Tawsky 29.11.2010 19:45:42 | |
---|
Jos fiilistellään tulevan keikan merkeissä niin kysyn että mitä biisejä (Moving pictures-levyn lisäksi) toivoisitte kuulevanne? Minä tossa saunassa istuskellessa pohdin että ois siistiä kuulla jonkinlainen medley noista vanhoista 70-luvun progemmista biiseistä. Tällanen pieni veto tais olla R30-kiertueella. Ymmärrän kyllä ja uskon ettei Geddy halua tai pysty enää noita tiettyjä biisejä vetään, mutta sillä oilisikin hieno kuulla noista biiseistä instrumentaalipätkiä yhteenkyhättynä. Jos sellaseen 5-10 minuttiin sais tuupattua vaikkapa: Cygnus X-1 Book II - Hemispheres Xanadu Necromancer/Lamneth By-tor & Snowdog Tuollasta settiä kuuntelis kyllä vaikka instrumentaalinakin. Noissa biiseissä on sitä tykitystä. |
bedlam 29.11.2010 20:09:28 | |
---|
^ mun mielestä se R30:n aloittava medley on puhdasta täydellisyyttä. Joku sellanen passais mainiosti. Bastille Day ois kiva kuulla. |
Timetokill 29.11.2010 23:39:19 | |
---|
Do di, kuusi lippua takakatsomoon plakkarissa. Halusin tällä kertaa nimenomaan sinne. Globenissa 2004 noi paikat toimivat erinomaisesti, kun valo/videoshow on niin näyttävä. |
Informaatiokameli 30.11.2010 09:02:58 | |
---|
Jei, neljä lippua kentälle lähti postilla matkaan kohti syyhyäviä sormia :) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
PekkaM 30.11.2010 09:08:52 | |
---|
Heittämällä liput kentälle Lippupisteen nettisivun kautta. Maksettuani olisin vielä saanut Tiketistäkin. Kumma juttu? |
Timetokill 30.11.2010 09:15:56 | |
---|
PekkaM: Heittämällä liput kentälle Lippupisteen nettisivun kautta. Maksettuani olisin vielä saanut Tiketistäkin. Kumma juttu? Tiketti.fi näyttää mustaa... sen mukaan myytiin 11 minuutissa loppuun. http://www.tiketti.fi/paikka/376 |
PekkaM 30.11.2010 09:18:09 | |
---|
Timetokill: Tiketti.fi näyttää mustaa... sen mukaan myytiin 11 minuutissa loppuun. http://www.tiketti.fi/paikka/376 Tiketillähän olikin vain seisomapaikkoja kentälle joten ei ihme että meni nopeasti. |
Timetokill 30.11.2010 09:27:38 | |
---|
PekkaM: Tiketillähän olikin vain seisomapaikkoja kentälle joten ei ihme että meni nopeasti. Aha. Hyvä tietää, kun pari lippua pitää sittenkin vielä hankkia. |
molder 30.11.2010 10:29:39 | |
---|
ADEHD: Jos fiilistellään tulevan keikan merkeissä niin kysyn että mitä biisejä (Moving pictures-levyn lisäksi) toivoisitte kuulevanne? Minä tossa saunassa istuskellessa pohdin että ois siistiä kuulla jonkinlainen medley noista vanhoista 70-luvun progemmista biiseistä. . Todellnen RUSH-fani vetää ilmarummuilla YYZ:taa vaikka saunassa :) Itelle putois kyllä kans: Cygnus X-1 ja Cygnus X-1 Book II: Hemispheres. "The SOUND of VOLUME" |
bedlam 30.11.2010 11:42:06 | |
---|
Jaaha, eipä irronnu kenttälippuja, katsomoon en lähe istumaan. Pitänee odotella ylihintaisia trokarilippuja sitten. |
Nytph 30.11.2010 12:14:29 (muokattu 30.11.2010 12:14:56) | |
---|
Juu, tuli kun tulikin poistettua ennakkomyynnistä yks hyvä katsomolippu. Jos keikka kestää väliaikoineen kolme tuntia, niin meikäläisen rakko posahtaa jos ei pääse käymään tyhjennyksellä, ja ihan mukava on joku keikka katsomostakin rauhassa katella. Muutamalle keikalle ens vuodeks oon jo ottanu kenttäpaikan. Moving Picturesin ja "klassikkobiisien" lisäks odotan erityisesti La Villa Strangiatoa. Cinderella Man ja heti perään jatkettu Madrigalkaan ei tekis pahaa. "The sun is the same in a relative way, but you're older
- shorter of breath and one day closer to death." |
Tawsky 30.11.2010 16:49:54 | |
---|
bedlam: ^ mun mielestä se R30:n aloittava medley on puhdasta täydellisyyttä. Joku sellanen passais mainiosti. Bastille Day ois kiva kuulla. Kyllä! Niissä vanhoissa biiseissä oli kunnon meininkiä 2000-luvun soundeilla. Bastille Day on kans yks omista suosikeista. Sen laulaminen tuskin oli mikään helppo nakki 70-luvullakaan. molder: Todellnen RUSH-fani vetää ilmarummuilla YYZ:taa vaikka saunassa :) Itelle putois kyllä kans: Cygnus X-1 ja Cygnus X-1 Book II: Hemispheres. YYZ on yks reisi/pöytä/ilmarumpusuosikkeja Roll the bonesin ohella. Mun mielestä myös noi Cygnuksen musta aukko-häröilyt sopis aikakoneteemaan. Onhan noissa niitä aika-avaruutta vääristäviä tahtilajeja. Ootan myös kovasti kuulevani Caravanin ja BU2B:n. Tykkään noista uusista biiseistä ja niiden meiningistä kovasti. Varsinkin mitä on Caravania kattellut 2010 vuoden livevetoja youtubesta. Pirun hyvältä kuulostaa ja hieno fiilis näkyy olevan lavalla. (säästän muut yksityiskohdilta, jos haluavat odottaa keikkaan saakka). Clockwork Angels on varmaan jo julkaistu tuohon keikkaan mennessä, joten voi olla että siltäkin levyltä tulee kuultua lisää tavaraa. Ainakin näiden kahden biisin perusteella on tulossa erittäin kova levy! Jos muissa biiseissä on yhtä hyvä meininki kuin näissä kahdessa, niin kyllä jää monet muut lätyt hännille. |
Timetokill 01.12.2010 02:53:05 (muokattu 01.12.2010 02:53:41) | |
---|
Mua ei kenttäliput ilman tuoleja innostaneet. Kun ei ole merkittyjä paikkoja, niin sinnehän täytyy mennä kytikselle ajoissa, että saa edes jonkunlaiset paikat. Mielummin vedän rauhassa parit oluet kavereiden kanssa sillä välin ja valmistaudun sillä tavalla keikkaan. ;) Katsomo on mun mielestä parempi vaihtoehto Rushin keikalla, kun rekvisiittaakin on niin paljon. Vähän kauempaa näkee kokonaisuuden paremmin. |
Flash 01.12.2010 08:04:31 | |
---|
Timetokill: Vähän kauempaa näkee kokonaisuuden paremmin. Niin, eli ihan hyvin voi kentällä sijoittua vaikka miksaustiskin eteen. ;) Se että kentällä ei ole merkittyjä paikkoja mahdollistaa sen, että paikkaa voi vahtaa kesken keikan, jos nykyinen ei miellytä. Ei se kenttä niin tukossa ole vähänkään kauempana / sivumpana lavasta, etteikö siellä voisi liikkua. Live Music Is Better! |
Cinerama 01.12.2010 11:26:29 | |
---|
Istumapaikka suhteellisen takana ja tarkat järkkärit kyllä tappoi Rushin edellisen suomenvierailun itseltäni totaalisesti. Onneksi nyt ei ole penkkejä! Flash: Niin, eli ihan hyvin voi kentällä sijoittua vaikka miksaustiskin eteen. ;) Se että kentällä ei ole merkittyjä paikkoja mahdollistaa sen, että paikkaa voi vahtaa kesken keikan, jos nykyinen ei miellytä. Ei se kenttä niin tukossa ole vähänkään kauempana / sivumpana lavasta, etteikö siellä voisi liikkua. Save a tree... Eat a beaver. |
Cinerama: Istumapaikka suhteellisen takana ja tarkat järkkärit kyllä tappoi Rushin edellisen suomenvierailun itseltäni totaalisesti. Onneksi nyt ei ole penkkejä! Pitti pystyyn. War, come with us home! |
Cinerama 01.12.2010 12:15:19 | |
---|
Wall of death lähtee välittömästi kun radion henki hönkäsee ilmoille. Vai pitäisikö sen olla wall of prog (hemmetin tarkasti harjoiteltu tarkkaa ennakkosuunnitelmaa ja suurta tarkkuuta vaativa juoksukuvio jossa ihmiset törmää toisiinsa turvallisesti tms.) kyseinen: Pitti pystyyn. Save a tree... Eat a beaver. |
Tawsky 01.12.2010 14:04:57 | |
---|
Eiks progemiehet oo kaikki rasvasiä nörttejä. Ei ne voi juosta toisiaan päin. Luulen että wall of prog liittyy jotenkin derivointiin ja tähtitieteeseen. Jälkeenpäin voidaan myös pohtia teon eettisiä seurauksia ja sitä, oliko teko kohtalon määräämä vai perustuiko se ihmisen vapaaseen tahtoon. |
kyseinen 01.12.2010 14:24:19 | |
---|
Rush ei oo progea (kuten tonne Etno, latin, proge -puolelle joskus jo totesin). War, come with us home! |
HaloOfFlies 01.12.2010 16:26:11 | |
---|
ADEHD: Eiks progemiehet oo kaikki rasvasiä nörttejä. Ei ne voi juosta toisiaan päin. Luulen että wall of prog liittyy jotenkin derivointiin ja tähtitieteeseen. Jälkeenpäin voidaan myös pohtia teon eettisiä seurauksia ja sitä, oliko teko kohtalon määräämä vai perustuiko se ihmisen vapaaseen tahtoon. Kaikki kaivavat taskulaskimet esiin biisin käynnistyessä? It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |