Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 590 91 92 93 9499 100 101 102 103
Thet
29.11.2010 20:19:24 (muokattu 29.11.2010 20:19:42)
--Tomppa--: Tän uutisen jäljiltä kyllä lähtee Provinssineitsyys sen siliän tien. Mahtavaaaaaa

Sama homma meikäläisellä. Viime kesän ruissi oli sen verran perseestä että nyt jo tän takia provinssi vaikuttaa paremmalta.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
elbowski
29.11.2010 20:36:45
Pariin vuoteen ei ole tullut bändiä kuunneltua, mutta seitsemän vuotta sitten ja siitä vuosia eteenpäin oli tämä meikäläiselle se isoin juttu noin musiikkirintamalla, joten uskoisin että paikalle on ainakin sunnuntaiksi vääntäydyttävä. Myös omassa kaveriporukassa on hype ollut melkoinen.
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
Boltsa
29.11.2010 21:10:04
Huh. Olisko seuraava Provinssikäynti edessä sitten Strapping young ladin.
Oli pakko laittaa Systemit soimaan. Tulee opiskelujen alkuajat (syksy 2007) mieleen, kun tuolloin orkesteriin tutustuin. Syksy 2007 ei tainnut juuri muu soidakkaan.
Boltsa
slipkorn
29.11.2010 21:10:11
Kylläpä nuo Mezmerize/Hypnotize -levyt toimivat nykyäänkin aivan mainiosti, vaikka aikoinaan tuli melkein puhkikulutettua nuo. Edelleen pidän niitä bändin parhaina tuotoksina. Hypnotizelta kun vielä poistaisi kamalan She's Like Heroin/Lonely Day -kaksikon, niin siinä olisi vallan erinomainen moderni rock-levy.

"Käsilevystä" tykkään myös. Toxicity, vaikka hyvä levy sekin, on jotenkin liian itseääntoistavan c-vireinen ja Steal This Album!:lla nyt on (syystäkin) aika ylijäämäbiisi-tunnelma. Varsin tasalaatuinen diskografia joka tapauksessa.

Provinssiin menisin, mutta intti vie minulta todennäköisesti senkin ilon :|
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
Emplate
29.11.2010 21:57:23

Whooaaa!!! Eihän tämä olekaan kuin yksi bändeistä, jonka olen eniten halunnut nähdä livenä koko MAAILMASSA!! Provinssissa tuli käytyä ensimmäisen kerran kuusi vuotta sitten, nyt lienee toinen reissu paikallaan!
Hazen
29.11.2010 23:30:27
Olenko nyt jotenkin väärässä, mutta eikös nuissa kaikissa 17.-19.2011 lue että Seinäjoki ? Eli miksi kaikki höpöttää Suomen persereiästä ? Kertokaa, koska olen varmasti väärässä.
Stoalainen
29.11.2010 23:39:25
Hazen: Olenko nyt jotenkin väärässä, mutta eikös nuissa kaikissa 17.-19.2011 lue että Seinäjoki ? Eli miksi kaikki höpöttää Suomen persereiästä ? Kertokaa, koska olen varmasti väärässä.

Ketkä kaikki? Täällä puhutaan ainakin provinssirokista. Se on seinäjoella.
Too weird to live, too rare to die
Karipiirto
30.11.2010 01:55:48

Täähän meinaa sitä että provinssissa on aimo katsaus m-nettiläisiä. Pitääpä naamioitua ettei joka jamppa kävele vastaan ja huitase. :D
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
masterhat
30.11.2010 16:52:44 (muokattu 30.11.2010 16:53:14)
pronsirokkiiiin!!!!!!

kyllä iha nvitun hienoa, vaikkei kolme uusinta lättyä nii kolisekaan, mut riittää et nään liven sugarin ja WAR?in, jos ees toinen tulee, niin oon niin pähkinöinä, mut tietysti ihan kovaa settiä varmaan livenä nuo jotkin uudemmatkin kipaleet.

mut SUGAAAAAAAAARRRRRRRRRR, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

viimek olin näin innoissani ku aic oli seinäjoel, ja en o tainnu sen jälkee provinssirokin käydäkään

niin mukavaaaaaaaaa!!! nyt täs on puol vuotta aikaa alkaa tykkää kahest-kolmest uusimmastakin lätyst, mut kyl e ku tarpeeks huuattaa
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
--Tomppa--
30.11.2010 19:23:51
masterhat: pronsirokkiiiin!!!!!!

kyllä iha nvitun hienoa, vaikkei kolme uusinta lättyä nii kolisekaan, mut riittää et nään liven sugarin ja WAR?in, jos ees toinen tulee, niin oon niin pähkinöinä, mut tietysti ihan kovaa settiä varmaan livenä nuo jotkin uudemmatkin kipaleet.

mut SUGAAAAAAAAARRRRRRRRRR, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

viimek olin näin innoissani ku aic oli seinäjoel, ja en o tainnu sen jälkee provinssirokin käydäkään

niin mukavaaaaaaaaa!!! nyt täs on puol vuotta aikaa alkaa tykkää kahest-kolmest uusimmastakin lätyst, mut kyl e ku tarpeeks huuattaa

kyllä ku SUGARRRRist lähtee alun rumpufilli ni on pakko pistää hulinaks. huhhuhhhuh ett on jo nytte fiiliksis
Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa.
Simo78
30.11.2010 20:35:13 (muokattu 30.11.2010 20:36:41)
Kai se on pakko vääntäytyä sinne saatana perähikiälle, oisivat nyt tulleet stadikalle, niin ei täydy kaiken maailman sonnasta maksaa:-D

Toxicity, vaikka hyvä levy sekin, on jotenkin liian itseääntoistavan c-vireinen

Mun mielestä paras levy näiltä.
Eemelii
30.11.2010 20:40:41 (muokattu 30.11.2010 20:41:15)
yeaahh! Taitaa tulla Seinäjoen reissu ens kesänä ;) Mitäs luulette, voiko odottaa lippujen ostoa keväälle vai myydäänkö loppuun? Niin ja eihän muita artisteja provinssiin oo vielä julkastu?
A signature Hammet wah? Probably doesn't have an off button.
masterhat
30.11.2010 21:55:59 (muokattu 30.11.2010 21:56:27)
Eemelii: yeaahh! Taitaa tulla Seinäjoen reissu ens kesänä ;) Mitäs luulette, voiko odottaa lippujen ostoa keväälle vai myydäänkö loppuun? Niin ja eihän muita artisteja provinssiin oo vielä julkastu?

no hotellia kävin varailemaan, ni sorsanpesät oli menny jo kaikki huoneet, et kai se pitää teltas tai autos nukkuu kuitenkin, no tuleepahan fiilist

E: cigaro cigaro cigaro cigaro
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Kirjoitus virhe
30.11.2010 22:31:12
Aika puun takaa tuli uutinen. Josko sitä lähtisi viimeinkin sinne provinssiin haistelemaan tunnelmia. Toxicty lukeutuu kuitenkin yhdeksi parhaista levyistä mitä olen kuullut. Kolisi ilmestyessään niin lujaa että huhheijakkaa.
pietari-poika
30.11.2010 22:59:25
Aika pakollinenhan toi Provinssirokki näyttää olevan tän uutisen jälkeen.

Ite tykkään kyl kauheesti kaikista Systemin levyistä. She's Like Heroin on tosiaan aika kamala biisi, mutta se kamaluus taitaa olla ideana siinä. :D
Pedroz
30.11.2010 23:04:01

She's Like Heroinhan on levynsä parhaita, toivottavasti soittavat sen.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
tomaattiorava
30.11.2010 23:05:46 (muokattu 30.11.2010 23:11:59)
OIJOIJOIJOI!

Nyt tarvii vaan toivoo ettei provinssi vedä loppufestaria ihan pläskiks niinko viime kesänä ni homma on selvä!

Ja shes like heroin on varmaan bändin paskimpien biisien top3:ssa. Eikä niitä ookkaan ku kolme.
Pedroz
30.11.2010 23:06:59

Onko männä vuosien provinsseilijoilla muistikuvaa, että milloin sunnuntain pääesiintyjä suunnilleen lopettaa souvinsa?
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
dipshit
01.12.2010 00:36:53
Joo ja hei tosiaan onkos nuo 3pv liput ikinä ennen myyty loppuun? Mietin vaan että kun rahatilanne on nytten aika paska niin kai sitä uskaltaa ensi vuoden puolelle jättää tuon lipun oston?
"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)