity olennaisuuksiin. Onko se kovin vaikea ymmärtää? Ja jos tuntuu, että tämäkin pilaa tätä ketjua, ei jauhaminen Atlaksistakaan varmaan tätä ketjua pelasta.

No mut teikäläisen elegantti ulosantihan pelastaa, kun on sen verran painoa vaakakupissa kompensoivana tekijänä me voitais Vladin kanssa jauhaa vaikka kolmisen sivua Atlas-kitaroista täyteen! Kyllä sä siinä sivussa ehdit muutaman alottelevan GAS-jannun lyttäämään itseironisesti kritisoiden viestien ulosantia, siinä sivussa kasvaa tuo sun nettipeenis vielä ihan kivasti.

Ihan oikeesti, joko riitti?
oiva tumpeloinen
12.12.2010 01:29:21
Tonski: No mut teikäläisen elegantti ulosantihan pelastaa, kun on sen verran painoa vaakakupissa kompensoivana tekijänä me voitais Vladin kanssa jauhaa vaikka kolmisen sivua Atlas-kitaroista täyteen! Kyllä sä siinä sivussa ehdit muutaman alottelevan GAS-jannun lyttäämään itseironisesti kritisoiden viestien ulosantia, siinä sivussa kasvaa tuo sun nettipeenis vielä ihan kivasti.

Mut onneksi sä olet nettipoliisina täällä pitämässä heikompien puolta. Se auttaa varmasti pitämään monen jannun GASia yllä.

Mun puolesta. En mä tainnut sulle alunperinkään sanoa tässä ketjussa yhtikäs mitään, jos en ihan väärin muista.
Mr. Speed
12.12.2010 01:31:45
Tonski: No mut teikäläisen elegantti ulosantihan pelastaa, kun on sen verran painoa vaakakupissa kompensoivana tekijänä me voitais Vladin kanssa jauhaa vaikka kolmisen sivua Atlas-kitaroista täyteen! Kyllä sä siinä sivussa ehdit muutaman alottelevan GAS-jannun lyttäämään itseironisesti kritisoiden viestien ulosantia, siinä sivussa kasvaa tuo sun nettipeenis vielä ihan kivasti.

Perustakaa vaikka Vladin kanssa ihan oma ketju niille Atlaksillenne, niin ei tarvitse olla täällä kitisemässä. Sä itse tulet tänne aukomaan päätäs siitä, että täällä ei jakseta lueskella sivutolkulla "PRS on stratosta pohjautuva kitara, koska isot pojut sanoo niin"-kommentteja.

Mä en voi ymmärtää minkä raivopuuskan itse sait tuosta, mutta itse ainakin odotan saavani jonkun perustelun, jos esitetään väitä, jolle ylipäätään on mielenkiintoista esittää perustelu.

Valitettavasti allekirjottaneella ei modeoikeuksia täällä ole, enkä sitä myöten voi estää teitä jauhasta paskaa Atlaksistanne, mutta miksi niin tekisitte? Koska pystytte? Suosittelen vaikka juomaan viinaa. Tulee parempi mieli, ja aikakin menee rattoisammin.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Perkkis
12.12.2010 13:49:16
oiva tumpeloinen: Mut onneksi sä olet nettipoliisina täällä pitämässä heikompien puolta. Se auttaa varmasti pitämään monen jannun GASia yllä.

Mun puolesta. En mä tainnut sulle alunperinkään sanoa tässä ketjussa yhtikäs mitään, jos en ihan väärin muista.

Voi luoja ku lapsettaa...
Antroid
12.12.2010 19:25:52 (muokattu 12.12.2010 19:27:06)
Tonski/Perkkis ei näköjään aina muista kummalla nickillä tuli mitäkin kirjoitettua...:P

Menkääs nyt pojat muualle vääntämään. Modet ei näköjään ehdi nyt väliin, mutta katsotaanpa josko ne saisi tänne houkuteltua.
Perkkis
12.12.2010 19:48:27
Antroid: Tonski/Perkkis ei näköjään aina muista kummalla nickillä tuli mitäkin kirjoitettua...:P

Menkääs nyt pojat muualle vääntämään. Modet ei näköjään ehdi nyt väliin, mutta katsotaanpa josko ne saisi tänne houkuteltua.

Toivotaan,ainakin
Tonski
12.12.2010 21:04:19

Antroid: Tonski/Perkkis ei näköjään aina muista kummalla nickillä tuli mitäkin kirjoitettua...:P

Aika räikee väite, modet olkaa hyvä ja ajakaa IP-checkit, niin ei saa vaan tulta alleen.
Mr. Speed
12.12.2010 21:08:18
Tonski: Aika räikee väite, modet olkaa hyvä ja ajakaa IP-checkit, niin ei saa vaan tulta alleen.

Tuo oli sitten ainoa poikkipuoleinen sana johon pystyit vastaamaan? Mene vaan takaisin syömään tikkareita. Pysyt paremmalla tuulella.
Tonski
12.12.2010 21:14:11

Mr. Speed: Tuo oli sitten ainoa poikkipuoleinen sana johon pystyit vastaamaan? Mene vaan takaisin syömään tikkareita. Pysyt paremmalla tuulella.

oivan tumpeloisen kanssa on homma jo sovittu pakettiin, ja sulla oli ihan päteviä pointteja: pitäiskö mun oikeasti jatkaa tätä ihan vaan sen takia, että saisit harjoittaa argumentaatiokykyäsi? Tää oli jo tässä, kiitti.
JCM
12.12.2010 21:22:42

Jii: se on se.

tässä saa prs kyytiä taiturin käsissä:

http://www.youtube.com/watch?v=pGlyRfumNz4

Voi kiesus kun vetääkin kaveri hienosti. Wow!

Erittäin komeaa meininkiä kyllä. Ja soundi on kohallaan. Kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)