Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mäkihyppy
1 2 3
Folkson
28.11.2010 19:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas, se olis sitten taas mäkihyppyä.
 
Kukas vie voiton tänä vuonna? Riittääkö suomalaisten kunto? Mitäs Olli perseilee tänä vuonna? Oisko tämä se viimeinen kausi Jannelle?
 
Ei mun tarvi osata, mä luen Mnettiä.
Dunga
28.11.2010 19:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://static.iltalehti.fi/urheilu/harriolli_2511MN_ur.jpg
 
War... war never changes.
DJKaaos
28.11.2010 20:05:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnon sekoilulla on Suomi ainakin aloittanut. Välinekikkailut, hylkäykset ja keskisormi. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Minä olen minä.
Atomic Cafe
29.11.2010 20:12:24 (muokattu 01.12.2010 02:24:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Folkson: Mitäs Olli perseilee tänä vuonna?
 
Olli perseili sen verran paljon jo ensimmäisessä kisassa että jää perseilyt tältä kaudelta väliin. Ensin tuli kenkää maajoukkueesta ja sitten lähti valmentajakin kävelemään.
 
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010112912783298_ur.shtml
 
Muilta osin homma alkoi ihan odotusten mukaisesti.
 
stokstoks
01.12.2010 19:52:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kappas.
Pitkästä aikaa saa hymyillä mäkikisan jälkeen. Ja plussaa, että Hautamäkikin päässyt taas parin vuoden tauon jälkeen kunnolliseen hyppyvireeseen.
 
Hienoa Larinto ja Hautamäki!
 
http://img98.imageshack.us/img98/6665/img3426t.jpg
Atomic Cafe
01.12.2010 20:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo oli hieno homma.
 
Tämän kisan perusteella voi Larinnolta ja Hautamäeltä odottaa kovia tuloksia jatkossakin.
 
AP
02.12.2010 11:13:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: Olli perseili sen verran paljon jo ensimmäisessä kisassa että jää perseilyt tältä kaudelta väliin. Ensin tuli kenkää maajoukkueesta ja sitten lähti valmentajakin kävelemään.
 
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010112912783298_ur.shtml
 
Muilta osin homma alkoi ihan odotusten mukaisesti.

 
Munsta toikin oli odotusten mukaista.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
kiriminni
02.12.2010 15:23:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Void: http://static.iltalehti.fi/urheilu/harriolli_2511MN_ur.jpg
Ja tätä selvinpäin.Älkää vaan tarjotko tuoppeja tälle kaverille.
Hyvin alkoi kisat ja Hautamäkikin hymyili sitä harvoin näkee.
 
Atomic Cafe
02.12.2010 16:09:07 (muokattu 04.12.2010 15:38:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiriminni: Ja tätä selvinpäin.Älkää vaan tarjotko tuoppeja tälle kaverille.
 
Harri Olli ei ole uusi Matti Nykänen vaikka sellaistakin on väitetty.
 
Mattia ei tuulet heiluttaneet suuntaan tai toiseen, jos jäi putki päälle ja hyppytorniin kiivettiin pienessä kännissä niin se ei haitannut mitään.
 
Matti oli mäkihypyn Keith Richards tai Lemmy Kilmister, ei siitä mihinkään päästä.
 
Hargon
04.12.2010 08:18:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: Harri Olli ei ole uusi Matti Nykänen vaikka sellaistakin on väitetty.
 
Näinhän se on. Nykänen sekoili ja voitti, Olli pelkästään sekoilee.
 
"Those have been the two biggest challenges of my life: trying to follow Radiohead, and trying to follow Brad Pitt" - Chris Martin
Rhesus
04.12.2010 13:34:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laji joka kruunaa sunnuntaipäivien flegmaattisuuden.
 
Vanhat äijät makaa sohvalla ja juo loiventavia ja katsovat mäkihyppyä. Välissä voi torkahtaa ja taas katsoa pari hyppyä, sitten taas vähän nukuttaa ja päivä kuluu hitaasti ja tylsästi.
 
Karsee laji, mulle tulee mieleen vaan todella, todella tylsät sunnuntai-iltapäivät kotona.
 
Tigerstedt
04.12.2010 14:46:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Laji joka kruunaa sunnuntaipäivien flegmaattisuuden.
 
Vanhat äijät makaa sohvalla ja juo loiventavia ja katsovat mäkihyppyä. Välissä voi torkahtaa ja taas katsoa pari hyppyä, sitten taas vähän nukuttaa ja päivä kuluu hitaasti ja tylsästi.
 
Karsee laji, mulle tulee mieleen vaan todella, todella tylsät sunnuntai-iltapäivät kotona.

 
Mun mielestä mäkihyppy on just parasta krapulaviihdettä. Aivot narikkaan ja kuuntelemaan paskaa selostajaa ja Toni Niemistä. Enkä ole edes vanha äijä. Dear Eki, mikä mussa on vikana?
 
Together we stand, divided we fall.
Atomic Cafe
04.12.2010 15:47:53 (muokattu 04.12.2010 20:48:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Vanhat äijät makaa sohvalla ja juo loiventavia ja katsovat mäkihyppyä. Välissä voi torkahtaa ja taas katsoa pari hyppyä, sitten taas vähän nukuttaa ja päivä kuluu hitaasti ja tylsästi.
 
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän oppii arvostamaan tylsyyttä, mikään tässä maailmassa ei ole hienompaa kun kaiken kattava tylsyys ja mikään ei ole säälittävämpää kun vanha pieru joka yrittää epätoivoisesti pysyä elämässä mukana, peruukki vinossa ja nitropurkki taskussa.
 
Silloin kun Matti Nykänen oli suosionsa huipulla niin naureskelin sitä kun vanhat juopot istuivat kantabaareissaan läskit silmillä ja kannustivat Mattia vakavat ilmeet naamalla ja peukut pystyssä.
 
Pilkka osui lopulta omaan nilkkaan ja nykyään seuraan tarkasti kaikki kisat. Harvemmin kuitenkaan kännissä tai edes krapulassa.
 
DJKaaos
04.12.2010 16:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Laji joka kruunaa sunnuntaipäivien flegmaattisuuden.
 
Karsee laji, mulle tulee mieleen vaan todella, todella tylsät sunnuntai-iltapäivät kotona.

 
Itse kyllä katselen mäkihyppyä, mutta ärsyttää aivan saatanasti tuo Maikkarin Kuningaskotka-vouhotus ja nuo perkeleen Sibelius-hymnit noissa lähetyksissä.
 
Minä olen minä.
HaloOfFlies
04.12.2010 16:52:29 (muokattu 04.12.2010 16:53:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki varmaankin muistavat Salt Lake Cityn olympialaiset, kun Veli-Matti Lindström tuli haastateltavaksi sen näköisenä, että lähtee kohta hyppäämään alas mäkitornin reunalta ilman suksia. Matti Hautamäki ei jäänyt pekkaa pahemmaksi. En usko että kaverit olisivat osanneet hymyillä, vaikka olympiakultaa olisi tullut.
 
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
04.12.2010 17:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Veli-Matti Lindström
 
Vieläköhän tuo hyppää? Kaverista kai piti joskus tulla jotain.
 
Minä olen minä.
Hargon
05.12.2010 09:20:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Kaikki varmaankin muistavat Salt Lake Cityn olympialaiset, kun Veli-Matti Lindström tuli haastateltavaksi sen näköisenä, että lähtee kohta hyppäämään alas mäkitornin reunalta ilman suksia. Matti Hautamäki ei jäänyt pekkaa pahemmaksi. En usko että kaverit olisivat osanneet hymyillä, vaikka olympiakultaa olisi tullut.
 
Oliko kenties kyse joukkuemäen kisasta? Siinähän Suomi hävisi kultamitalin 0,1 pisteellä ja tappio meni aika pitkälle Lindströmin piikkiin.
 
"Those have been the two biggest challenges of my life: trying to follow Radiohead, and trying to follow Brad Pitt" - Chris Martin
Atomic Cafe
05.12.2010 17:00:55 (muokattu 05.12.2010 17:04:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veli-Matti Lindström hyppää edelleenkin mutta siltä suunnalta ei ole luvassa mitään mullistavaa, mies ei ole mahtunut edustusjoukkueeseen moniin vuosiin.
 
Larinto on huomattavasti mielenkiintoisempi tapaus, tänään tuli hopeaa ja se on tuskin viimeinen mitali tällä kaudella. Tuosta on vielä pitkä matka Nykäsen ja Ahosen saavutuksiin mutta tällä hetkellä näyttää todella hyvältä. Larinto on ainoa suomalaishyppääjä jolta voi odottaa paljon myös tulevaisuudessa.
 
Bongowing
05.12.2010 17:08:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs se on tämä uus pistelaskusysteemi, mihin se perustuu, miten se voi heitellä niin paljon peräkkäisillä hyppääjillä ja kertokaa totuus onko tämä hyvä vai huono systeemi?
 
But where the heck is magenta?
Teme007
06.12.2010 02:27:25 (muokattu 06.12.2010 02:31:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hargon: Oliko kenties kyse joukkuemäen kisasta? Siinähän Suomi hävisi kultamitalin 0,1 pisteellä ja tappio meni aika pitkälle Lindströmin piikkiin.
 
samalla analogialla: muut jätkät hyppäs metrin liian lyhyeks ja voittajamaa metrin pitempään.
 
Tää on tätä "me ollaan hävitty tää peli" -mentaliteettia
 
O sancta simplicitas
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «