Tämä laulu syntyi hyvin voimakkaassa hämmennyksen tilassa ja sanat laulaen, eivät kirjoittaen. Harvinaista minulle, mutta en ole ehkä koskaan tehnyt mitään näin.. hmm. Mitenkäs sen sanoisi.. "todellista" Tämä on tunnekuvaus, jonka takana on tarina. Jos vain viitsit, niin kuuntele, koska nämä sanat ovat enemmän ääni kuin teksti. Kommenteista olisin kiitollinen. http://www.harhakuva.org/view/181182 minä en ole, en ole sen arvoinen mitä tarjoan, tarjoan en arvoinen sen mitä tarjoan, tarjoan viedyn vapauden Voit ottaa, voit ottaa sen mitä ojennan Voit ottaa, voit ottaa sen kaiken Voi kultani, kultani kuule minua Voi kultani, kultani en ole ainoa Mutta enemmän, yhä enemmän joudut antamaan ja kaiken sen pois mitä tarjotaan kaiken sen pois mitä vaaditaan Minä en ole, en ole sen arvoinen Minä en ole, en ole edes itkun arvoinen Minä tarjoan, tarjoan vain kyyneleen Voi kultani, kultani kuule minua Minä en ole, en ole ainoa Voi kultani, kultani kuule minua Voi kultani, kultani en ole ainoa Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Lähimpänä verrokkina tulee mieleen Liekin Jansku Kuusela. Kirjallinen taustavire säilyy, mutta tunnelma on vahvempi osallistuja. Tähän liittymättä, harmittaa hieman huomata että tekstejä tulee lähinnä kommentoitua jos on ääninäyte mukana. Harmi, mahtavia (kirjallisesti toimiviakin) tekstejä perehdyttäväksi riittäisi muutenkin. Täytyy itse pitää mielessä jos tulee enemmän tänne materiaalia läheteltyä. oivoi |
Itchy: Lähimpänä verrokkina tulee mieleen Liekin Jansku Kuusela. Kirjallinen taustavire säilyy, mutta tunnelma on vahvempi osallistuja. Kiitoksia :) ..joskus aiemminkin on tullut tuo Kuusela-vertaus, joskin Karkkiautomaattiin rinnastaen. Itseasiassa hän taitaa muuten sanoittaa useimmat biisinsä vastaavalla tajunnanvirta-tekniikalla, mutta paremmin foneettispainotteisesti. Itselleni tämä teksti on kyllä vähän sellainen, ettei se välttämättä oikein pelkkänä lyriikkana olisikaan tarpeeksi kantava.. Tähän liittymättä, harmittaa hieman huomata että tekstejä tulee lähinnä kommentoitua jos on ääninäyte mukana. Harmi, mahtavia (kirjallisesti toimiviakin) tekstejä perehdyttäväksi riittäisi muutenkin. Täytyy itse pitää mielessä jos tulee enemmän tänne materiaalia läheteltyä. Minä en oikein halua edes nykyään laittaa tänne tekstejä ilman ääntä. Harmittaa itseänikin tuo, ettei tule tarpeeksi annettua palautetta muille. Pitäisi kyllä. Paljon hyääkin settiä kun on tarjolla ja palautteen toivossahan niitä tänne postataankin. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |