Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Outo (?) Alembicin mikki
1
Skythea
05.12.2010 23:36:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.
 
Tuli yhen Kramerin mukana tällainen outo mikki. Soundiltaan tuntui tosi pienitehoiselta, vaatisko etuvahvistusta niinku ymmärtääkseni Alembiceissä monesti on? Koitin googletellakin, mutta ei löytyny mistään saman näköistä. Toihan näyttää lähinnä joltain camo-yrjö-väritykseltä.:D Jos joku tietää mistä on kyse niin ois hauska kuulla. Tosta kuvaa: http://muusikoiden.net/dyn/users/80916.jpg
 
Kramer - A Step Ahead
Muuki
06.12.2010 00:17:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohan taitaa olla joku amerikkalainen kitaralafka, kuukkelin perusteella kalivornialainen, teköö näköjään kitarat mikeistä lähtien. Tuossa tekstissä väitös että ovat ensimmäisiä aktiiviipiirien tekijöitä http://www.alembic.com/prod/pickups.html

Mulla ei kyllä näistä ole hajuakaan, voi kyllä olla mahollista että tuo sun mikki kaipaa sitä paristoa, taikka sitten ei. Kuinka moni johtiminen?
 
Eio
Skythea
06.12.2010 00:29:38 (muokattu 06.12.2010 00:32:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Tuohan taitaa olla joku amerikkalainen kitaralafka, kuukkelin perusteella kalivornialainen, teköö näköjään kitarat mikeistä lähtien. Tuossa tekstissä väitös että ovat ensimmäisiä aktiiviipiirien tekijöitä http://www.alembic.com/prod/pickups.html

Mulla ei kyllä näistä ole hajuakaan, voi kyllä olla mahollista että tuo sun mikki kaipaa sitä paristoa, taikka sitten ei. Kuinka moni johtiminen?

 
Juu nuo sivut on kahlattu.:)
 
Se on ihan kaksjohtiminen, voisinkin tsekata mitä se sanoo mittarin päässä. Tosi lussu-soundiselta tuntu ainakin.
 
Edit: Mittari näyttää 7,6 Kohmia, mutta soundi oli jokseenkin ohkainen ja heikko. Tiiä sitte.
 
Kramer - A Step Ahead
Muuki
06.12.2010 00:35:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skythea: Edit: Mittari näyttää 7,6 Kohmia, mutta soundi oli jokseenkin ohkainen ja heikko. Tiiä sitte.

Mm, ihan mielenkiintosta. Oliko kiinni tallassa? Meinaan kun köyhää antia tarkotetaan.
 
Eio
Skythea
06.12.2010 00:39:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Mm, ihan mielenkiintosta. Oliko kiinni tallassa? Meinaan kun köyhää antia tarkotetaan.
 
Tallapositiossa paikoillaan ja kytkettynä toki ihan maihin. En tiiä kumpaa meinasit joten tossa lie molempiin vastaus.:)
 
BTW, laskeppa paljoko maksais jos tekis tommosen pintakäsittelyn vitosen seteleillä mikä sulla on esp:ssä?
 
Kramer - A Step Ahead
Muuki
06.12.2010 00:43:08 (muokattu 06.12.2010 00:49:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skythea: BTW, laskeppa paljoko maksais jos tekis tommosen pintakäsittelyn vitosen seteleillä mikä sulla on esp:ssä?
 
:D Ei riitä mulla matikka, tänäänkin neuvoin kaljaostoksilla myyjää että ois mulla se 10snt niin tuloo tasan. Ostokset oli 19,90 ja maksoin 50e setelillä. Sai siinä taas kirota mielessään, kassan mummo saatana kun oli viisaampi. Niin kaippa se tuommonen työ maksaa maltaita, kuka lie hullu värkänny..

E: Ei perkele yritin laskee, mutta ensinnähi nuo taalat on varmaan tuplasti vitosen euroa isompia, ja hyvä etten rikkonu koko vehettä kun ahtaaseen telineeseen survoin. :(

E2: Jos oikeesti tarttet niin pistän vaikka kuvat niin lasket noin arvion siitä, varmaan sitten kertaa 1,75 tai jottain. Vai meinasit euroilla päälystää :D. Markat ois kovia..
 
Eio
Skythea
06.12.2010 00:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: :D Ei riitä mulla matikka, tänäänkin neuvoin kaljaostoksilla myyjää että ois mulla se 10snt niin tuloo tasan. Ostokset oli 19,90 ja maksoin 50e setelillä. Sai siinä taas kirota mielessään, kassan mummo saatana kun oli viisaampi. Niin kaippa se tuommonen työ maksaa maltaita, kuka lie hullu värkänny..
 
No laske sitte vaan montako niitä seteliä siinä on, mää hoidan sen kertolaskun vitosella.:D
 
Kramer - A Step Ahead
MPU
06.12.2010 10:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skythea: Moro.
 
Tuli yhen Kramerin mukana tällainen outo mikki. Soundiltaan tuntui tosi pienitehoiselta, vaatisko etuvahvistusta niinku ymmärtääkseni Alembiceissä monesti on? Koitin googletellakin, mutta ei löytyny mistään saman näköistä. Toihan näyttää lähinnä joltain camo-yrjö-väritykseltä.:D Jos joku tietää mistä on kyse niin ois hauska kuulla. Tosta kuvaa: http://muusikoiden.net/dyn/users/80916.jpg

 
Kirjuuta kuvan kanssa Alembicille ja kysy sieltä. On varmaankin sen verran harvinainen mikki että tuskin kovasti löytyy neuvoa täältä.
Marko
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Skythea
06.12.2010 14:03:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MPU: Kirjuuta kuvan kanssa Alembicille ja kysy sieltä. On varmaankin sen verran harvinainen mikki että tuskin kovasti löytyy neuvoa täältä.
Marko

 
Tähän alan itekin kallistumaan. Pitänee alkaa raapustamaan tarinaa.
 
Kramer - A Step Ahead
fox
06.12.2010 15:54:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skythea: Tähän alan itekin kallistumaan. Pitänee alkaa raapustamaan tarinaa.
 
Juu, kannattaa.. Alembicilla on niin monenmoista systeemiä ollut aikoinaan.. Itse asiassa todennäköistä tuos on, että itse mikki ei "kaipaa paristoa" mutta sen ulostulot on ilman etuvahvistinta niin heikot, ettei oikein toimi. Alembichan jo noita aktiivi-etuasteellisia soittimia väsäili jo -70 luvulla..
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «