P-man 10.12.2010 19:40:44 | |
---|
Räbbänä: No mutta jos olet huomannut, on malli uudistunut aika reippaasti tälle vuodelle. '10 1527:sta ei tuo 700 euroa nyt älyttömän päätön hinta olisi, mutta vanhempaa kyllä pitäisi saada jo halvemmalla. Uudessa kun taisi olla Edge Zero floikkaa aiemman Edge Pron tilalla. Ei kai niissa muuta eroa ole ku talla.. ja niitten paremmuus on pitkalti makuasioita. |
jipeeällä 10.12.2010 20:00:35 | |
---|
Itselläni on Ibanez Universe UV777BK Nailbombeilla. Tyytyväinen. Erittäin. |
TTV 10.12.2010 20:38:17 | |
---|
jipeeällä: Itselläni on Ibanez Universe UV777BK Nailbombeilla. Tyytyväinen. Erittäin. Oma Amfisound Custom Kaira 7 edistyy koko ajan, saattaapi valmistua vielä tänä vuonna :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
jipeeällä 10.12.2010 22:00:42 | |
---|
Hyvät kitarat edes 1500-3000 euron luokassa eivät ole itsestäänselvyyksiä. Pidä huolta, jos on :o) |
Mr. Speed 10.12.2010 22:01:39 | |
---|
jipeeällä: Hyvät kitarat edes 1500-3000 euron luokassa eivät ole itsestäänselvyyksiä. Pidä huolta, jos on :o) Kyllähän ne yleensä on oikein hyviä, kunhan lavassa ei lue Gibson :) Noei vaiskaan.. Itse en ole huonoon Amfisoundiin vielä törmännyt. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
jipeeällä: Hyvät kitarat edes 1500-3000 euron luokassa eivät ole itsestäänselvyyksiä. Pidä huolta, jos on :o) Jos mun viestiin tarkoitit kommenttisi, niin pidän huolen että se on paras mulle. Omien erityistoiveiden toteutuminen ammattilaisen antamien lisävinkkien kera tekee kepistä uniikin, jota ei korvata muiden mieleen tehdyillä kitaroilla :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Tinippa84 11.12.2010 11:38:14 | |
---|
Räbbänä: No mutta jos olet huomannut, on malli uudistunut aika reippaasti tälle vuodelle. '10 1527:sta ei tuo 700 euroa nyt älyttömän päätön hinta olisi, mutta vanhempaa kyllä pitäisi saada jo halvemmalla. Uudessa kun taisi olla Edge Zero floikkaa aiemman Edge Pron tilalla. Näinpä! Minusta tuo uusi ja vanha malli ei ole suoraan rinnastettavissa. |
jipeeällä 11.12.2010 11:44:42 (muokattu 11.12.2010 11:51:31) | |
---|
Mr. Speed: Kyllähän ne yleensä on oikein hyviä, kunhan lavassa ei lue Gibson :) Noei vaiskaan.. Itse en ole huonoon Amfisoundiin vielä törmännyt. Teettäminen voikin olla varmin keino saada laatusoitin? En ole Amfisoundia kokeillut. Mutta kaikki on sanoneet, että hyviä ovat. EDIT: Torilla pyörinyt Routa on hienon näköinen, sekin. |
P-man 11.12.2010 13:29:29 | |
---|
Tinippa84: Näinpä! Minusta tuo uusi ja vanha malli ei ole suoraan rinnastettavissa. Oonko ma nyt missannut jotain isompia uudistuksia? Ma en naa muuta eroa ku ne tallat.. ja ite ottaisin mielummin sen vanhemman. |
Töynävä 11.12.2010 14:02:25 | |
---|
TTV: Oma Amfisound Custom Kaira 7 edistyy koko ajan, saattaapi valmistua vielä tänä vuonna :-) Helemee! Amfit on todella rautasia vehjeksiä, tai ainakin omani on (ei seiska, mut juu ket tö piktsö). Olin hetken aikaa mukana Tom Anderson'in seiska veneessä, mutta en saanut tarpeeksi realisoitua omia vähemmällä soitannalla olevia luuttuja. Niissä (Anderson'eissa) on todellisia namuja, mutta itseä jäi vaivaamaan 22 nauhainen kaula :/. Nyt kun Dave Weiner on PRSän mies, niin tuleekohan sieltä 'halpaa' sarjatuotanteista seiskaa markkinoille..? Off topic'ina - miehen uus levy 'On Revolute' on kuuntelemisen arvoinen! Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
P-man 11.12.2010 14:06:34 | |
---|
Töynävä: Helemee! Amfit on todella rautasia vehjeksiä, tai ainakin omani on (ei seiska, mut juu ket tö piktsö). Olin hetken aikaa mukana Tom Anderson'in seiska veneessä, mutta en saanut tarpeeksi realisoitua omia vähemmällä soitannalla olevia luuttuja. Niissä (Anderson'eissa) on todellisia namuja, mutta itseä jäi vaivaamaan 22 nauhainen kaula :/. Nyt kun Dave Weiner on PRSän mies, niin tuleekohan sieltä 'halpaa' sarjatuotanteista seiskaa markkinoille..? Off topic'ina - miehen uus levy 'On Revolute' on kuuntelemisen arvoinen! PRS:n seiska ois kylla mahtava.. Custom24 seiskana ois unelmien tayttymys! Toivotaan et sellainen tulis viela myyntiin! |
Tinippa84 11.12.2010 14:08:07 | |
---|
P-man: Oonko ma nyt missannut jotain isompia uudistuksia? Ma en naa muuta eroa ku ne tallat.. ja ite ottaisin mielummin sen vanhemman. Mun mielestä se edge Z talla on jo aika iso uudistus kaikkine ihmeen systeemeineen verrattuna edge proohon. Ilman muuta sitten myös hintapolitiikka. Itseä ei myöskään kiehdo se Z talla. |
P-man 11.12.2010 14:18:16 | |
---|
Tinippa84: Mun mielestä se edge Z talla on jo aika iso uudistus kaikkine ihmeen systeemeineen verrattuna edge proohon. Ilman muuta sitten myös hintapolitiikka. Itseä ei myöskään kiehdo se Z talla. Eihan se Z talla nostanut uusienkaan hintoja, joten mun mielesta ei pitais kaytettyjenkaan nousta. Valuutta kurssit on hintojen muutosten takana. Toki uudempi on aina uudempi, mut se kuntohan yleensa ratkaisee. |
Tinippa84 11.12.2010 14:37:43 | |
---|
P-man: Eihan se Z talla nostanut uusienkaan hintoja, joten mun mielesta ei pitais kaytettyjenkaan nousta. Valuutta kurssit on hintojen muutosten takana. Toki uudempi on aina uudempi, mut se kuntohan yleensa ratkaisee. Jaaps, käsitin, että hinnanmuutos tuli mallin päivityksen yhteydessä. Jokatapauksessa noi vanhemmat 1527:t on tosi edullisia maailmalla. Ainakin parin foorumin perusteella mitä on tullu seurailtua. |
jipeeällä 11.12.2010 15:24:35 (muokattu 11.12.2010 15:27:45) | |
---|
Siirtyessäni 6:sta 7:aan kuvittelin, ettei tule mitään. Tätsi on liian erilainen. Mutta ei ollut. Oli ihmeen helppoa. Nyt 6:nen tuntuu tulitikulta. 7:n kaula tuntuu vain olevan mukavuudessa profiilistaan tarkempi soitettaessa, koska kaula on leveämpi. |
junnnu 11.12.2010 15:44:00 | |
---|
P-man: PRS:n seiska ois kylla mahtava.. Custom24 seiskana ois unelmien tayttymys! Toivotaan et sellainen tulis viela myyntiin! Onhan prs seiskoja, hintaa vaan ollu reippaasti yli 10ke.... kimurantti1: "Axe-Fx tulee ja Axe-Fx tappaa, siis uskokaa Muumi Pappaa, ei oululaisia muut vahvistimet enää nappaa." |
Töynävä 11.12.2010 20:10:54 | |
---|
junnnu: Onhan prs seiskoja, hintaa vaan ollu reippaasti yli 10ke.... Ne on tainneet olla jotain Artist vetoja tahi Private Stock'ia, mutta toki oikeassa oot. Mikseivät kokeilis ja heittäis markkinoiden armoille vaikkapa SE seiskan? Toreroa oon musapuljus kokeillut ja se oli erittäin asiallinen. Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
Räbbänä 11.12.2010 20:23:35 | |
---|
P-man: Eihan se Z talla nostanut uusienkaan hintoja, joten mun mielesta ei pitais kaytettyjenkaan nousta. Valuutta kurssit on hintojen muutosten takana. Toki uudempi on aina uudempi, mut se kuntohan yleensa ratkaisee. Kyllä se hinta vähän nousi päivitysten myötä. Vanhaa mallia sai T-kaupastakin aikanaan alta 900 euron ja kotimaasta varmaan vielä halvemmallakin. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
P-man 11.12.2010 22:15:15 | |
---|
junnnu: Onhan prs seiskoja, hintaa vaan ollu reippaasti yli 10ke.... Joo privat stock.. ihanan kallista :) |
P-man 11.12.2010 22:17:46 | |
---|
Töynävä: Ne on tainneet olla jotain Artist vetoja tahi Private Stock'ia, mutta toki oikeassa oot. Mikseivät kokeilis ja heittäis markkinoiden armoille vaikkapa SE seiskan? Toreroa oon musapuljus kokeillut ja se oli erittäin asiallinen. SE seiskaa menis varmasti kaupaks, miksei Custom seiskaakin. |