Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vaahterakaulamurinaa huutais, mitkä on vaihtoehdot?
1
pkuukas
04.12.2010 12:54:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonkinmoisen bassonomistamiskauden jälkeen soittokin on alkanut maistua, ja Wanhan uskollisen Warwickin (Corvette, kaula wengeä) rinnalle tekisi mieli saada vähemmän hifiä kolinaa.
 
Kävin fasulla kokeilemassa Squierin vintage modified 77 jassoa ja sehän oli ihanan tuntuinen ja halpa. Onko tuossa joku ansa? Yksilöitähän nuo ovat, tuo nimenomainen tuntui hyvältä joskin vähän kevyeltä. Kannattaako kyttäillä käytettyä, esim mehikofenkun toivossa, eli onko noi skujut minkälaisia tätä nykyä?`
 
Muitakin ehdotuksia arvostaisin, jazzaria tai musaria lähinnä, passiivia ja kolinaa ja vaahteraa.
 
Budjetti on tiukka, mutta lapasestahan nämä on ennenkin lähteneet.
 
J.Hollström
04.12.2010 13:26:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pkuukas: Onko tuossa joku ansa?
 
Eipä siinä ole muuta kuin että on Kiinassa tehty, ja siksi edullinen. Jos ei anna sen häiritä henkistä olotilaa, niin siitä vaan. Hyviksi ovat kehuneet näitä vintage modified soittimia kautta rantain, myös kitaroita. Omaa kokemusta noista ei ole.
 
JaS
04.12.2010 13:48:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pkuukas: Kävin fasulla kokeilemassa Squierin vintage modified 77 jassoa ja sehän oli ihanan tuntuinen ja halpa. Onko tuossa joku ansa? Yksilöitähän nuo ovat, tuo nimenomainen tuntui hyvältä joskin vähän kevyeltä. Kannattaako kyttäillä käytettyä, esim mehikofenkun toivossa, eli onko noi skujut minkälaisia tätä nykyä?
 
It's a trap! Jos ostat sen, niin joudut kiinaan lapsiorjaks. Eiku ihan hyvä peli se on, niin saundillisesti, ku soitannollisesti. Ja ei kai se keveys mikään miinus ole? Paria yksilöä oon testannu ja hyviä pelejä on molemmat ollu. Ainoo selkeästi huono puoli mun mielestä on se, et se on hyvä, halpa ja kehuttu, joten se tulee kävelemään vastaan keikkarintamalla.
 
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
pkuukas
04.12.2010 15:51:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos kommenteista, näin arvelinkin.
GAS sen kuin pahenee.
 
jars
04.12.2010 16:12:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pkuukas: Jonkinmoisen bassonomistamiskauden jälkeen soittokin on alkanut maistua, ja Wanhan uskollisen Warwickin (Corvette, kaula wengeä) rinnalle tekisi mieli saada vähemmän hifiä kolinaa.
 
Kävin fasulla kokeilemassa Squierin vintage modified 77 jassoa ja sehän oli ihanan tuntuinen ja halpa. Onko tuossa joku ansa? Yksilöitähän nuo ovat, tuo nimenomainen tuntui hyvältä joskin vähän kevyeltä. Kannattaako kyttäillä käytettyä, esim mehikofenkun toivossa, eli onko noi skujut minkälaisia tätä nykyä?`
 
Muitakin ehdotuksia arvostaisin, jazzaria tai musaria lähinnä, passiivia ja kolinaa ja vaahteraa.
 
Budjetti on tiukka, mutta lapasestahan nämä on ennenkin lähteneet.

 
Mullon se VM presari ja kyllä se hintaansa nähden on aivan erinomainen peli.
 
crestfall
04.12.2010 20:30:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitessitten nuo mehikofenkut, voiko tortillanrullaajiin luottaa yhtä paljon kuin idän ihmeisiin vaikka lavassa lukeekin Squierin tilalla Fender?
 
Itse oon tässä puoliksi sillä silmällä katsellut tuota viiskielistä mehikojassoa, mutta ei kyllä ole kuullut noiden tasosta mitään, hyvää kuin pahaakaan.
 
Eli siis niitä tuon luokan vehkeitä: http://www.thomann.de/gb/fender_mexico_deluxe_serie_car.htm
 
Kelpaisiko ilmainen instrumentaalimusiikki? Ihmettele & ihastu: http://www.svetogorsk.fi
mr.bungle
04.12.2010 20:48:02 (muokattu 04.12.2010 20:48:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitn..
 
bassolla hanuriin
mr.bungle
04.12.2010 20:48:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: väärä thread...
 
bassolla hanuriin
hollstro
05.12.2010 14:16:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crestfall: Mitessitten nuo mehikofenkut, voiko tortillanrullaajiin luottaa yhtä paljon kuin idän ihmeisiin vaikka lavassa lukeekin Squierin tilalla Fender?
 
Itse oon tässä puoliksi sillä silmällä katsellut tuota viiskielistä mehikojassoa, mutta ei kyllä ole kuullut noiden tasosta mitään, hyvää kuin pahaakaan.
 
Eli siis niitä tuon luokan vehkeitä: http://www.thomann.de/gb/fender_mexico_deluxe_serie_car.htm

 
Hyviä pelejä ovat. Hintaansa nähden. Road Worn:it ovat todella hyviä soittimia jos ei anna sen relikoinnin häiritä.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
PasiB
05.12.2010 18:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

crestfall: Mitessitten nuo mehikofenkut, voiko tortillanrullaajiin luottaa yhtä paljon kuin idän ihmeisiin vaikka lavassa lukeekin Squierin tilalla Fender?
 
Itse oon tässä puoliksi sillä silmällä katsellut tuota viiskielistä mehikojassoa, mutta ei kyllä ole kuullut noiden tasosta mitään, hyvää kuin pahaakaan.
 
Eli siis niitä tuon luokan vehkeitä: http://www.thomann.de/gb/fender_mexico_deluxe_serie_car.htm

 
Mulla on tuollainen: http://www.thomann.de/fi/fender_50s_precision_bass_2tsb.htm ja on hiton hyvä peli. Tosin modasin sitä Seymour Duncanin SPB-3 mikeillä ja Gotohin tukevammalla tallalla, olis varmaan toiminut muutenkin mutta kun sattui nuo osat olemaan laatikossa, niin pistin paikalleen. Laitoin vielä mustan pleksin kun en tuosta kullitetusta oikein perusta. Tällä hetkellä Eb vireessä ja pääasiallinen ykkösbasso rokkihommissa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «