Occult_rain 29.11.2010 19:06:46 (muokattu 29.11.2010 19:08:11) | |
---|
Eihän tästä tule tolkkuakaan Daddarioilla. Seiskassa on vaihteeksi Daddariota ja ei pysy vireessä, vaan pitää olla lähes koko ajan virittämässä. Samalla käytöllä ja soitolla olevat Ernie Ballit pysyvät vain vireessä. Kiitti mulle riitti, vain Ernietä tähän taloon. Strings.fi:stä hankitut ja aidon näköiset pakkaukset kuitenkin, niin aitoja niiden pitäisi olla. |
McNulty 29.11.2010 21:27:07 | |
---|
Occult_rain: Strings.fi:stä hankitut ja aidon näköiset pakkaukset kuitenkin, niin aitoja niiden pitäisi olla. Ovat aitoja. Strings.fi ostaa D'Addariot Levytukusta, kotimaiselta maahantuojalta kuten varmasti suurin osa kotimaisista soitinmyymälöistä. Pari viikkoa sitten näin Stringsin väkeä juurikin Levytukun tukkupuolen tiloissa hyllyvälejä ihmettelemässä :) Aristospedes666: god, sä olet pelle. |
kimurantti1 29.11.2010 22:12:23 (muokattu 29.11.2010 22:18:52) | |
---|
Joo'o. Viimeksi on mennyt kieli katki keikalla muistaakseni neljä vuotta sitten. Nyt viime lauantaina coverkeikalla menikin sitten kaksin kappalein. Muutenkin tuntuu, että kun laitoin D'Addariot kaikkiin kitaroihin edellisellä sivulla mainitsemastani paketista, niin mikään kitaroista ei ole ollut oikein vireinen. Säädin toki hienovireet pieteetillä kielimerkkiä vaihtaessani. Tämän D'Addarion 10 packin kielet on ollut niin silkkaa paskaa, ettei varmaan tarvitse enää ikinä harkitakaan. |
Rämppy 30.11.2010 10:24:53 (muokattu 30.11.2010 10:27:23) | |
---|
kimurantti1: Joo'o. Viimeksi on mennyt kieli katki keikalla muistaakseni neljä vuotta sitten. Nyt viime lauantaina coverkeikalla menikin sitten kaksin kappalein. Muutenkin tuntuu, että kun laitoin D'Addariot kaikkiin kitaroihin edellisellä sivulla mainitsemastani paketista, niin mikään kitaroista ei ole ollut oikein vireinen. Säädin toki hienovireet pieteetillä kielimerkkiä vaihtaessani. Tämän D'Addarion 10 packin kielet on ollut niin silkkaa paskaa, ettei varmaan tarvitse enää ikinä harkitakaan. Kantsii laittaa palautetta D'Addariolle. Viallinen erä varmaan. Mä olen käyttänyt osassa skitoistani D'Addarioita jo pari vuosikymmentä muiden merkkien ohella eikä ongelmia kestävyyden tai muunkaan suhteen ole ollut, ihan muutamia hajatapauksia lukuun ottamatta. Vireisyydeltään ja tasalaatuisuudeltaan ovat olleet aina mun mielestä parhaasta päästä. Näin ne näkemykset ja kokemukset menee ihmisillä ristiin... En sitten malttanut olla sanomatta. |
kimurantti1: Joo'o. Viimeksi on mennyt kieli katki keikalla muistaakseni neljä vuotta sitten. Nyt viime lauantaina coverkeikalla menikin sitten kaksin kappalein. Muutenkin tuntuu, että kun laitoin D'Addariot kaikkiin kitaroihin edellisellä sivulla mainitsemastani paketista, niin mikään kitaroista ei ole ollut oikein vireinen. Säädin toki hienovireet pieteetillä kielimerkkiä vaihtaessani. Tämän D'Addarion 10 packin kielet on ollut niin silkkaa paskaa, ettei varmaan tarvitse enää ikinä harkitakaan. Kannattaa suosiolla vaihtaa kielimerkkiä... väärässä paikkaa säästää jos nuihin kieliin sekaantuu. |
J Silver 30.11.2010 12:14:41 | |
---|
Confidentum: Vai vaihto kunnollisiin...hmmm...oiskohan niillä pelko, että piraatit vois olla parempia kuin aidot ;) Ainakaan meikäläisen mielestä nuo D'Addariot ei kovin kummoisia lankoja ole. NII-IN samaa mieltä. |
varakeef 30.11.2010 15:53:52 (muokattu 30.11.2010 15:53:59) | |
---|
Kaksikymmentä viisi vuotta olen D'addario tuotemerkin kieliä käyttänyt eikä yhtään viallista kieltä ole vastaan tullut. Minusta otos on riitävä osoittamaan, että väitteet merkin kelvottomuudesta ja epätasalaatuisuudesta ovat puppua. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
kimurantti1 30.11.2010 16:08:52 (muokattu 30.11.2010 16:13:58) | |
---|
varakeef: Kaksikymmentä viisi vuotta olen D'addario tuotemerkin kieliä käyttänyt eikä yhtään viallista kieltä ole vastaan tullut. Minusta otos on riitävä osoittamaan, että väitteet merkin kelvottomuudesta ja epätasalaatuisuudesta ovat puppua. Mulle toi 10 pack, jonka jokaisessa setissä (2 jäljellä) on ollut fibaa, on ollut rittävä otos osoittamaan, että se on ainakin tällä hetkellä yksi epätasalaatuisimmista kielimierkeistä. Ehkä kyse on viallisesta erästä, mutta en mä jaksa sen enempää sitä selvittää, viallisia mitä viallisia. Ei mulle millään muulla merkillä ole näin montaa huonoa settiä kerralla ole osunut. Toivon tosiaan ettei ne kaikki ole tuollaisia, mutten viitsi maksaa uudesta paketista ottaakseni selvää. Oon mä joskus muinoin D'Addarion kieliä käyttänyt, enkä muistanut että ne näin skeidaa olisi olleet. Taidan ottaa kokeiluun vaikka samanmoisen erän Dean Markleylta. |
Occult_rain 30.11.2010 16:14:33 | |
---|
|
MadMatt 01.12.2010 07:59:33 | |
---|
D'addariot ovat olleet käytössä ainakin viimeiset kymmenen vuotta kaikissa skeboissa. On 10 packia, irtosettejä, eripaksuuksia yms. eikä pienintäkään ongelmaa laadun kanssa ikinä. |
dropD 01.12.2010 08:32:33 | |
---|
Occult_rain: Onhan ne Daddarion kielet ihan hyvä ollut aikasemmin, kun olen käyttänyt. Ihan vireiseltä ovat kuulostaneet, vireessä pysyneet ja soundi on ihan ok. Mutta nämä uudemmat eivät vain pysy vireessä. http://store.daddario.com/category/339134/EXL148_Extra_Heavy_12-60 Voisi kyllä tiedustella, että onko mahdollisesti huono erä ollut... Vähän OT, mutta tuo setti on (melkein) suoraan mun kustomsetti. Ala E on mulla tosin 59, mutta tietääpähän mitä ostaa kun nuo kustomit joskus loppuu. Daddarioita on siis nuo omat kielet ollu... Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |