Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vedetään hatusta
1
Jeszse
06.12.2010 19:40:15 (muokattu 06.12.2010 19:40:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Tulee kolmoselta salkkareitten paikalla. En ihan täysin ymmärrä et mitä tuol tapahtuu, mut nauran kyl iha makeasti. Inspiraatiotyylistä koheltamista näemmä. Kattooko muut, ja tietääkö kukaan mistä tää ohjelma yhtäkkiä tuli?
 
Ville Myllyrinne juontaa, Ketonen kilpailemassa, kuin myös se blondi sarjasta Ketonen & Myllyrinne, ja tuo Aku Hirviniemi aka. Marja Tyrni.
 
Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
Joees
06.12.2010 19:46:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: ...Tulee kolmoselta salkkareitten paikalla. En ihan täysin ymmärrä et mitä tuol tapahtuu, mut nauran kyl iha makeasti. Inspiraatiotyylistä koheltamista näemmä. Kattooko muut, ja tietääkö kukaan mistä tää ohjelma yhtäkkiä tuli?
 
Ville Myllyrinne juontaa, Ketonen kilpailemassa, kuin myös se blondi sarjasta Ketonen & Myllyrinne, ja tuo Aku Hirviniemi aka. Marja Tyrni.

 
Uusintoja. Tulivat aiemmin lauantaisin muistaakseni ennen biisikärpästä.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Jeszse
06.12.2010 19:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Uusintoja. Tulivat aiemmin lauantaisin muistaakseni ennen biisikärpästä.
 
Juu, kattelinkin tossa mtv3:n sivuilla et alkaa 18.9 ja hämmennyin. On se perhana ku tää on menny ohi. Mut mites tää sit jatkuu, tuleeko tää aina maanantaisin salkkareitten paikalla vai tä?
 
Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
Joees
06.12.2010 19:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Juu, kattelinkin tossa mtv3:n sivuilla et alkaa 18.9 ja hämmennyin. On se perhana ku tää on menny ohi. Mut mites tää sit jatkuu, tuleeko tää aina maanantaisin salkkareitten paikalla vai tä?
 
Ei aavistustakaan. En edes tiennyt uusinnoista ennen tätä päivää.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
obiwan
06.12.2010 20:48:52 (muokattu 06.12.2010 20:49:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: ...Tulee kolmoselta salkkareitten paikalla. En ihan täysin ymmärrä et mitä tuol tapahtuu, mut nauran kyl iha makeasti. Inspiraatiotyylistä koheltamista näemmä. Kattooko muut, ja tietääkö kukaan mistä tää ohjelma yhtäkkiä tuli?
 
Ville Myllyrinne juontaa, Ketonen kilpailemassa, kuin myös se blondi sarjasta Ketonen & Myllyrinne, ja tuo Aku Hirviniemi aka. Marja Tyrni.

 
Katson, perustuu formaattiin: http://fi.wikipedia.org/wiki/Whose_Line_Is_It_Anyway%3F .
 
ruusteri
06.12.2010 22:17:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan OK ohjelma, ei tosin vedä vertoja amerikkalaiselle versiolle.
 
"Damn good coffee, and hot!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «