Aihe: Salibandyn MM-kisat, Helsinki ja Vantaa 4.12. - 11.12.
1 2 3 4
Henkka370
06.12.2010 18:41:33
Parasite: Tuo on totta, mutta aivan turha tuolla on pitää kuuttatoista joukkuetta kun neljälläkin päädyttäisiin samaan lopputulokseen. Joukkueiden määrää voi nostaa sitten sitä mukaa kun taso nousee.

Mutta ehkä Singaporea kiinnostaa enemmän säbän MM-kisat kuin Säbän kolmosdivari?
NY RILLATAAN!
DJKaaos
06.12.2010 18:50:37
Henkka370: Mutta ehkä Singaporea kiinnostaa enemmän säbän MM-kisat kuin Säbän kolmosdivari?

Djiboutia ja Cook-saariakin kiinnostaisi futiksen mm-kisat.
Minä olen minä.
Joees
06.12.2010 19:51:28
Parasite: Tuo on totta, mutta aivan turha tuolla on pitää kuuttatoista joukkuetta kun neljälläkin päädyttäisiin samaan lopputulokseen. Joukkueiden määrää voi nostaa sitten sitä mukaa kun taso nousee.

Ihan jees jotta siellä on muitakin joukkueita. Saavat sitä arvokasta kokemusta jota hyödyntämällä voivat mahdollisesti nostaa tasoaan. Ei se taso nimittäin helpolla nouse jos ei pääse kovempiaan vastaan pelaamaan. Olkoonkin jotta se saattaa olla tylsää seurattavaa.

Toki on sitten asia erikseen tarviiko siellä olla 16 joukkuetta. Mikseivät toki voisi ottaa niitä matseja muulloinkin.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
HaloOfFlies
10.12.2010 20:17:01

Hienon näköistä oli tuo Suomen ylivoimapeli, kun pallo liikkui pelaajalta toiselle. Taitaa olla toinen peräkkäinen maailmanmestaruus tulossa.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
masterhat
11.12.2010 00:32:37
huomen (tänään) sit seuraamaan jännää finaalia!!

MM2010!!!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
mulukukka
11.12.2010 01:18:59
tadatatattataa finaalissa suomi ja ruotsi. Kuka ois voinu arvata?
"Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0.
Stradlin
11.12.2010 04:58:35
masterhat: huomen (tänään) sit seuraamaan jännää finaalia!!

MM2010!!!

Oisko tästä nyt uusi chantti suomelle Ville Peltosen tilalle? MIIKA KOOHONEN, MIKA KOHONEN!!!! Vai onko se edes Mika kohonen se joku dude. Ei saatana, ehkä mä sen finaalin katson jos olen tarpeeksi päissäni.
This guy could fuck up a cup of coffee
Folkson
11.12.2010 13:28:24
Monelta alkaa finaali?
Miten ne sanat meni?
MV
11.12.2010 13:36:24
Folkson: Monelta alkaa finaali?

Neljältä ainakin tv-lähetys.
Tande
11.12.2010 15:56:57
Nyt lähtee finaali käyntiin.
Anteeksi.
Wradlin
11.12.2010 16:01:34
Stradlin: Oisko tästä nyt uusi chantti suomelle Ville Peltosen tilalle? MIIKA KOOHONEN, MIKA KOHONEN!!!! Vai onko se edes Mika kohonen se joku dude. Ei saatana, ehkä mä sen finaalin katson jos olen tarpeeksi päissäni.

:D MM-2010 Nevö forget. Mika Kohonen on siinäkin mielessä hieno mies että on pelannut ammatikseen jo vuosia. Ja ammatikseen siinäkin mielessä että tienaa summia joita perusduunarit eivät saa. Hyvä lajille. Vaikka onhan nuita ammattilaisia esim. Ruotsissa ja Sveitsissä enemmänkin.

Nyt sit finaalia. Veikkaan että menee jatkoajalle ja Suomi vie.

Ja mitä näihin kisoihin tulee, niin aivan hyvät kisat tähän mennessä olleet, vaikka parhaat neljä maata ovat jälleen samat... Kävin jopa viime suinnuntaina katsomassa alkusarjan pelejä ja Suomi-Kanada -pelissä oli silloin aivan kiitettävä tunnelma. Toki nyt täydessä Hartwallissa varmasti vielä hienompaa.

Loppujen lopuksi tasoerot eivät ole niin suuret ~6 parhaan maan kesken, siitä sitten alkaa suuri pudotus sinne Australia-Japani -yms -akselille. En usko että kuitenkaan tarvitsee montaa vuotta mennä, kun jokin/jotkin maat esim. ryhmästä Viro-Norja-Latvia-Venäjä voivat tosissaan horjuttaa neljää mahtimaata. Toki välillä näkee näitä positiivisia yllätyksiä, kuten vaikka Norjan ja Tsekin tasapeli sekä Viron ja Tsekin rankkareille venynyt puolivälierä. Mutta nämä 39-1 -voitot ja muut vastaavat pitäis saada pois äkkiä, ne eivät tuo lajille mitään muuta kuin huonoa mainetta. Peli itsessään on ihan näyttävää ja tyylikästä tv:stäkin katsottuna, mut tuollaiset tulokset... No, huh huh. 8, 10 tai 12 maata kisoihin (lopuille jokin B-/karsintasarja) voisi olla paras ratkaisu. Löytyisi laajuutta mutta täydet perseraiskauspelit jäisivät puuttumaan.

Ja niille tätä lukeville tiedoksi, jotka luulevat Suomen ja Ruotsin olevan ainoat kulta-hopea -joukkueet, laitetaan tähän mitalitaulukko. Ja jokin kiva hymiö. No, kuitenkin: Ruotsi (6-1-0), Suomi (1-4-2), Sveitsi (0-1-4), Tsekki (0-1-1) sekä Norja (0-0-1). Tsekille tänään siis ensimmäinen pronssi ja toinen MM-mitali.

Menipä syvälliseksi. Mutta hyvä että Tsekki vei pronssia ja toivomme Suomelle kultaa.
Teme007
11.12.2010 16:03:07 (muokattu 11.12.2010 16:04:31)
Vitunmoinen meininki ainakin tuolla hallissa on.

Tosiaan, hieno homma tuo tsekki, ne on kehittyny valovuosia...kyllä sieltä niitä maita alkaa tulla, pitkäjänteisyyttä vaan vaatii.
O sancta simplicitas
Folkson
11.12.2010 16:13:28
Me ollaan voitettu tää peli.
Miten ne sanat meni?
Teme007
11.12.2010 16:19:44
jumaleissöön miten hienoo peliä, tätä saa kansainvälisellä tasolla harmittavan vähän
O sancta simplicitas
Teme007
11.12.2010 16:31:31
heh, svedut antaa pikkasen runtua kohoselle, kokoajan tulee jabeja
O sancta simplicitas
Wradlin
11.12.2010 16:35:35
Aivan älytön tempo pelissä (tämäkin peli vie kiekonpäätyynheittoa pelitemmossa aika 100-0, toki vähän huono verrata mutta sanon silti) ja yleisö aivan h*lvetin loistavaa! Yllättävän vaisua tuo Ruotsin viimeistelypeli kyllä. Toivottavasti pysyykin sellaisena.
padaa@dadaa!
11.12.2010 17:01:35

Ruotsi taitaa viedä 3-2.
Roger
11.12.2010 17:08:09

On muuten huikeat veskarit molemmissa päissä
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
MV
11.12.2010 17:22:13
Mahtavaa peliä, ei muka viihdyttävää telkkarista katsottuna!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)