Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Adressi Kari Tapion muistolle
1
Mikko T.
09.12.2010 18:51:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusikkoystävät!
 
Toivon, että käytätte hetken tämän sähköpostin lukemiseen:
 
Kari Tapion poismeno on asia, joka on koskettanut monia suomalaisia hyvin syvästi. Myös minua. Ja teitä.
 
Kesällä 2010 netin keskustelupalstoilla kehotettiin laittamaan musiikkipalvelu Spotifyssa Kari Tapion laulu "Juna kulkee" soimaan yön ajaksi. Tämän ns. Operaatio Spotify -tempauksen ansiosta kappale nousi palvelussa Suomen kuunnelluimmaksi kappaleeksi ja Spotifyn koko maailman listalla kolmanneksitoista soitetuimmaksi kappaleeksi.
 
Ideani on, että nyt laitetaan yhdessä paremmaksi.
 
Kunnioituksesta Päällikön muistoa kohtaan olen tänään käynnistänyt kampanjan, jossa saisimme mahdollisimman moni suomalainen kuuntelemaan Spotifysta tiettyä Karin kappaletta. Keskustelin tästä asiasta aiemmin tänään Karin kenties läheisimmän ystävän Ilkka Vainion kanssa, kuka oli juuri hautaustoimistossa Karin sukulaisten kanssa järjestämässä Karin hautajaisia. Päädyimme siihen, että kappale olisi "Myrskyn jälkeen", jossa on Karin oma sanoitus ja joka lauletaan myös kirkossa Karin hautajaisissa.
 
Tällä kampanjalla on siis myös Karin lähipiirin tuki ja heidän mielestään tämä ajatus on loistava.
 
Ajankohta olisi tiistai 21.12.2010 klo 22-23, jolloin tulee kuluneeksi lähes tunnilleen kaksi viikkoa Päällikön poisnukkumisesta.
 
Eli pyytäisin teiltä nyt tukeanne tämän kampanjan levittämiseen. Käyttäkää sähköpostejanne ja kontaktoikaa kaikkia, keitä voitte.
 
Olen itse ollut aiheesta yhteydessä henkilökohtaisesti mm. Iltalehteen, Ilta-Sanomiin, Helsingin Sanomiin, Turun Sanomiin, Radio Novaan, Seiska-lehteen, Iskelmä-radioon ja ties mihin. Nyt tänne.
 
Myös tänä aamuna käynnistämäni Facebook-kampanja on jo kuulemma levinnyt tosi nopeasti. Jos pystytte myös omien FB-ryhmienne kautta levittämään sanaa, se olisi ihan mahtavaa. Itse kun en FB-ryhmistä juurikaan tajua, mutta kymmenet ellei sadat kaverini ovat juttua käsittääkseni jo levittäneet.
 
Kunnioituksesta Karia ja hänen jättämäänsä musiikillista perintöä kohtaan, on mielestäni aika tehdä se, mitä me suomalaiset saamme yhdessä aikaan. Ikäänkuin Spotifyn kautta toteutettava "yhteisadressi".
 
Nyt toimintaa, muusikkokaverit, ja sähköpostit laulamaan.
 
Mikko T.
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Haipuma
10.12.2010 18:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todellakin mukana!
 
"Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista." -Ravintelissa kuultuja
Dädä
11.12.2010 11:48:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös kannattais jättää päällikkö ja perhe rauhaan. Vajaa 4 päivää aikaa tapahtumasta...
 
Mikko T.
11.12.2010 16:06:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dädä: Eikös kannattais jättää päällikkö ja perhe rauhaan. Vajaa 4 päivää aikaa tapahtumasta...
 
Käsittääkseni osanotot ja suruadressit esitetään aika lailla pian poismenon jälkeen eikä esim. 7 kuukauden päästä.
 
Ja kuten Ile mulle sanoi, niin se on heidän mielestän loistava idea ja pyysi järjestämään tähän tempaukseen mahdollisimman paljon jengiä mukaan.
 
Kaikilla EI VALITETTAVASTI OLE mahdollisuutta mennä muistotilaisuuteen eikä sinne edes mahdu kuin murto-osa meistä, ketkä kuitenkin haluaisivat sen tehdä. Joten, jos itse keksit paremman tavan järjestään yhteinen adressi, niin kerro toki. Odotan suurella mielenkiinnolla.
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
rintapek
11.12.2010 17:09:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko T.: ....
 
Mulla ei o spotifaita, mut laitoin sanomaa jo eteenpäin. Ymmärtääkseni kelpo menestyksellä.
 
One kind of music only - the good kind
isojussi
12.12.2010 02:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dädä: Eikös kannattais jättää päällikkö ja perhe rauhaan. Vajaa 4 päivää aikaa tapahtumasta...
 
Läheisen kuolemassa ei ole mitään hävettävää - päin vastoin pahinta ovat ihmiset, jotka välttelevät, etteivät joudun kohtaamaan henkilöä, jolla on surua.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Dädä
12.12.2010 19:42:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin,ajattelin vain kaikkea mediamylläkkää mitä on ko.tapahtumasta ollut ja mitä vielä tuleekin. Ideana Mikko T hyvä.Ainoa miinus että Spotifyn saamat rahat menee Ruotsiin ja kenties 1% artistin levy-yhtiöön.
 
Mikko T.
12.12.2010 21:58:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ideana Mikko T hyvä.
 
Kiitos. Tuli vain mieleen, että tämän hullun kansan voisi ehkä jollakin tavalla saada osallistumaan yhteisadressiin tms.
 
Ainoa miinus että Spotifyn saamat rahat menee Ruotsiin ja kenties 1% artistin levy-yhtiöön.
 
No, tuskin Ile niitä rahoja enää tarvitsee. Jos Lady Gaga sai koko vuoden 2009 Spotify-soitoista reilut 2000$ niin ei tästä projektista kukaan rikastuisi.
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Dädä
12.12.2010 23:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan,tai esim.Mokoman rikastuminen tällä tavalla. Onnea tavoitteelle!
 
rintapek
13.12.2010 22:37:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dädä: Aivan,tai esim.Mokoman rikastuminen tällä tavalla. Onnea tavoitteelle!
 
Ny tarttee ihan kysyä, et miten ton voi tulkita pennikeräyslistaksi?
Idea ko on se, et pannaan Klabbi ykköseksi, kerran vielä, muistokseen.
 
Miten ton voi lukea väärin? Jos se on niist soittokorvauspenneistä kiinni, ni tost ehkä kertyy parikymppiä tai parisataa, ni kait mulla perse kestää maksaa semmoinen vaik omast pussista.
 
One kind of music only - the good kind
manjaana
14.12.2010 16:50:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko T.: Muusikkoystävät!
 
Toivon, että käytätte hetken tämän sähköpostin lukemiseen:
 
Kari Tapion poismeno on asia, joka on koskettanut monia suomalaisia hyvin syvästi. Myös minua. Ja teitä.
 
Kesällä 2010 netin keskustelupalstoilla kehotettiin laittamaan musiikkipalvelu Spotifyssa Kari Tapion laulu "Juna kulkee" soimaan yön ajaksi. Tämän ns. Operaatio Spotify -tempauksen ansiosta kappale nousi palvelussa Suomen kuunnelluimmaksi kappaleeksi ja Spotifyn koko maailman listalla kolmanneksitoista soitetuimmaksi kappaleeksi.
 
Ideani on, että nyt laitetaan yhdessä paremmaksi.
 
Kunnioituksesta Päällikön muistoa kohtaan olen tänään käynnistänyt kampanjan, jossa saisimme mahdollisimman moni suomalainen kuuntelemaan Spotifysta tiettyä Karin kappaletta. Keskustelin tästä asiasta aiemmin tänään Karin kenties läheisimmän ystävän Ilkka Vainion kanssa, kuka oli juuri hautaustoimistossa Karin sukulaisten kanssa järjestämässä Karin hautajaisia. Päädyimme siihen, että kappale olisi "Myrskyn jälkeen", jossa on Karin oma sanoitus ja joka lauletaan myös kirkossa Karin hautajaisissa.
 
Tällä kampanjalla on siis myös Karin lähipiirin tuki ja heidän mielestään tämä ajatus on loistava.
 
Ajankohta olisi tiistai 21.12.2010 klo 22-23, jolloin tulee kuluneeksi lähes tunnilleen kaksi viikkoa Päällikön poisnukkumisesta.
 
Eli pyytäisin teiltä nyt tukeanne tämän kampanjan levittämiseen. Käyttäkää sähköpostejanne ja kontaktoikaa kaikkia, keitä voitte.
 
Olen itse ollut aiheesta yhteydessä henkilökohtaisesti mm. Iltalehteen, Ilta-Sanomiin, Helsingin Sanomiin, Turun Sanomiin, Radio Novaan, Seiska-lehteen, Iskelmä-radioon ja ties mihin. Nyt tänne.
 
Myös tänä aamuna käynnistämäni Facebook-kampanja on jo kuulemma levinnyt tosi nopeasti. Jos pystytte myös omien FB-ryhmienne kautta levittämään sanaa, se olisi ihan mahtavaa. Itse kun en FB-ryhmistä juurikaan tajua, mutta kymmenet ellei sadat kaverini ovat juttua käsittääkseni jo levittäneet.
 
Kunnioituksesta Karia ja hänen jättämäänsä musiikillista perintöä kohtaan, on mielestäni aika tehdä se, mitä me suomalaiset saamme yhdessä aikaan. Ikäänkuin Spotifyn kautta toteutettava "yhteisadressi".
 
Nyt toimintaa, muusikkokaverit, ja sähköpostit laulamaan.
 
Mikko T.

 
Milläs nimellä naamakirjassa on, kun en huomannut, aromassa ei ainakaan ollut linkkiä siellä.. ?
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Mikko T.
15.12.2010 00:54:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

manjaana: Milläs nimellä naamakirjassa on, kun en huomannut, aromassa ei ainakaan ollut linkkiä siellä.. ?
 
Itse asiassa ei ole ns. ryhmää siellä kun en osaa / en ole koskaan tehnyt ryhmiä tms. Oon aika tuore raakile FB-käyttäjä. Laitoin uutisiini ja juttu lähti menemään siitä.
 
Jos joku osaa / haluaa tehdä ryhmän niin äkkiä sitten ja toimintaa!!!!!!!!
 
Multa saa lisätietoja ja yksityiskohtia jos tarvii.
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
15.12.2010 01:34:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FB:ssa on nyt perustettu tapahtuma nimeltään "Kari Tapion Spotify-adressi" ja kutsuin siihen kaikki, ketä tunnen.
 
Nyt sit vaan laittamaan viestiä eteenpäin.
 
Mikko
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
manjaana
15.12.2010 09:00:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko T.: FB:ssa on nyt perustettu tapahtuma nimeltään "Kari Tapion Spotify-adressi" ja kutsuin siihen kaikki, ketä tunnen.
 
Nyt sit vaan laittamaan viestiä eteenpäin.
 
Mikko

 
Tää kiittää, Laulajaa myös :)
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
sepisti
25.12.2010 15:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuin kävi? Nousiko ykköseksi?
 
Indican Jenny on ihana...
Mikko T.
25.12.2010 23:48:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sepisti: Kuin kävi? Nousiko ykköseksi?
 
Saan statistiikkaa ensi viikolla.
 
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «