Aihe: Raised Fist
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
migi666
31.01.2010 13:25:01

Joo, pakko tännekin hehkuttaa tätä uusinta läpyskää! Ihan mieletön kiekko prkl! Levy kestää yllättävän paljon kuuntelua..hmh.. =/
Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
Guitaristi
31.01.2010 13:39:09

Sain joululahjaksi Sound Of The Republicin ja Veil Of Ignorancen. Aivan saatanan kovaa mättöä, yksi kovimmista tämänhetken bändeistä. Bleed Under My Pen on ehkä maailman vihaisin biisi.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
kojones
31.01.2010 16:03:42
Diggailin jotain levyä aika kovasti, mutta livenä näkeminen oli hirveä pettymys, kolmen biisin jälkeen piti lähteä pois. Ei yhtään ollu räkää eikä paskaa, vaan kokoomusnuoria. En minä halua HC-punkkiini kokoomusnuoria.
estribillion
31.01.2010 16:22:03
^Kokoomusnuoria? :D Itse olen kyllä täysin eri mieltä. Nosturin keikka oli varmaan energisin ja hikisin keikka jolla olen ollut. Bändi soitti aivan helvetin tiukasti ja piti yllä jatkuvaa riehumista. Jengikin oli niin tiiviisti että meinasi tukehtua, ja koko kenttä oli koko ajan liikkeessä. Ja kun biisit on niin laadukkaita kuin Raised Fistilla on, niin ei jää paljon nurisemista. Murskaava keikka.
Sahtimies666
10.02.2010 19:37:13
Diggailin jotain levyä aika kovasti, mutta livenä näkeminen oli hirveä pettymys, kolmen biisin jälkeen piti lähteä pois. Ei yhtään ollu räkää eikä paskaa, vaan kokoomusnuoria. En minä halua HC-punkkiini kokoomusnuoria.

hc-punkkiisi? Jos haluut hc-punkkia niin lienee parempi ettiä sitä jostain muualta ku Raised fistin keikalta.
SiwamieS
10.02.2010 19:50:20 (muokattu 10.02.2010 19:52:07)
kojones: Ei yhtään ollu räkää eikä paskaa

Eipä sitä oo niillä levyilläkään kyllä mielestäni näkynyt tämän vuosituhannen puolella, sitä ennenkin hyvin maltillisesti ;)

Ignoring on edelleen se ykkössuosikki ja mestariteos, tosin muutkin äänitteet kyllä uppoaa enemmän tai vähemmän. Vähiten toistaiseksi tämä uusin ;l

E: Livenä kyllä oikein mainio, muutaman kerran on tullut nähtyä (Ilosaaressa joskus '03 ja viime vuonna Treen Klubilla), tiukkaa meininkiä.
I wanna see movies of my dreams
Viui
04.12.2010 17:58:35
Nosto nyt on varmaan ihan aiheellinen, nimittäin tänäänhän se nosturi räjähtää. Kai noilla on jotain merchandisea keikoilla myynnissä, netistä ei tuntunu löytyvän oikeen mitään tietoa?
Koska minulla on riittävästi kokemusta ja näkemystä asiasta, mielipiteeni ei enää ole dataa, eikä informaatiota, vaan pikemminkin tietoa, useimmiten jopa fakta. -jazzmies
SiwamieS
04.12.2010 18:03:31
Viui: Nosto nyt on varmaan ihan aiheellinen, nimittäin tänäänhän se nosturi räjähtää. Kai noilla on jotain merchandisea keikoilla myynnissä, netistä ei tuntunu löytyvän oikeen mitään tietoa?

Pakkahuone ei ainakaan mun makuun räjähtänyt eilen juurikaan. Ihan muniinpuhaltelu-hevisetti oli. :( Tosin suurin osa yleisöstä näytti kyllä diggaavan nimenomaan sitä osastoa. Höh.

Merchiä oli reilusti, tosin suht tyyristä (t-paidat tais olla pari kybää jne.)..
I wanna see movies of my dreams
Viui
04.12.2010 18:24:11
SiwamieS: Pakkahuone ei ainakaan mun makuun räjähtänyt eilen juurikaan. Ihan muniinpuhaltelu-hevisetti oli. :( Tosin suurin osa yleisöstä näytti kyllä diggaavan nimenomaan sitä osastoa. Höh.

Merchiä oli reilusti, tosin suht tyyristä (t-paidat tais olla pari kybää jne.)..

No toivotaan, että tänään sitte paremmin. On toi vissiin vähän normaalia hinnakkaampi juu, mutta kai sieltä kuitenkin joku rätti tulee mukaan napattua.
Koska minulla on riittävästi kokemusta ja näkemystä asiasta, mielipiteeni ei enää ole dataa, eikä informaatiota, vaan pikemminkin tietoa, useimmiten jopa fakta. -jazzmies
Vesco
05.12.2010 06:41:15
Mahtava keikka Nosturissa!
PeteeH
06.12.2010 10:18:38 (muokattu 06.12.2010 10:40:43)
Pitit loppuunmyydyssä nosturissa on kyllä vähänkö tanssit Linnan juhlissa, eli ikäänkö sillit suolassa. Muuten ei valittamista, kova veto!
Silkkaa paskaa
migi666
06.12.2010 14:13:32

Aika vitun kova keikka oli nosturissa, mieletön energia.
Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
amtti
06.12.2010 14:53:30 (muokattu 06.12.2010 14:58:01)
Helvetin hyvä keikka, tosin setti ja sen lyhyys jätti vähän kylmäksi. Uusiahan tuolla lähinnä soitettiin, mutta uusistakin kappaleista jäi harmittamaan se että jätettiin soittamatta mm. Hertz Island Escapades, Back, Keeping It To Yourself, They Can't Keep Us Down.
nosleep
24.12.2010 13:44:39
Löysin bändin vasta nyt syksyllä ja ihastuin Veil Of Ignoranceen muutaman kerran kuultuani, Sound Of The Republic ja Dedication iskevät myös kovaa. Sanoitukset, energia, laulajan suoraviivaisuus ja armotonta raivoa kuuntelijassa nostattava meininki on upeaa, peräänantamatonta, ärhäkkää eikä yritetä mitään ylimääräistä. Ihan henkilökohtaisista syistä olen saanut tästä musiikista paljon, jaksanut puskea eteenpäin ja koskaan aiemmin en ole halunnut kiittää mitään bändiä vaikutuksesta elämääni näin paljon kuin Raised Fistiä. Kovasti olisin livenä halunnut nähdä, mutta en ollut varoissani, toivottavasti sitten jossain näkisin toiste.
Awesome.
Ali
17.12.2015 12:07:59 (muokattu 17.12.2015 12:08:22)

Nostellaans. Bändiltähän tuli tänä vuonna uusi levy ja tänään keikka Nosturissa ja huomenna Pakkahuoneella. Nosturiin menossa itse tsekkaan menon.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
NitroJeesus
18.12.2015 00:40:37
Huomenna pitäis mennä Pakkahuoneelle tsekkaaman. Uutta matskua on vähän huonosti tullut kuunneltua, joten saas nähdä minkälainen meininki on. Edellisestä Raised Fist keikasta onkin vierähtänyt näemmä viitisen vuotta.
Ali
18.12.2015 17:06:49

Keíkka oli hyvä. Suosittelen kyllä visiittiä Pakkahuoneelle. Uusi levykin on varsin jees.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)