Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Landolaa ei enää ole
1
DEUS 60
10.12.2010 19:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei taida yleisesti olla tiedossa, että Landola on mennyt jo aikoja sitten toisen kerran konkurssiin. Yhtiön nettisivut ovat yhä tallella mutta niiden päivitys on lopetettu jo vuonna 2007.
Olen tilannut sieltä jotain tavaraa, joka on luvattu lähettää mutta sitä ei koskaan tullut, eikä sähköposteihin vastattu. Kait siellä on konkurssipesällä vielä jotain tarvikkeita ja kitaroita mutta yhteydenpito mahdollisiin asiakkaisiin ei toimi ollenkaan.
 
Jatka soittamista ja löydä uutta
kiriminni
10.12.2010 21:43:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DEUS 60: Ei taida yleisesti olla tiedossa, että Landola on mennyt jo aikoja sitten toisen kerran konkurssiin. Yhtiön nettisivut ovat yhä tallella mutta niiden päivitys on lopetettu jo vuonna 2007.
Mitäs mainosteli Guitar Playerissa kitaroitaan jossa oli joku ruma parta äijä siinä kuvassa ilman sukkia.
Olis laittanut puolialastomia muijia mainostamaan niinkuin Kramer-kitarat.
Yhden Landolan olen omistanut helpposoittoinen kuin mikä,mutta ääni tukossa siinä oli.
 
Les Fender
11.12.2010 02:06:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DEUS 60: Ei taida yleisesti olla tiedossa, että Landola on mennyt jo aikoja sitten toisen kerran konkurssiin.
 
Eiköhän tuo ole yleisesti tiedossa että Landola on mennyt konkurssiin useammin kuin kaksi kertaa..
 
"Living is easy with eyes closed!"
risto
22.12.2010 05:37:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DEUS 60: Ei taida yleisesti olla tiedossa, että Landola on mennyt jo aikoja sitten toisen kerran konkurssiin. Yhtiön nettisivut ovat yhä tallella mutta niiden päivitys on lopetettu jo vuonna 2007.
Olen tilannut sieltä jotain tavaraa, joka on luvattu lähettää mutta sitä ei koskaan tullut, eikä sähköposteihin vastattu. Kait siellä on konkurssipesällä vielä jotain tarvikkeita ja kitaroita mutta yhteydenpito mahdollisiin asiakkaisiin ei toimi ollenkaan.

 
Oiskohan noin? Landolaa valmistaa käsittääkseni Audiosal Oy Pietarsaaressa. Heidän nettisivunsa on www.landola.fi ja sivu on näköjään viimeksi päivitetty 15.9 2008.
 
"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut." Room 8:37
kiriminni
22.12.2010 17:47:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ole Landolaa.
 
Gona
22.12.2010 21:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai onko sittenkin..?
 
:-)
 
Real Rokko Bibsy Sound
padaa@dadaa!
22.12.2010 23:28:24 (muokattu 22.12.2010 23:31:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sherlock Holmes ja kadonneen kitaramerkin metsästys
.
.
Mutta rölöttelyt sikseen. Jossain vanhemmassa ketjussa joskus puhuttiin että valmistus oli loppunut mutta vanhaa varastoa ja materiaalia oli vielä ja sen realisoinniksi myyntipuoli toimi vielä jotenkin.
 
Klezberg
23.12.2010 00:00:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh, mulle tulee Landolasta mieleen vain se hirveä postimyyntikitara jonka ostin kaverilta joskus 1972.
 
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
DEUS 60
03.01.2011 11:18:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei Landolaa enää valmisteta todellakaan, vaan kaikki konkurssipesän tavarat ja tarvikkeet kyllä myydään Noromiehen toimesta. Nettisivut ovat 2v vanhoja eikä niihin sen koommin ole tullut mitään uutta. Landolalla oli sekä hyvää, että huonoa tavaraa, itselläni on pari tosi hyvää kokopuista Landolaa 50-luvulta, toisessa on vielä Munkers logo. Todnnäköisesti hyvien Landoloiden hinta tulee nousemaan vuosien mittaan!
 
Jatka soittamista ja löydä uutta
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «