Borlag 20.11.2010 20:39:29 | |
---|
Teijo K.: Muutama umppalumppa. Jalopuisia palikoita jotka pitävät piuhan irti lattiasta. Kyllä, marmoria sen olla pitää. |
LaMotta 22.11.2010 17:08:25 | |
---|
Musiikin opiskelu. Voi teitä, humanismista juopuneet nihilistit. |
locoloco 22.11.2010 17:28:24 | |
---|
LaMotta: Musiikin opiskelu. heh ...Opistomuusikkous |
Epämuusikko 22.11.2010 18:13:36 | |
---|
Tyhmyyden ylistys. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Teijo K. 23.11.2010 10:50:58 | |
---|
Rock-uskottavuus on kyllä niin menneen talven lumia muutenkin. Jotkut vanhukset ja vanhusmieliset siitä jaksaa vielä innostua. Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
Nunzu 23.11.2010 17:29:15 | |
---|
Rock-uskottavuuden tavoittelu vähentää rock-uskottavuutta. Sitä löytyy luonnostaan jos on löytyäkseen. J33. |
BondakeBunny 23.11.2010 18:40:31 | |
---|
Minä olen itse jumala, synti ja se joka päättää mitä sillä tehdään. |
Jormaz 23.11.2010 19:55:31 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ReBeat 23.11.2010 20:35:08 | |
---|
Kaikki tollaset muodostelma-bändikuvat. |
LaMotta 06.12.2010 20:35:40 | |
---|
Onko keskustelun tarkoituksena päästä johonkin tulokseen vai pelkästään spekuloida? |
Terry Pantheras 06.12.2010 20:42:09 | |
---|
|
LaMotta 06.12.2010 20:54:59 | |
---|
Terry Pantheras: Sanoisin, etteivät ko. heppuset välitä aiheesta hittojakaan. Ketä se nyt oikeasti edes kiinostaa Onko keskustelun tarkoituksena päästä johonkin tulokseen vai pelkästään spekuloida? |
Sperm Donor 06.12.2010 22:55:28 | |
---|
Rannekello. |
tepeh 07.12.2010 20:23:18 | |
---|
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Kailis: Jone Nikula. Sieltä se tuli! Kiitos Kailis! On kyllä niin wannabee kova äijä että ei tosikaan. Meikäläiselle on ihan yks hailee miten bändi/muusikko pukeutuu tai on olemassa jos musa vaan on hyvää. Muutenkin helvetin naurettavaa teinien touhua tää rokkiuskottavuudesta vouhkaaminen. Jahas, mistäs sitä Billuab voi ostaa? |
Terry Pantheras 08.12.2010 10:22:59 | |
---|
varo: Sieltä se tuli! Kiitos Kailis! On kyllä niin wannabee kova äijä että ei tosikaan. Meikäläiselle on ihan yks hailee miten bändi/muusikko pukeutuu tai on olemassa jos musa vaan on hyvää. Muutenkin helvetin naurettavaa teinien touhua tää rokkiuskottavuudesta vouhkaaminen. Emmä nyt ihan tätä allekirjottais Nikulasta. Oon sen pari kertaa nähnyt keikoilla ja on se tietynlainen persoona joka erottuu massasta olemukseltaan. Ja tuosta kovuudesta sen verran, että kyllä se semmosen moshaus-tankin pisti yhellä keikkalla aisoihin aika suvereenin tyylikkäästi letistä kiinni pitämällä ja muutaman sanan korvaan ilmoittamalla, että häiritsevä riehuminen loppu siihen pisteeseen. En tunne, enkä oo koskaan sen kanssa jutellut, mutta ei se mikään mikkihiiri ole... Muuten sun kanssa samaa mieltä koko rock-uskottavuus-sanahelinästä. |
varo 10.12.2010 21:50:35 | |
---|
Terry Pantheras: Emmä nyt ihan tätä allekirjottais Nikulasta. Oon sen pari kertaa nähnyt keikoilla ja on se tietynlainen persoona joka erottuu massasta olemukseltaan. Ja tuosta kovuudesta sen verran, että kyllä se semmosen moshaus-tankin pisti yhellä keikkalla aisoihin aika suvereenin tyylikkäästi letistä kiinni pitämällä ja muutaman sanan korvaan ilmoittamalla, että häiritsevä riehuminen loppu siihen pisteeseen. En tunne, enkä oo koskaan sen kanssa jutellut, mutta ei se mikään mikkihiiri ole... Muuten sun kanssa samaa mieltä koko rock-uskottavuus-sanahelinästä. Nikula on aika iso äijä itsekin ja käy lisäksi salilla 6krt viikossa. Lisäksi tuolle moshaustankille saattoi olla vähän hämmentävää kun joku julkisuuden henkilö tulee puhumaan, vaikka sillä ei mitään järjetöntä kovuutta oliskaan. Rok-uskottavuudesta pukeutumisen saralta sen verti, että on varmaan vitun rasittavaa kun jossain kaupassakin joutuu miettimään "onx tää ny tarpeeks rok!?" kun valitsee vaatteita. Paljon helpompaa on olla tavis, kävellä niihin normi dressmanneihin, sokoksiin tms. ja ostaa ihan normivaatteita. Ei ole yhtään tarvetta erottua massasta, olen tarpeeksi oma itseni ilman permistukkaa, leopardihousuja, panosvyötä tai mitään muutakaan rokkarilookkiin liitettävää. minä rölötän, sinä rölötät, hän rölöttää, me rölötämme, te rölötätte, he rölöttävät. |
baron 10.12.2010 22:28:07 (muokattu 10.12.2010 22:32:10) | |
---|
Ai, oliko kysymys siitä että voiko rockkonsertin rivijäsen/kuuntelija olla jollain tavalla, esim ulkonäöllään olla rockuskottava. Vai mäkkärin asiakas. Vai kadulla kävelevä? Mun mielestä ei näytti miltä tahansa! Paljon loogisempaa olisi miettiä mikä tekee ihmisestä humppauskottavan? Niitä näkee lavatansseissa mutta mikä heissä on oleellista? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Piepe 12.12.2010 12:04:52 | |
---|
|
velipesonen 12.12.2010 12:43:57 | |
---|
baron: Paljon loogisempaa olisi miettiä mikä tekee ihmisestä humppauskottavan? Niitä näkee lavatansseissa mutta mikä heissä on oleellista? Rennonletkeä meininki tietenkin! This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |