Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Seventh Wonder
1
Perro Stupido
22.09.2008 22:03:58 (muokattu 22.09.2008 22:04:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla ei löytynyt joten tehääs uus.
 
Äkkäsin itse tämän bändin Imperiumin levyarvostelusta: http://imperiumi.net/alb_2.php?id=8015
 
Meloprogea, joka saa kymmenen tähteä sekä sormet perään, ja joka tituleerataan Mindcrimen ja Scenes From A Memoryn manttelinperijäksi ei voi olla koskaan huono asia.
Kannattaa käydä tsekkaamassa www.myspace.com/officialsw josta löytyy uuden levyn nimibiisi sekä pari klippiä.
 
Itse tykkään kovasti, keskiviikkona levykauppaan ostoksille.
 
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Diego
22.09.2008 22:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän kuulosti kyllä hyvälle.
 
Pitäsköhän ihan hommata tuotantoa.
 
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
W-Man
30.09.2008 14:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on levyyn tutustuttu ja pikkuhiljaa alkaa uppoamaan. alkuun vähän häiritsi ehkä liian hardrockmaiset kertsit, jotka ei tuntunu jäävän päähän millään, mutta alkaahan nekin tarttumaan. Parhaimmistoon nousee tällä hetkellä biisit Unbreakable, A Day Away, Fall In Line, Hide And Seek ja mahtava balladi One Last Goodbye.
Vokalistille ja bassotaiteilijalle erikoismaininta mahtavista suorituksista.
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Perro Stupido
30.09.2008 14:21:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on levyyn tutustuttu ja pikkuhiljaa alkaa uppoamaan. alkuun vähän häiritsi ehkä liian hardrockmaiset kertsit, jotka ei tuntunu jäävän päähän millään, mutta alkaahan nekin tarttumaan. Parhaimmistoon nousee tällä hetkellä biisit Unbreakable, A Day Away, Fall In Line, Hide And Seek ja mahtava balladi One Last Goodbye.
Vokalistille ja bassotaiteilijalle erikoismaininta mahtavista suorituksista.

 
Itse olen kuunnellut nyt lähes non-stopina tätä uutta. Tarinan nainen vaikuttaa vittumaiselta.. :D
 
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Perro Stupido
02.10.2008 14:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=2601
 
Itselläni oli aivan aluksi samanlaiset tuntemukset levyä kohtaan, kuin mitä tuossa Korroosion arvostelussa on, mutta useamman kuuntelun jälkeen alkoi napsahteleen palat kohdalleen ja levy aukeamaan oikein kunnolla. Mielestäni tämä levy vaatii todella paljon kuuntelua auetakseen ja parantuakseen.
 
Mutta kuten Imperiumin arvostelusta näkee, toisille uppoo heti ja lujaa. :)
 
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
AlexPeltonen
06.10.2008 10:47:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy kyllä sanoa että rohkenen olla tuosta Korroosion arvion loppukaneetista eri mieltä. Näin monikerroksellista albumia harvoin tulee vastaan. Lisäksi tarinahan on varsin ovela. Lajin parhaimmistoa ehdottomasti.
 
Sateenkaariarpajaisten numerospektri ja muita hevisanoitusten helmiä
W-Man
07.04.2009 00:16:57 (muokattu 07.04.2009 00:17:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöisiä uutisia bongasin imperiumista!
 
Perjantaina 24.7.2009 seitsemännen kerran järjestettävä Hankasalmen Hertturock kansainvälistyy. Yksipäiväinen, piskuinen rockfestari on kiinnittänyt ensi kesän ohjelmistoonsa tukholmalaisen progemetalbändi Seventh Wonderin. Yhtyeen kolmas pitkäsoitto, ahvenanmaalaisen Lion Musicin viime syksynä julkaisema Mercy Falls -konseptialbumi, on saanut ilmestyttyään ylistävän vastaanoton metallimaailman printti- ja nettimedioissa kuin myös progressiivisen ja melodisen metallimusiikin fanien keskuudessa.
 
Seventh Wonder tekee heinäkuussa Hertturockin lisäksi kaksi muutakin Suomen keikkaa. Lauantaina 25.7. bändi esiintyy Jyväskylän Pub Katseessa ja sunnuntaina 26.7. Helsingin HeavyCorner Barissa.
 
Hertturock järjestetään Pirttihertun upeissa rantamaisemissa, Hangan lavan idyllisessä tanssilavamiljöössä. Totuttuun tapaan Hertturock on sallittu kaikenikäisille festarivieraille. Tapahtuma on myös päihteetön. Hertturockin järjestävät yhteistyössä Hankasalmen elävän musiikin yhdistys Helmu ry sekä Hankasalmen kunta.
Lisätietoja Hertturockista löytyy osoitteesta: http://www.helmu.com

 
On kyllä sen verran mahtava uutinen, että en oikein tiedä, et miten päin tässä olis. Katseeseen mennään vaikka ois jalat ja kädet poikki! :D
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Perro Stupido
08.04.2009 13:08:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

W-Man: Tämmöisiä uutisia bongasin imperiumista!
 
On kyllä sen verran mahtava uutinen, että en oikein tiedä, et miten päin tässä olis. Katseeseen mennään vaikka ois jalat ja kädet poikki! :D

 
Jessöör. Itse toivottavasti näen bändin Sweden Rockissa. Mun tuurilla se kuitenkin esiintyy jo keskiviikkona jolle ei lippua minulta löydy.. Tarvinnee sit Helsinkiin tai Jyväskylään tulla tsiigaan jos ei Ruotsissa näe.
 
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Vekkuli1981
03.06.2010 23:41:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=191114
 
Eliskä bändi kiinnitetty Helsinkiin Helvation Festivaaliin lauantaille 13.11. Nightingalen aisapariksi.
 
Ei ihan omimpia päätyylilajeja, mutta siinäkin on hyville bändeille aina tilaa, ja tämä on todellakin yksi niistä. Neljäs levy tuloillaan alkusyksyyn.
 
Noh, mitäpä minä tästä enempää sanomaan, koska en kuitenkaan sanoisi sitä yhtä hyvin kuin tuossa Imperiumin arvostelussa Mercy Fallsista. Suosittelen lukemaan jos joku ei vielä niin ole tehnyt.
 
Tuo oli minulle ensimmäinen uusi progeteos mihin olin tykästynyt ainakaan kahteen vuoteen. Odotukset seuraajalle on äärettömän kovat.
 
www.myspace.com/caughtinthebetween
Perro Stupido
04.06.2010 07:43:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin lopulta SW:n Sweden Rockissa viime kesänä. Olin kyllä aika kovassa kaasussa, mutta muistan, että teltta oli täynnä ja meno oli hyvä. Uutta odotellessa.
 
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
Vekkuli1981
30.09.2010 16:22:46 (muokattu 30.09.2010 16:23:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitetaas nyt tähän "oikeaan" ketjuun tuo aiempi ja vähän uuttakin:
 
Nyt siis paukahtaa neljäs täysipitkä, jolle odotukset itselläni ovat vähintäänkin kovat. Levyn nimi on The Great Escape.

Biisilista:
1.Wiseman - 5:42
2.Alley Cat - 6:06
3.The Angelmaker - 8:29
4.King of Whitewater - 7:20
5.Long way home - 4:26
6.Move on Through - 5:04
7.The Great Escape - 30:14

Levyltä on nyt julkaistu ensimmäinen maistiainen:
http://www.youtube.com/watch?v=4sRDa-xTfwg&feature=player_embedded

Suomessa siis
to 11.11. Turku
pe 12.11. Jyväskylä
la 13.11. Helsinki (Helvation Festivalin jälkimmäinen päivä, mukana mm. Nightingale!)
 

 
http://www.ultimatemetal.com/forum/ … 8235-beware-st-andrews-booking.html
 
Laitetaas tuollanenkin nyt kun tyypit ovat tuoneet asian julki. Vaihdeltiin tästä Andreaksen kanssa jo juttua aiemmin maileissa. Eli painakeehan tuosta niin bändit kuin promoottoritkin nimi mieleen. Onhan näitä kusetuksia aina toisinaan, mutta vitusti riipii kyllä tuo. Bändi on ollut Suomen keikkojen kohdallakin tuon suhteen nyt tosi huolissaan (aiheetta toki), kun tuolla kustiin niin pahasti simmuun, että ovat "arvilla". Kuulemma kaikki kusi, ei ollut palkkiota, matkakuluja, hotelleja, mitään. Kaikki Norjan keikat siis ns. ilmatteeksi omalla kustannuksella. Toivottavasti lohkee ees lakiteitse rahnat kotiin. Näissä hommissa niin paljon on kiinni luottamuksesta, että moiset mädät omenat saa helposti kaikki varpaisilleen.
 
www.myspace.com/caughtinthebetween HORSE METAL-ALBUMI ENNAKKOTILATTAVISSA - VAIN 9,90e http://www.levykauppax.fi/artist/caught_in_the_between/horse_metal/
Soma city ward
01.10.2010 11:13:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko lähtee Pub Katseeseen taas katsomaan pumppua. Ton Alley Catin videon perusteella imagoakin on vähän kohennettu. Viime keikalla kaverit näytti kutakuinkin ruotsin laivan karaokesta karanneille :) Aika kovat odotukset on kyllä uudelle levylle. Toi maistiainen kyllä rokkaa ja Mercy Falls on hiton kova levy. Pitänee myös kehaista laulajaansa Tommy Karevikkia, joka on aivan loistava vokalisti. Hienoa revittelyä kaverilta paikoin, mutta ei mene överiksi tulkinnat.
 
Thats right, I said it, I meant it, Im here to represent it. -Hank Moody
Etvi
12.11.2010 10:11:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinpä SW:n eka kertaa livenä Turussa Klubilla. Kokemus oli suorastaan vaikuttava, tarkasti soitettua ja hallittua soittoa sekä fiilikset mitä parhaimmat. Melkein tekisi mennä tänään uudestaan katsomaan Jyväskylän keikalle. Siellä olis vielä Status Minorkin lämmittelemässä. Kyllä nyt progemetalhenkilöitä hemmotellaan.
 
"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
delarco
04.12.2010 18:27:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen tipahti postilaatikkoon The Great Escape ja pitää sanoa, että sitä on vanhakin pitkästä aikaa innoissaan. :)
 
Perro Stupido
08.12.2010 08:49:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

delarco: Eilen tipahti postilaatikkoon The Great Escape ja pitää sanoa, että sitä on vanhakin pitkästä aikaa innoissaan. :)
 
Kova lätty kyllä kyseessä. Vaatii hieman sulattelua, mutta paranee kuuntelujen myötä. Soundimaailma huomattavasti asiallisempi kuin Mercy Fallssilla, joka väsytti korvat liian nopeasti.
 
Jebe-
08.12.2010 11:24:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse löysin bändin vasta pari päivää sitten ja pakko sanoa, että on kyllä kovaa kamaa! Tullut kuunneltua pari kertaa sekä Mercy Falls että uusi levy läpi ja kummatkin kyllä kolahtaa.
 
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
kaljataiteilija
08.12.2010 13:48:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin aluksi että Stevie Wonder
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Perro Stupido
09.12.2010 08:58:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Luin aluksi että Stevie Wonder
 
Hahahahahahah!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «