Aihe: RadioCity soittaa HYVÄÄ musiikkia
1 2 3
Antti1997
22.03.2004 22:35:57
Näin on. Olen huomannut, että suurin osa radiokanavista soittaa vain ja ainoastaan juuri tällä hetkellä "muodissa" olevia kappaleita päivästä toiseen, esimerkkinä YleX josta on täälläkin jo ollut puhetta. Nyt oon muutaman päivän kuunnellu RadioCityä ja sieltähän tulee vanhoja klassikoita ja hieman tuntemattomampiakin biisejä, äsken tuli mm. Yön Likaiset Legendat, jota en muista kuulleeni radiosta muuten kuin konserttitaltioinnissa. Suosittelen kaikille rockin ystäville lämpimästi RadioCityä! Sainpahan taas sanottua asiani..
Tää on niin tätä.
Härski
22.03.2004 22:40:00
Ainahan city on soittanut hyvää musaa. Tosin siinäkin on se, että joka päivä samat biisit, eri järjestykseesä. Lista vaihtuu parin viikon välein. Valitettavaa, mutta laatu korvatkoon sen "kierrätyksen".
Jormaz
22.03.2004 22:42:07
Öisin sieltä tulee hyvää musaa. Päivisin taso on paljon alempana.
Back to the 80's
disarm
22.03.2004 22:50:04 (muokattu 22.03.2004 22:51:00)
Cityltä tulee muutama hyvä biisi aamun/päivän aikana. Mainokset ärsyttää sen verran, että kuuntelen mielummin duunissa X.ää.

Herätysliike tosin voittaa Peltsin & Juuson 6-0.
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
BaariMikko
22.03.2004 23:21:17

Cityltä tulee muutama hyvä biisi aamun/päivän aikana. Mainokset ärsyttää sen verran, että kuuntelen mielummin duunissa X.ää.

Herätysliike tosin voittaa Peltsin & Juuson 6-0.

Ja Aamu Punavuoressa Herätysliikkeen 27-0.
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa. -Arndt Pekurinen
lapio
23.03.2004 08:53:51

Kerran ajelin autolla yöllä ja kuuntelin cityä. Tuli Ozzyn Ozzmozis levy kokonaan. Ei hullumpaa.
"These pretzels are making me thirsty!" -Cosmo Kramer
Lord of the strings
23.03.2004 09:03:09
Kerran ajelin autolla yöllä ja kuuntelin cityä. Tuli Ozzyn Ozzmozis levy kokonaan. Ei hullumpaa.

Tais olla se "Keskiyön albumi" Ennen tuli aina perjantaisin joku live.
"Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi.
Styranki
23.03.2004 11:00:10

Voi voi, kyllä Radio City on mielestäni luisunut jo monta vuotta sitten kauas alkuperäisestä loistostaan. Poissa ovat persoonalliset juontajat ja uskallus, tilalla soittolistat ja ympäripyöreys.
Muutama pakollinen klasari päivässä Rasmuksien, Maija Vilkkumaiden, Nickelbackien ja muun kiiltokuvakaman seassa ei tee radioasemasta rockin lippulaivaa. Yölistoilta tulee Citylläkin edelleen ihan asiallista kamaa.

Musiikin kuuntelun harrastajalle radion tarjonta on harmillisen laimeaa yleensäkin. Entinen Mafia(nyk. YleX?) tarjoaa muutamia asiallisia musiikin erikoisohjelmia tosin ja Radio Helsingissä on oivaa henkeä. Radio Helsingistä kuulee musiikkia oikeasti laidasta laitaan kys. musiikkityylien asiantuntijoiden tai vähintäänkin dikkaajien juttujen höystämänä.
skebajaba
23.03.2004 11:20:39
Tais olla se "Keskiyön albumi" Ennen tuli aina perjantaisin joku live.

joo, maidenin live tuli yksi kerta sieltä...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
krushing
23.03.2004 11:39:32

Silloin harvoin kun satun Cityä kuuntelemaan (yleensä olosuhteiden pakosta), sieltä tulee AINA ensimmäiseksi Guns'n'Rosesin November Rain. Aina. Mystistä touhua.
Dunga
23.03.2004 12:36:39
Tarttisin vähän apua biisintunnistuksessa. Tää biisi soi RadioCityllä varmaan pari kertaa päivässä ja kertsi menee kutakuinkin näin.. "Come on down to the hotel baby, I can be what you want me to be...shut your face you big fucking baby...". Sellasta perus-hellacopters rokkia tää on, ei mitenkään erikoisen hyvä biisi mutta häirittee kun ei tiiä mikä bändi on kyseessä.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4
-Spade-
23.03.2004 12:51:02
Tarttisin vähän apua biisintunnistuksessa. Tää biisi soi RadioCityllä varmaan pari kertaa päivässä ja kertsi menee kutakuinkin näin.. "Come on down to the hotel baby, I can be what you want me to be...shut your face you big fucking baby...". Sellasta perus-hellacopters rokkia tää on, ei mitenkään erikoisen hyvä biisi mutta häirittee kun ei tiiä mikä bändi on kyseessä.

En muista biisin nimeä, mutta bändi on Monster Magnet.
"Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä
aikavaikea
23.03.2004 12:54:05
En muista biisin nimeä, mutta bändi on Monster Magnet.

Biisi on tämä:

Unbroken (Hotel Baby)

Drowning in your puddle, waiting at the sky
Suckin' on your daddy's cigar
I'm your destination, I'm the reason why
Lemma take a look at your scars

Bought a line of shit
Now you wanna sell it back to me

Come on down to the hotel baby
I can be what you want me to be
You can choke on your own medication
I can watch myself on T.V. oh yeah

Bathe in all the money
Love yourself to death
Bow before the serpent in fire
Ride your little poney 'till you're soaking wet
Scream at God and call him a liar

Bought a line of shit
Now you wanna sell it back to me
Come on down to the hotel baby
I can be what you want me to be
You can choke on your own medication
I can watch myself on T.V.

Shut your mouth you big fuckin' baby
You can't be what I want you to be
Go on choke on your own medication
I can tell you a lie you believe
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Dunga
23.03.2004 12:58:11
Ahaa, kiitoksia! Kuvittelin Monster Magnetin musiikin kyllä ihan erilaiseksi!
aikavaikea
23.03.2004 12:59:15
Ahaa, kiitoksia! Kuvittelin Monster Magnetin musiikin kyllä ihan erilaiseksi!

Jossain oli luonnehdinta "Steppenwolf on acid".
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Dunga
23.03.2004 13:01:23
Näyttää olevan tuolta uudelta levyltä...eikös vanhempi materiaali ole enemmän stonerin suuntaan tai näin muistelisin?
Viceroy
23.03.2004 13:05:15 (muokattu 23.03.2004 13:06:11)

Mjoo. Tarkemmin ajatellen tosi hyvä viesti. Ja totta kai sitten kahteen kertaan.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Viceroy
23.03.2004 13:05:25

Biisi on tämä:

Unbroken (Hotel Baby)

Mitkä lyriikat! :D
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Robert
23.03.2004 15:07:18
Tuli mieleen eräs tapaus...

Tässä yksi päivä lainasin äiteen autoa, ja siellähän oli tietysti Nova päällä. Ihan ensimmäiseksi tuli hehkutusmainos kuinka Nova soittaa todella monipuolista kuuntelijoiden valitsemaa musiikkia. Sitten rupesi soimaan Egtripin "Älä enää ikinä koskaan", jota seurasi se hiton Lemon Tree biisi (tiedätte varmaan), jonka jälkeen pärähti se Take Thatin balladi "Want You Back For Good" (tai joku vastaava).

Aaaaarrghhhh! Ei helvetti! Ja jos kuulen vielä kerran No Doubtin "Dont Speak":n, niin halkean!!!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)