p130 18.03.2004 20:03:42 | |
---|
Ne Jacksonit ja karviset mitä mulla on ollu, ovat olleet Schallerin tallalla. Niissä oli kyllä joko Jacksonin tai Charvelin Logo, mutta tarkkasilmäinen huomaa schallerin leiman No, esimerkiksi oman Jackson Limited Edition '88:n talla on Jacksonin (Ok, alihankkija sen on tehnyt, ei Jacksonin oma tehdas. Mutta Schaller se ei ole.). En tähän hätään muista mikä oli tallan tyyppinumero. Kuitenkin esimerkiksi myöhempien Charveleiden Schallereihin verrattuna talla on erilainen. Limited '88: http://www.jcfonline.com/gallery/ja … ats-pics/jack-strat-88219-tracy.jpg Fusion Plus ,92 http://www.jcfonline.com/gallery/ja … k-solos-pics/jack-fusion-929327.jpg Talloissa on eroa jos osaa katsoa (ok, noista kuvista voi olla hankala erottaa jos ei ole luonnossa verrannut). Minulla oli muuten joskus Carvin jossa oli tuo sama Schaller. Siinä vain luki Carvin Jackson-tekstin kohdalla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
fox 19.03.2004 00:18:13 | |
---|
Eipä sitten mitään. Vastikään vain puuhastelin yhden illan Kahlerilla varustetun M2:n kanssa. Ei ole mikään maailman paras talla se Kahlerin floikkakopio (mikä helkkari sen nimi on...). Flyerit ja Prot ovatkin sitten asia erikseen, nam! Esimerkiks mun mielestä Kahler Flyer on varsin vakuuttava vibrakone. Sitä en sitten tiedä tuosta ZeroResistance-tallasta kun en oo nähnyt kuin kuvissa. Jaa, tuli muuten mieleen että Hamer USA Floyd Lisenssi Roset oli myös Schallereita Hamerin logolla... |
Jormaz 22.03.2004 19:51:22 | |
---|
Nyt täytyy sen verran sanoa että kun säädin ton ESP/LTD M-302:n lisenssitallan kuntoon niin se pitää vireen lähes täydellisesti. Ja kammen lonksunnan saa loppumaan kuin seinään kun kiristää holkin pihdeillä. Back to the 80's |
askomiko 22.03.2004 20:30:14 (muokattu 22.03.2004 20:30:50) | |
---|
Näinköhän kaikki Ibanezin tallat hajoaa lopulta noin. Mun jemi ainakin oli tuolta ominaisuudeltaan sietämätön, aina jäi ylä- tai alavireeseen, riippuen kumpaan suuntaan oli kiskottu. Kampi ei kyllä lonksunut kun käytteli ruuvilukitetta strategisissa paikoissa, elikkäs tallan alapuolisessa kampiholkin mutterissa. |
skebajaba 22.03.2004 21:36:39 | |
---|
no, onhan toi vanha talla jo, n20 vuotta..=) saiskohan tohon tilalle ilman puutöitä jonkun toisen tallan?, esim floikan tai iban jonkun vastaavan, mikä nyt olikaan.??? -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
Nyt mä sain taas kitaran rehdisti epävireeseen. Back to the 80's |
blöö 23.03.2004 01:21:44 | |
---|
Mulla oli sama ongelma jacksonin lisenssifloikalla, ne kun on sellaista "pehmo"metallia niin ne yksinkertaisesti kuluu. Mulla ainakin oli ne ankkuriruuveihin "painuvat" terävät reunat kuluneet ihan tylsiksi ja epätasaisiksi. Sekin voi vaikuttaa siihen ettei talla pääse palautumaan samaan paikkaan mistä se on kammettu pois. Hemmetin kireet (monta) jouset vois jeesata edes jotenkin, talla tosin jäis "keulimaan" mutta haittaako se jos vire pysyy? Kannattaa myös muistaa että jousetkin "väsyy" joten pelkkä uusien jousten vaihtaminenkin vois (ehkä) autaa, tai sitte ei. En oo ihan samaa mieltä tosta tallan "suoruuden" tärkeydestä niinkun joku tossa aikasemmin kirjoitteli. Mun Original floikka pitää kyllä vireen kiitettävästi oli talla sitten etukenossa tai takakenossa (molempia tullu testattua) tosin käytän kyllä suht suorassa. Jos talla on laadukas, hyväkuntoiden ja säädöissä niin pitäis toimia myös etu ja takakenossa (palautua vireeseen). Metalristi. |