g1player 23.03.2004 10:15:36 | |
---|
Mitenkäs se on kun mulla on esp-ltd mh-100 ja siinä on tietysti floikka talla, niin kielet ovat aikas paljot korkeammalla otelaudasta kuin kaverin normi tallaisessa Jacksonissa. Onko se vain niin ja sille ei sit voi tehä mitään.. Olen kyllä siihen korkeuteen jo tottunut mutta kuitenkin? "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
Mase 23.03.2004 10:18:58 | |
---|
Kyllähän kielten korkeutta voi floikassakin säätää, löysäät vähän kieliä ja ruuvaat tallan juuriruuveista (2 kpl) tallaa syvemmälle -> voilá ;) |
g1player 23.03.2004 10:21:23 | |
---|
Kyllähän kielten korkeutta voi floikassakin säätää, löysäät vähän kieliä ja ruuvaat tallan juuriruuveista (2 kpl) tallaa syvemmälle -> voilá ;) Ok täytyy kokeilla. Olen joskus kyllä niitä vääntänyt kun on olen vaihtanut vahvemmat kielet ja talla on tietysti noussut vanhalla kireydellä... "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
Mase 23.03.2004 10:26:24 | |
---|
Ok täytyy kokeilla. Olen joskus kyllä niitä vääntänyt kun on olen vaihtanut vahvemmat kielet ja talla on tietysti noussut vanhalla kireydellä... Nämä juuriruuvit ovat nimenomaan tallan päällä/edessä eikä kysymys ole niistä kahdesta ruuvista, jotka ovat jousien kireyttä säätämässä kitaran takapuolella... |
Nämä juuriruuvit ovat nimenomaan tallan päällä/edessä eikä kysymys ole niistä kahdesta ruuvista, jotka ovat jousien kireyttä säätämässä kitaran takapuolella... Ahaa erehdyin täytyypäs zekata.. "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |