Seba 29.11.2010 20:19:57 | |
---|
Stain: Miksi olisi? ööö kun kaikilla ei ole sellaista leikkipankkikorttia? itsellä on vain luottokortteja joita en turhuuksiin käytä, vaan maksan mieluummin tilinsiirtona kun mulla ei ole niin kiire mihinkään. nykyään pankkikorttikin on joku ihme debit, enkä sen aikana ole mitään tilannut että tietäisi voiko sillä maksaa. mitä enemmän mahdollisia maksutapoja sitä parempi. vaikka tuo UPS tasaraha käteen toimitettaessa onkin mielestäni ihan idioottisysteemi, niin hienoa että sellaisenkin järjestivät kun postiennakot ulkomailta lopetettiin. /c c:n |
kaljataiteilija 30.11.2010 15:28:00 | |
---|
ööö kun kaikilla ei ole sellaista leikkipankkikorttia? Mikäs semmonen on? had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Torniojaws 30.11.2010 15:54:18 | |
---|
kaljataiteilija: Mikäs semmonen on? Debit-kortti lie. Visa Electron jne. |
Seba 01.12.2010 09:47:54 (muokattu 01.12.2010 09:48:36) | |
---|
kaljataiteilija: Mikäs semmonen on? Tuo electronihan se sellainen on. nykyään se vissiin alkaa jo toimimaan kaupoissa ja huoltoasemillakin. Kaippa tuo nykyinen debit kortti aikalailla korvaa sen vanhan pankkikortin. Ainakin tilin saa vingutettua miinukselle sillä, mikä ei käsittääkseni electronilla onnistu :) Luottokorttejakin väkisin tungetaan nykyään, kun visakaan ei ole enää luottokunnan juttu, vaan pankit itse myöntävät/pakottavat moisen ottamaan. Nimim 2 visaa, 1 mastercard ja vihaan niitä kaikkia. /c c:n |
Lonesome 01.12.2010 10:53:29 | |
---|
Seba: Nimim 2 visaa, 1 mastercard ja vihaan niitä kaikkia. Joo. Lähtekääpä esmes Giganttiin ostoksille. Eiköhän ne heti tarjoa kahden kuukauden korotonta maksuaikaa. Tämä tarkoittaa siis käytännössä Mastercardia Nordealta... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Jaava 01.12.2010 10:59:30 | |
---|
Joo. Lähtekääpä esmes Giganttiin ostoksille. Eiköhän ne heti tarjoa kahden kuukauden korotonta maksuaikaa. Tämä tarkoittaa siis käytännössä Mastercardia Nordealta... Maksuajan on kuluttajien naruttamista käyttämään enemmän kuin mitä niillä on. Hankkikaa ensin rahat ja sitten ostakaa niillä jotain. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
varakeef 01.12.2010 14:28:31 | |
---|
Jaava: Hankkikaa ensin rahat ja sitten ostakaa niillä jotain. Juu, noin meillekin kekkosslovakian aikoihin koulussa opetettiin. Sittemmin ymmärrettiin, että myös ilosta saada jotakin heti voi olla mielekästä maksaa. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Fiction 10.12.2010 14:13:36 (muokattu 10.12.2010 14:14:11) | |
---|
Jeps, eli tuli tuossa reilu viikko sitten tilattua Thomannilta tavaraa UPS ennakolla ja muutamassa päivässähän tuo paketti rantautuikin Suomen maalle, nyt tosin on neljän päivän ajan ollut seurannan statuksena seuraavaa (itse asiassa neljänä perättäisenä päivänä päivittynyt tämä sama tila sinne): UPS ODOTTAA VASTAANOTTAJALTA MAKSUN HYVÄKSYMISTÄ / TOIMITUS SIIRRETTY Viittaakos tämä nyt sitten siihen, että minun täytyy maksaa paketin summa UPSin tilille ennenkuin tuovat paketin? Ei tässä muuten mitään, vähän tätä uumoilinkin kun pienellä paikkakunnalla asun, mutta pitäisikö tuolta siis tulla lähiaikoina jonkunsortin lappu missä on tilinumerot, viitteet yms. maksua varten? Kun ei ole mitään kuulunut, ainoana johtolankana tuo seuranta. Arvioitu toimituspäivä tosin on edelleenkin sama kuin alussakin.. |
Fromi 10.12.2010 14:52:26 | |
---|
Mullaki hieman omituinen tilanne, tilasin pari päivää sitten ison paketin leluja thomannilta, ja tänään tuli saapumisskannaus että paketti olisi helsingin UPS toimipisteessä, omituinen asia on että arvioitu toimituspäivämäärä muuttui 13.12 --> 17.12, meneekö Helsingistä Espooseen muka viikon verran aikaa, ku saivat paketin saksast suomeen 3 päiväs.. veikkaan että joku virhe sattunut.. mutta mikäs siinä, tulee sitten ens viikon perjantaina jos tulee : ) Jokaisen muusikon sisällä piilee basisti.. |
Krice 10.12.2010 15:08:39 (muokattu 10.12.2010 15:08:52) | |
---|
Fiction: Viittaakos tämä nyt sitten siihen, että minun täytyy maksaa paketin summa UPSin tilille ennenkuin tuovat paketin? Ei tässä muuten mitään, vähän tätä uumoilinkin kun pienellä paikkakunnalla asun, mutta pitäisikö tuolta siis tulla lähiaikoina jonkunsortin lappu missä on tilinumerot Kyllä UPSin pitäisi laittaa lappu, mutta sinne voi myös soittaa ja kysyä tilitietoja. Kerran jouduin soittamaan (tilasin saksasta kaukoputken ja lähetysmuoto olikin UPS-ennakko) ja sieltä vastattiin heti eli ei joutunut edes kuuntelemaan pimpelipom-musiikkia. Thomannilta kannattaa kyllä tilata ennakkolaskulla niin tulee kamat premium postilla kotiovelle eikä tarvitse ihmetellä UPSin kanssa mitään. |
Lonesome 10.12.2010 23:06:09 | |
---|
Krice: Thomannilta kannattaa kyllä tilata ennakkolaskulla niin tulee kamat premium postilla kotiovelle eikä tarvitse ihmetellä UPSin kanssa mitään. Näin pelittää Itella. Tai luottokortilla. PayPal käy myös, jos sellanen on. Jätetään se UPS suosiolla ammattimaiseen bisneskäyttöön virka-aikana... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Veksi 10.12.2010 23:14:27 | |
---|
Ainoistaan hyvää on kerrottavaa Thomannin toimituksista! |
M4ss3 m/ 11.12.2010 00:37:19 | |
---|
Niin, jos tilaa tuolla Ups-ennakolla niin mistä tietää, että omalla paikkakunnalla tilaus tulee kotiovelle suoraan ja maksu hoidetaan käteisellä? ....ieeesssssss |
M4ss3 m/: Niin, jos tilaa tuolla Ups-ennakolla niin mistä tietää, että omalla paikkakunnalla tilaus tulee kotiovelle suoraan ja maksu hoidetaan käteisellä? Kysymällä UPSilta. Minulla on sellainen käsitys, että vain isoimmissa(?) kaupungeissa on käteismaksu, syrjäseuduilla pitää maksaa ennakkoon. |
LL 12.12.2010 10:54:36 | |
---|
Itsellä on t-kaupasta vain huonoa sanottavaa viimeisen vuoden kokemuksien jälkeen. Neljässä viimeisessä tilauksessa on joka kerralla ollut ongelmia. Kitarakaapin yksi elemetti sökö, vahvistimessa etupaneeli irti, muistikortti ei pystynyt nauhoittamaan ilman häiriöitä, putkinuppi täynnä ylimääräisiä häiriöääniä ja tuli nailonkielinen vaikka tilasin metallikielisen. Reklamoidessani vastaus on tyly: haluatko rahat takaisin vai lähetätkö takaisin vaihdettavaksi/korjattavaksi? Joka tilauksen jälkeen hirveä vaiva ja sählä takaisin lähettämisen kanssa. Ei kiitos enää. Kieliä ja pieniä varaosia tästä lähtien tilaan t-kaupasta, jos on pakko. |
Juicy 12.12.2010 16:03:34 (muokattu 12.12.2010 16:06:00) | |
---|
Ihte oon tehnyt 17 tilausta viimeisen neljän vuoden aikana (n. 5500€ edestä yhteensä, ei olis pitänyt laskea), yhden kerran ovat lähettäneet väärän tuotteen jonka palautin ja parin viikon päästä oli oikea tuote kädessä. Tässä tänä syksynä pistin takuuhuoltoon yhden SM57:n jotain viikkoa ennen takuuajan umpeutumista. Tuohon väärän tuotteen palauttamiseenkin meni varmaan viikko ylimääräistä UPSin tehdessä oharit sovitun noudon suhteen. Vika ei sinänsä ollut Thomannin (eikä UPSinkaan), täällä kun ei UPSin toimipistettä ole missään lähellä, niin paikallisia rahtifirmoja käyttävät loppumatkaan toimituksista. Itseasiassa Thomann korvasi juuri edellisessä tilauksessa sen kolmekymppiä mitä meni multa ton SM57:n Saksaan postittamisesta. Siinä oli kyllä että jos lähettäminen maksaa enemmän kuin 30€, niin T-kauppa järjestää noudon. Mulle nyt oli aivan sama, tai nopeampaahan se lähti kun ihte sen postitin. |
Juicy 12.12.2010 16:08:48 | |
---|
LL: Reklamoidessani vastaus on tyly: haluatko rahat takaisin vai lähetätkö takaisin vaihdettavaksi/korjattavaksi? Joka tilauksen jälkeen hirveä vaiva ja sählä takaisin lähettämisen kanssa. Ei kiitos enää. Kieliä ja pieniä varaosia tästä lähtien tilaan t-kaupasta, jos on pakko. Millaista palvelua sitten odotit? Että joku sieltä Saksasta tulee ja rimpauttaa ovikelloa, ja tuo sulle ehjän ilman mitään yhteydenottoa etukäteen? Ihan normaalia nettikaupan toimintaa minusta. |
LL 12.12.2010 17:18:50 | |
---|
Juicy: Millaista palvelua sitten odotit? Että joku sieltä Saksasta tulee ja rimpauttaa ovikelloa, ja tuo sulle ehjän ilman mitään yhteydenottoa etukäteen? Ihan normaalia nettikaupan toimintaa minusta. Eipäs viisastella. Onko ookoo, että neljässä lähetyksessä peräkkäin on viallisia tuotteita? Normaalisti kauppias yrittäisi paikata tilannetta niin, ettei minulle jäisi paha mieli ja en itkisi kavereilleni ja pitki nettifoorumeja sitä kuinka t-kaupasta saa ainoastaan rikkinäistä tavaraa. Se mielikuva minulla nyt on. Minulla ei ole luottamusta t-kauppaan enää ollenkaan. Olen valmis maksamaan parikymppiä enemmän jokaisesta tuotteesta ihan vain siitä ilosta, ettei minun tarvitse joka tilauksen jälkeen ottaa yhteyttä thomanniin hoitaa lähetystä takaisin. Se on joka kerta aika pirummoinen ruljanssi ja vaiva. Yleensä tässä vaiheessa kauppias hyvittää asiakkaalle jotain ja yrittää vakuttaa, että asiakkaalla on ollut äärimmäisen huono tuuri. T-kauppa on kuintenkin nyt osoittanut minulle, että heille on aivan tavallista, että tuotteet ovat pikkuviallisia. Thomann ilmeisesti tilaa halvalla tehtaiden b-luokan tavaraa ja myy sitä halpana a-luokan tavarana. |
Juicy 12.12.2010 18:50:16 (muokattu 12.12.2010 18:52:14) | |
---|
Kiinnostaisi hieman kyllä kuulla, että millaista roipetta sieltä on tilattu. Jos vaikka sillä sattuis olemaan jotain tekemistä niiden laadun kanssa...? Vaikka onhan se tottakai lähtökohta, että se halvinkin kama on kuitenkin toimivaa. Vaan kuuleehan noita kauhutarinoita kuitenkin huomattavasti enemmän halvempien (ja tiettyjen merkkien) kohdalla. |
Quru 12.12.2010 18:59:30 | |
---|
Ikinä en ole T-kaupasta rikkinäistä saanut. Enpä kyllä behkuja tai T-merkkejä ole ostellutkaan. Isot volyymit niin virheitä sattuu aina. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |