Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halpaa rhoads-mallista sähkökitaraa saatavilla
1 2 3 4 5
sh1nk0
07.12.2010 12:29:59 (muokattu 07.12.2010 12:47:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmoittelen vaan, että nyt olis mahis saada halpoja pulttikaulaisia rhoadseja, jotka tulisi tuon meiän Wolf-kimppatilauksen mukana. Hinta on näillä näkymin 142e.
 
Kuvia ks. rhoadsista:
http://i701.photobucket.com/albums/ww16/samuzai/hazard01.jpg
http://i701.photobucket.com/albums/ww16/samuzai/hazard02.jpg
 
Kitaroita on kaikkiaan 10 kpl, ja tilaus toteutuu vain jos niitä saadaan 8 kpl. Tällä hetkellä jäljellä on enää 8 varaamatonta soitinta.
 
Jos haluat mukaan, ano huoneen jäsenyyttä. Lisää tietoa löytyy huoneesta:
http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=611
 
sh1nk0
07.12.2010 22:30:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vapaana vielä 4 kitaraa.
 
Muuki
07.12.2010 22:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkohan tällasta on kokeilla! Pahimpaan RR -kuumeeseen ainaki, jos ei muuten. Olikos tästä mitään suurempaa info-pläjäystä, kuin 2 kuvaa? Toisaalta kai se mulle välttää että kitara on edes jotain puuta, tuohon hintaan.
 
Eio
Karvamammutti
08.12.2010 00:26:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Pakkohan tällasta on kokeilla! Pahimpaan RR -kuumeeseen ainaki, jos ei muuten. Olikos tästä mitään suurempaa info-pläjäystä, kuin 2 kuvaa? Toisaalta kai se mulle välttää että kitara on edes jotain puuta, tuohon hintaan.
 
No näkyyhän tuossa tulevan mukana kaks pussillista donoteattia. Kannattava kauppa siis.
 
I'm gay for Freddie. / meisselin räpläilyn meisseli
Juicy
08.12.2010 02:09:44 (muokattu 08.12.2010 02:10:49)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo on aika kolhon näkönen. Anteeksi.
 
Kaipa sillä jotain ideaa silti saa reiskalla soittamisesta. Tosin tuo liittimen sijainti aiheuttaa omat tuskansa istualtaan soitettaessa, kulmaplugillakin.
 
E: Korjataans vähän.
 
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Muuki
08.12.2010 06:37:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Minusta tuo on aika kolhon näkönen. Anteeksi.
 
Kaipa sillä jotain ideaa silti saa reiskalla soittamisesta. Tosin tuo liittimen sijainti aiheuttaa omat tuskansa istualtaan soitettaessa, kulmaplugillakin.
 
E: Korjataans vähän.

 
On mulla yhessä RR:ssä liitin samassa kohtaa, eipä tuo loppujen lopuksi häiritse, kulmaplugillakaan.

Kieltämättä jotain vänkyrää tuossa RR:ssä on, ehkä sen tekee tuo bodyn kliinisyys, namiskoiden sijoittelu, kokovalakonen väri ym. Mutta tästähän saa pienellä kyhäämisellä varmasti omanlaisensa.
 
Eio
lavaamo
08.12.2010 07:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikit on yhtä lähellä toisiaan kuin 24 nauhaisessa vaikka nauhoja on 22, tallamikki sen myötä sitten missä sattuu. Antaa heti laadukkaan vaikutelman.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Muuki
08.12.2010 11:01:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä ois vielä 2kpl jäljellä, rohkeesti vaan pojat, jättää sen seuraavan baari-illan vaikka välistä ja satsaa tähän!
 
Eio
Mr. Speed
08.12.2010 11:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: On mulla yhessä RR:ssä liitin samassa kohtaa, eipä tuo loppujen lopuksi häiritse, kulmaplugillakaan.

Kieltämättä jotain vänkyrää tuossa RR:ssä on, ehkä sen tekee tuo bodyn kliinisyys, namiskoiden sijoittelu, kokovalakonen väri ym. Mutta tästähän saa pienellä kyhäämisellä varmasti omanlaisensa.

 
IMO tuo vänkyryys johtuu tuosta isomman ja pienemmän sakaran "liitoskohdasa". Se on liina jyrkkä, ja sillä kitara näyttää aika hölmöltä.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
munkero
08.12.2010 11:59:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: IMO tuo vänkyryys johtuu tuosta isomman ja pienemmän sakaran "liitoskohdasa". Se on liina jyrkkä, ja sillä kitara näyttää aika hölmöltä.
 
Koko keppi on liian virtaviivanen. Eli jos miettii kitaran syliin niin se ei oo tarpeeks korkea.
 
More than you can afford pal. Amfisound.
Muuki
08.12.2010 15:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeistä vietäs!
 
Eio
Juicy
08.12.2010 16:45:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

munkero: Koko keppi on liian virtaviivanen. Eli jos miettii kitaran syliin niin se ei oo tarpeeks korkea.
 
Tämä oli jotenkin kryptisesti ilmaistu, siis millä tavalla ei ole tarpeeksi korkea?
 
Se tuossa lähinnä näyttää karulta, ettei noi sakaroiden sisäpuolet ole kaarevat, vaan ne on kuin jollain viivoittimella vedetty.
 
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
KimmoH
08.12.2010 16:58:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä missään sylissä pidetä vaan pitkässä nahkaremmissä roikkumassa ja tukka heiluen soitetaan ;)
 
Juicy
08.12.2010 17:02:26 (muokattu 08.12.2010 19:47:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/harley_benton_hbr10bk_egitarre.htm
 
Siinä olis tallamikki oikeassa kohtaa, hainevätkin löytyy. Kaupan päälle kolmen vuoden takuu.
 
Jokainenhan toki saa rahansa käyttää mihin haluaa, tuotahan ei taida saada muuta kuin mustana.
 
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
lavaamo
08.12.2010 17:59:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KimmoH: Sitä missään sylissä pidetä vaan pitkässä nahkaremmissä roikkumassa ja tukka heiluen soitetaan ;)
 
Kyllä tuollaista pitäisi ennemmin vaikka pimeässä varastossa, eikä puhuisi siitä kellekkään mitään.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Muuki
08.12.2010 18:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikai poikia oikeesti noin paljon pistä pannuun kun wulffit on vallannu markkinat state of the art -vehkeillään? :)

Benttonit saa mun puolesta pölyttyä saksan poikain varastossa.
 
Eio
Juicy
08.12.2010 19:13:36 (muokattu 08.12.2010 19:14:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei se tietenkään haittaa, mutta kyllä mä ainakin arvostaisin vinkkejä täsmälleen(?) samasta tuotteesta jota saa halvemmalla ilman odotteluja 30-päivän palautusoikeudella ja kolmen vuoden takuulla varustettuna. Kovasti ainakin noi Benttonit näyttää mun silmään samasta puusta veistetyiltä.
 
Ilmeisesti täällä ei saisi tällaisista asioista mainita, hyi minua.
 
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Mr. Speed
08.12.2010 19:17:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Eikai poikia oikeesti noin paljon pistä pannuun kun wulffit on vallannu markkinat state of the art -vehkeillään? :)

Benttonit saa mun puolesta pölyttyä saksan poikain varastossa.

 
Eikai poikia oikeesti noin paljon pistä pannuun, että jostain voi saada vieläkin halvemmalla? Hyvähän kitaran ei tarvitse olla, mutta halpa kyllä. State of art on aika paljon sanottu tuosta kammotuksesta.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Muuki
08.12.2010 19:51:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Eikai poikia oikeesti noin paljon pistä pannuun, että jostain voi saada vieläkin halvemmalla? Hyvähän kitaran ei tarvitse olla, mutta halpa kyllä. State of art on aika paljon sanottu tuosta kammotuksesta.
 
Ton takia mä sen hymiön sulle varasinkin.
 
Eio
Mr. Speed
08.12.2010 19:54:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Ton takia mä sen hymiön sulle varasinkin.
 
Ja tän takia ite sulta sen hymiön jätin pois :)
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «