Aihe: Johanna Tukiaiselle oma tv-sarja
1 2 3 4 514 15 16 17 1835 36 37 38 39
teukka
02.12.2010 11:22:09
Kyllähän toi on ihan valmis tapaus...
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Cinerama
02.12.2010 11:34:12

Todellakin. Nettimediat ja lehdet vois vähän miettiä kun tän blogeja ja tempauksia nostavat otsikkoihin. Pitkään jo ottanut päähän tällä mässäily.

AP: Ja johannan glamourmaailman kunniaksi ruokapöydässä suklaamoussea ja samppnajaputouksia, kertoo aiempi juttu.

Ei helvetti. Tolle nauraminen on kyllä jo yhtä ilkeää kuin kehitysvammasten pilkkaaminen. Aivan syyntakeeton ihminen.
Save a tree... Eat a beaver.
kyseinen
02.12.2010 11:38:39 (muokattu 02.12.2010 12:21:11)
Cinerama: Todellakin. Nettimediat ja lehdet vois vähän miettiä kun tän blogeja ja tempauksia nostavat otsikkoihin. Pitkään jo ottanut päähän tällä mässäily.

Nyt kannattanee kuitenkin muistaa, että se aktiivisin mässäilijä tässä on ollut ja on edelleen kuitenkin Johanna itse. Johanna on saanut aika aktiivisesti itse toimimalla nostettua itsensä niin kovaksi julkkikseksi, että mikään mediataho ei jätä Johannan toilailuja enää uutisoimatta / julkaisematta. Ei mediabisneksessä paljon moraalille anneta sijaa. Niin kauan kuin Johanna itse haluaa pysyä otsikoissa, niin varmasti myös pysyy. Kestojulkkis. Samaa muuten voisi valittaa ainakin esim. M. Nykäsen kohdalla, ei silläkään ole kaikki kotona - eikä Matti kuitenkaan itse niin aktiivisesti ole esillä.
War, come with us home!
AP
02.12.2010 12:18:05 (muokattu 02.12.2010 12:23:42)
kyseinen: Nyt kannattanee kuitenkin muistaa, että se aktiivisin mässäilijä tässä on ollut ja on edelleen kuitenkin Johanna itse. Johanna on saanut aika aktiivisesti itse toimimalla nostettua itsensä niin kovaksi julkkikseksi, että mikään mediataho ei jätä Johannan toilailuja enää uutisoimatta. Ei mediabisneksessä paljon moraalille anneta sijaa. Niin kauan kuin Johanna itse haluaa pysyä otsikoissa, niin varmasti myös pysyy. Kestojulkkis. Samaa muuten voisi valittaa ainakin esim. M. Nykäsen kohdalla, ei silläkään ole kaikki kotona - eikä Matti kuitenkaan itse niin aktiivisesti ole esillä.

Riippuu tok mediasta. Harvoin jos koskaan esim. Hesarissa on mitään neidin edesottamuksista.
Silloin kuin minä alan hommia aloittelin, teroitettiin journalistisen harkinnan merkitystä -- siis myös sitä, että toimittajan pitää voida arvioida lähteitään kriittisesti. Tässä tapauksessa ei vakavissaan puhuen olla kaukana siitä että kohde ei ole oikeustoimikelpoinen. Jos tällaisen henkilön tekemiset, julkkis tai ei, päätyvät toistuvasti reposteltaviksi, on tämä harkinta jossain määrin pettänyt. Eihän tämä seiskan lukijoita kiinnosta, mutta jotenkin parempaa päiviteltävää heillekin toivoisi.

Se on taas aivan eri asia, mitä Johanna haluaa nettiblogissaan kirjoitella, sanan - ja ilmaisunvapaushan meillä on.

Mielenkiintoista muuten tuo ajatus kestojulkkiksesta. Joskus muinoin julkisuuteen päästiin tekemisten kautta: joku osasi laulaa, joku soittaa, kolmas kirjoittaa kirjan ja neljäs politikoida niin että tuntuu, ja tällä sitten saatiin, joskus vasten tahtoakin, joku asema julkisuudessa. Nyt julkkis voi olla kauankin puhtaasti siksi, että haluaa olla julkkis -- ainakaan minulle eivät johannan avut ole toistaiseksi auenneet.

Naimisiinmenot, malariat ja terveysongelmat voisivat olla julkisuuden henkilön kohdalla joskus relevanttia uutisioitavaa, mutta kun ne ovat se juttu millä julkisuuteen tullaan, niin asiassa mennään kevyesti perse edellä puuhun.

Huh.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Funkånaut
02.12.2010 12:33:54

Jos ois kamalasti rahaa, niin vois ostaa 100 luksuslippua noihin häihin, ja lahjoittaa liput keskenään riidoissa oleville "hevosmiessuvuille."
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
kassper
03.12.2010 00:43:33

Taas yks sarja, josta kaikki puhuu, mut kukaan ei myönnä kattovansa. Noh, itsehän varmaan juon joskus itseni humalaan ja katson yhden jakson, koska täällä Suomessahan saa kaiken anteeksi, jos se on tapahtunna alkoholin vaikutuksen alaisena.

Tulipa mieleeni; nyt on Tuksu, ennen oli Nykänen (vähän vieläkin), mutta kuka oli ennen Nykästä se josta kirjoteltiin keltasessa lehdistössä? Kuka oli 90-luvun alun attention whore ja yleinen heittopussi? Kuka määritti riman korkeuden?
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua Kuvia
Karipiirto
03.12.2010 01:03:44

Siis tuleeko tota sarjaa jossain vai lakkasko se ennen ensimmäistäkään jaksoa?

Oikeasti en tiedä ketään muuta, joka olisi niin julkisuushakuinen että ei edes piittaa siitä, millaisilla jutuilla sinne lehtiin yrittää. Toisaalta täytyy sanoa että jos tuksulta meni kolme kuukautta tajuta että se sille väsätty biisi itseasiassa oli vittuilua sille itselle vakka kaikki muut tajusivat sen jo siitä studiovideosta niin en ihmettele. Tyhmähän ton on oltava kuin saapas.
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
kyseinen
03.12.2010 08:50:01
Karipiirto: Siis tuleeko tota sarjaa jossain vai lakkasko se ennen ensimmäistäkään jaksoa?

Ei ole mitään sarjaa olemassakaan. Tässä ketjussa jutellaan muuten vaan Tuksun elämästä.
War, come with us home!
kk80
05.12.2010 21:50:10
Ei helvetti. Tolle nauraminen on kyllä jo yhtä ilkeää kuin kehitysvammasten pilkkaaminen. Aivan syyntakeeton ihminen.

Aika samoilla linjoilla ollaan. Ei sillä että jaksaisin tuota sääliä mutta varmasti taustalla on jotain muuta kuin eukon palava halu päästä julkisuuteen. Kaipa tuolla on jokin narsistinen persoonallisuushäiriö plus tukku muita sairauksia ja jälki on sen mukaista. Median toimintaa ei voi kuin ihmetellä mutta kaipa Tukiaisen nimellä seiska menee kaupaksi. Veikkaisin että tämä saaga ei tule päättymään ns. nätisti...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Jormaz
06.12.2010 13:26:19
Elämänne tilaisuus!

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/ … amme+arton+kanssa+dueton+haissamme/
"Myös bändit voivat ottaa minuun yhteyttä, haluaisin sellaisen bändin häihimme joka osaa esittää englanninkielisiä kuuluisia romanttisia kappaleita, kuten Bryan Adamsia, Celine Dionia, Michael Boltonia, Foreignersia jne."

Palkkaa tuosta tuskin saa mutta kenties liput häihin puoleen hintaan?
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Nazareth
06.12.2010 19:12:56
Jormaz: Elämänne tilaisuus!

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/ … amme+arton+kanssa+dueton+haissamme/
"Myös bändit voivat ottaa minuun yhteyttä, haluaisin sellaisen bändin häihimme joka osaa esittää englanninkielisiä kuuluisia romanttisia kappaleita, kuten Bryan Adamsia, Celine Dionia, Michael Boltonia, Foreignersia jne."

Palkkaa tuosta tuskin saa mutta kenties liput häihin puoleen hintaan?

"Haluan tehdä häistä mahdollisimman mahtipontiset ja vaikuttavat jotka kaikki muistavat varmasti koko loppuelämänsä."

No eiköhän siinä onnistuta.
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. Nää soi.
Räbbänä
06.12.2010 22:50:49
Nazareth: "Haluan tehdä häistä mahdollisimman mahtipontiset ja vaikuttavat jotka kaikki muistavat varmasti koko loppuelämänsä."

No eiköhän siinä onnistuta.

Jaa että pitäisi ihan maksaa siitä _lystistä_, että pääsisi soittamaan Tuksun häihin? Tämän rinnalle se 170 euron pizza Simpeleellä kera omien PA-kamojen eräänä maanantai-iltana kuulosti jopa hyvältä diililtä.
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
Kukkis 77
07.12.2010 23:36:36

:---------------------------------------------------------------D

"Jos ehdin treenata, niin voin soittaa pianolla myös Fur Elise kappaleen."
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Lennu
08.12.2010 09:23:50

Kukkis 77: :---------------------------------------------------------------D

"Jos ehdin treenata, niin voin soittaa pianolla myös Fur Elise kappaleen."

:-----------D

Miksei rummuilla?
"Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L
Atomic Cafe
08.12.2010 13:52:38 (muokattu 08.12.2010 14:05:40)
Tämä on kyllä hauska idea ja vielä hauskempaa on nähdä miten liput menevät kaupaksi. 150-250 euroa Tuksun häistä on jo aika kova hinta, siihen ei ihan joka jätkällä ole varaa.

Ehkä kysyntää lisää se että Tuksusta tuli kansainvälinen julkkis kun se noteerattiin theBERRY-internetsivustolla.

Juttu on otsikoitu: Luulen, että heidän plastiikkakirurginsa käytti voiveistä. Tuksu on kuitenkin kovassa seurassa: Listalle on otettu mukaan hänen lisäkseen muun muassa Ranskan presidentin puoliso Carla Bruni-Sarkozy, näyttelijä Tori Spelling, laulaja Christina Aguilera ja kissanaisena tunnettu kissankasvoinen Jocelyn Wildenstein.
HaloOfFlies
13.12.2010 20:36:12

It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Lennu
13.12.2010 22:32:46

"Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L
Karipiirto
14.12.2010 01:21:15

danny: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m … va-viesti-olen-vaaralla-planeetalla

"Elämäni prinssi ei tullut vastaan"? Eikös se justiin niitä häitänsä yritä järkkäillä ja jaella 250€ drinkkejä? :S
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
Lennu
14.12.2010 01:45:44

Karipiirto: "Elämäni prinssi ei tullut vastaan"? Eikös se justiin niitä häitänsä yritä järkkäillä ja jaella 250€ drinkkejä? :S

No kännissä taas mokeltanu sinne päiväkirjaansa, se on just semmonen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)