Aihe: Tyhmä(kö?) kysymys elementtien suuntaavuudesta tms.
1 2 3 4
Aki
08.12.2010 13:55:25

Terry Pantheras: Eipä tuo Firefoxikaan näytä.

Taitaa olla sun palomuurin tms asetuksista kiinni.
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
Terry Pantheras
08.12.2010 14:01:28
Aki: Taitaa olla sun palomuurin tms asetuksista kiinni.

Joo, niinpä onkin: kiristivät duunissa politiikkaa. Eli eiköhän tuo kotosalla toimi...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
Aki
08.12.2010 14:07:15

Terry Pantheras: Joo, niinpä onkin: kiristivät duunissa politiikkaa. Eli eiköhän tuo kotosalla toimi...

Mä en oo koskaan tajunnu tota ettei työpaikalla voi kattoa henk koht sähköposteja, Youtubea tms. Siinähän menee työnvälttelyltä ihan pohja. Mä en ainakaan menis tollaseen paikkaan "töihin"... :op
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
Terry Pantheras
08.12.2010 14:14:53
Aki: Mä en oo koskaan tajunnu tota ettei työpaikalla voi kattoa henk koht sähköposteja, Youtubea tms. Siinähän menee työnvälttelyltä ihan pohja. Mä en ainakaan menis tollaseen paikkaan "töihin"... :op

Kyllä nyt sentääs postit ja youtubet täällä toimii, on vaan rajoitettu joitain sivustoja jotka ei läpäise snifferiä... tai jotain...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
wilo
08.12.2010 15:22:25
Aki: Läpileikkaus näyttää jotakuinkin tältä:
http://db.tt/sJaj4VE

Vaahdot Etolasta, ohut kiekko 10mm, paksunnos 20mm vaahdosta. Reiän halkaisia 3,5".

Ahaa, tuota voisin mäkin kokeilla.
Miten paljon sillä on merkitystä, laittaako donitsin etukankaan taakse? Meinaan että jos ensin kokeilis jonkin aikaa ilman kajarin irroittamista ja vasta sitten ryhtyis purkuhommiin jos toi toimii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)