Aihe: Imatra Big Band Festival
1
Velko
20.03.2004 11:19:51
Sieltä se taas tulee, heinäkuussa. Viime vuonna olin näkemässä ja kuulemassa mainion keikan heittänyttä Manhattan Transferia, nyt on tähtäimessä funk-linja: esiintymässähän nähdään legendaarinen George Clinton & Parliament/Funkadelic! Ja minulla on jo liput varattuna.. Kuka muu on lähdössä?

Mauri Anterokin on siellä, sitäpaitsi.

http://www.ibbf.fi
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Bassballs
20.03.2004 19:45:49

Pitäsi päättää Clintonin ja John Mayallin Bluesbreakersien välillä...rahat kun tuskin riittänevät molempiin.. ikävä kyllä, persaukisuus on nykypäivää..
Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi...
Epämuusikko
20.03.2004 20:46:46
Siellä sitten nähdään.
Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän
waukku
22.03.2004 15:52:34
Te teltassa, minä viereisessä puistossa ottamassa amoskineiltä selkään...
lahjattomat treenaa!
Velko
22.03.2004 16:02:41

Ähä: minä tyttöystävän sukulaisten luona.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Epämuusikko
22.03.2004 16:21:06
Minä viereisessä puistossa ottamassa amoskineiltä selkään...
Siellä se onnistuu, tais vähän aikaa sitten olla koko big-band-leirillä tappouhkaus päällä kun ei eräs fonisektion jäsen osannut pitää turpaansa kiinni. Silloin jännitti, mutta köniin ei tullut.
Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän
Bassballs
23.03.2004 08:48:56

Siellä se onnistuu, tais vähän aikaa sitten olla koko big-band-leirillä tappouhkaus päällä kun ei eräs fonisektion jäsen osannut pitää turpaansa kiinni. Silloin jännitti, mutta köniin ei tullut.

Hahhaa.. Tiedän tapauksen. Viime vuonna tuo samainen fonisti osasi jo pitää suunsa..
Ei niistä "amoskineistä" ole minulle ainakaan haittaa ollut..
Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi...
Fadead
23.03.2004 09:02:46
Ähä: minä tyttöystävän sukulaisten luona.

Minunkin tyttöystävän sukulaisia asuu Imatralla. hymm.. Epäilykset alkavat hiipiä pintaan.
"Muistakaas pojat ja tytöt pistää se tehtävänumero sitten sinne vasempaan yläkulmaan"
mongoloidi
23.03.2004 17:44:22
Mie oon varmaan menossa ainakin käymään.Lappeenrannasta on vielä niin lyhyt matkakin.
Eikös viime vuonna ollu Skatalites soittamassa?
"Saksa on paska maa" - Seppo Räty
Nick East
23.03.2004 23:37:55

Täytyy kyllä näin imatralaisena sanoa, että meininki tuolta osin on onneksi rauhoittunut viime vuosina. Silti paskaa mainetta on huono lähteä enää korjailemaan.
Running wild and free/ No-one dares to stand before me
waukku
24.03.2004 13:23:35
Täytyy kyllä näin imatralaisena sanoa, että meininki tuolta osin on onneksi rauhoittunut viime vuosina. Silti paskaa mainetta on huono lähteä enää korjailemaan.

Mutta onhan se imatra maailmalla kovin tunnettu väkivaltaisuudestaan, minun mielestä ihan syystä... Paras kokemukseni on kun ehdin ottaa n.kolme askelta puiston nurmikolla niin kappas, vihamieliset alkuasukkaat (lempinimi imatralaisille urpoille) piirittivät minut...ei tullut selkään kuitenkaan...
lahjattomat treenaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)