Aihe: Nuppi+kaappi, budjetti 800-1000€
1 2 3 4
Antti1
10.12.2010 17:09:51
Randall antaa helposti itsestään väärän kuvan mun mielestä. Siinä on tiheä särö, paljon gainia ja melkoisesti bassoa --> se kuulostaa yksin soitettuna tosi miehekkäältä. Bändin joukossa se sitten onkin helposti kovin tummaa ja huonosti erottuvaa meteliä. Tää on juuri se asia, joka ensimmäisiä "kunnon kamojaan" hankkivaa kitaristia monesti houkuttaa ja loppupeleissä noista ominaisuuksista sit moni pyristelee kamavalinnoissaan usein eroon. Ei tietty aina, soundimieltymyksiä on monia.
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Entropia666
11.12.2010 00:21:16

Eipä toi nyt sinällään olisi paha sijoitus testata, tuskin 200e tarttee hirveesti persnettoa ottaa. Testailin tänään treeniksellä kaverin 6505, sekin oli ihan ok. Parempi omaan korvaan kuin englit.
Entropia666
11.12.2010 13:59:51

Kyllä nyt taitaa kallistua tuon Randallin hybridin puoleen. Jos ei miellytä sitten pitemmän päälle, niin takkiin ei ainakaan mahottomasti tule.

Nyt sitte pohdiskelen kaappia. Marshallin 1960a käytettynä vois olla jees, tai sitten se HB:n v30 varustettu komero uutena...Toki ehdotuksia saa heitellä.
lefa79
11.12.2010 14:34:32
noh, lisään omat viisi penniäni mukaan pottiin... Jos toisaalta marshallin soundi kiinnostaisi ja toisaalta modernimpi mättösärö, niin osta marshallin vanha valvestate, josta ilmeisesti lähtee pienellä rahalla ihan asiallista marshall soundia (jätkät kertoi keskustelupalstalla). Lisäksi osta vaikka blackstar ht dual pedaali, josta saa modernimmat ja omasta mielestäni hyvän kuuloiset säröt. Monipuolinen ja hyvä purnukka muutenkin (ja aika kallis). Itseltä löytyy randallin rg100g3 combo ja mielummin soittelen tuolla blackstarilla randallin clean kanavan päälle, kuin randallin omilla säröillä. Mun mielestä tuo blackstarin särö ei häviä missään suhtessa randallille... Hintaahan noille tulisi yhteensä varmaankin n.350-400€ ja löytyisi soundit marshallista aina modernimpaan junttaan ja moneen menoon siitä väliltä.
Entropia666
11.12.2010 15:19:27 (muokattu 11.12.2010 15:22:00)

lefa79: noh, lisään omat viisi penniäni mukaan pottiin... Jos toisaalta marshallin soundi kiinnostaisi ja toisaalta modernimpi mättösärö, niin osta marshallin vanha valvestate, josta ilmeisesti lähtee pienellä rahalla ihan asiallista marshall soundia (jätkät kertoi keskustelupalstalla). Lisäksi osta vaikka blackstar ht dual pedaali, josta saa modernimmat ja omasta mielestäni hyvän kuuloiset säröt. Monipuolinen ja hyvä purnukka muutenkin (ja aika kallis). Itseltä löytyy randallin rg100g3 combo ja mielummin soittelen tuolla blackstarilla randallin clean kanavan päälle, kuin randallin omilla säröillä. Mun mielestä tuo blackstarin särö ei häviä missään suhtessa randallille... Hintaahan noille tulisi yhteensä varmaankin n.350-400€ ja löytyisi soundit marshallista aina modernimpaan junttaan ja moneen menoon siitä väliltä.

Mä oon vähän sitä koulukuntaa, että särö tulee nupista, ei purkeista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)