jhh 29.11.2010 21:10:11 | |
---|
Skaba ohi, tarkat tulokset äänestysketjussa. All heil SikaSilu! Vade retro religio |
mopar 29.11.2010 21:14:42 (muokattu 29.11.2010 21:23:27) | |
---|
liljam: nii-i Tietystihän se tuppaa olemaan niin, että parhaimman kuulokuvan, Taimin, fraseerauksen omaava(t) rohmuaa pisteitä ja tietysti luo paineita siihen että skabaveto pitäis onnistua täydellisesti. Pitäiskö sitten huomioida divarisarjalaisia joilla olis mahdollisuus kehittyä, mutta onko siinä ne pisteet tärkeitä. Mulle itselleni ei tuo täydellinen onnistuminen ole se juttu vaan se että saa soitettua kerralla kohtuu onnistuneen vedon. Ei siis palapelinä tehty joka ei vastaa livetilanteessakaan onnistumista. siellä kun ei ole uusintaottoja. No joo, näinhän se on. Hyvä SikaSilu!! Ansaittu voitto. |
Tuomo_ 29.11.2010 21:26:55 (muokattu 29.11.2010 21:27:29) | |
---|
Hauskaahan tämän pitää olla. Olen ollut mukana karkeloissa kohta kolme vuotta ja kyllä tässä on paljon oppinut, etenkin kuuntelemaan ja kuulemaan niitä pieniä nyansseja, jotka synnyttävät niitä tajuntaan uppoavia ääniä. Tosin itse ei ole vielä oppinut bluenoteja ja bendejä sekä vibraattoja kovinkaan hyvin tuottamaan. No, tämähän on matka, joka ei tule koskaan valmiiksi tässä elämässä... Kukaan ei mitään häviä, jos osallistuu skaboihin. Toki alkaa tulla sitten sitä itsekritiikkiä, joka on välillä hyvä heittää romukoppaan ja rentoutua. On syytä muistaa, että suurin osa suomalaisista haluaisi osata edes vähän soittaa, mutta eivät jostain syystä tähän mahdollisuuteen tartu. Voimme siis onnitella itseämme tässä suhteessa ja tuottaa ehkä näin iloa lähimmäisille. "Let's play the blues!" Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
SikaSilu 29.11.2010 21:30:55 | |
---|
Laittakeehan joku kisa tulille ! "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
tahtah: Hauskaahan tämän pitää olla. Olen ollut mukana karkeloissa kohta kolme vuotta ja kyllä tässä on paljon oppinut, etenkin kuuntelemaan ja kuulemaan niitä pieniä nyansseja, jotka synnyttävät niitä tajuntaan uppoavia ääniä. Tosin itse ei ole vielä oppinut bluenoteja ja bendejä sekä vibraattoja kovinkaan hyvin tuottamaan. No, tämähän on matka, joka ei tule koskaan valmiiksi tässä elämässä... Kukaan ei mitään häviä, jos osallistuu skaboihin. Toki alkaa tulla sitten sitä itsekritiikkiä, joka on välillä hyvä heittää romukoppaan ja rentoutua. On syytä muistaa, että suurin osa suomalaisista haluaisi osata edes vähän soittaa, mutta eivät jostain syystä tähän mahdollisuuteen tartu. Voimme siis onnitella itseämme tässä suhteessa ja tuottaa ehkä näin iloa lähimmäisille. "Let's play the blues!" Tossa tuli paljon asiaa. Mulla kitarat ollu käytössä noin kerran kahdessa kuukaudessa ennen ku aloin osallistua näihin skaboihin. Nyt tulee sentäs kerran viikossa vähä soitettua. Erittäin mukavaa tämä "kisailu" on. |
jhh 29.11.2010 21:45:31 | |
---|
Voisitko mopar käynnistää seuraavan skaban kun olit toisena skabassa? Vade retro religio |
mopar 29.11.2010 22:27:05 | |
---|
jhh: Voisitko mopar käynnistää seuraavan skaban kun olit toisena skabassa? Voinhan mää yrittää huamenna ettiä jonkun taustan, ku on sairaslomakin päällänsä. Flunssaa ja kuumetta... Konjakkia just hörppäilen jos tokenis. |
p3na 29.11.2010 22:40:40 | |
---|
|
mopar 30.11.2010 13:47:59 | |
---|
Uusi tausta jaossa. Sanokaa toki jos ei kelpaa, ni katotaan jotain muuta tilalle. |
jhh 30.11.2010 14:28:11 | |
---|
mopar: Uusi tausta jaossa. Sanokaa toki jos ei kelpaa, ni katotaan jotain muuta tilalle. Kyllä kelpaa, pääsis vaan töistä kotio vinguttaan... Vade retro religio |
Grugi 01.12.2010 16:21:04 | |
---|
Ihan jees toi tausta mut ei nyt irtoo tollanen railakas jöötti millään. SDMF |
mopar 01.12.2010 19:35:12 | |
---|
|
antnis 01.12.2010 20:17:40 | |
---|
mopar: http://maihinnousu.net/s/10053 No huhhuhh! Tää ei kyl ollu millään mielellä enää mitään divarikamaa. Kehtaakohan ite enää edes yrittää. :( No eipä tää(kään) skaba ole divaritasoa nähnytkään alun jälkeen. |
J.Hollström 01.12.2010 20:52:57 | |
---|
antnis: No eipä tää(kään) skaba ole divaritasoa nähnytkään alun jälkeen. Jos sit joku kakkosdivariskaba tohon perään. Kaikki vetäs sit varmaan kakkoseen. |
Tuomo_ 01.12.2010 21:52:48 | |
---|
antnis: No eipä tää(kään) skaba ole divaritasoa nähnytkään alun jälkeen. Jos sit joku kakkosdivariskaba tohon perään. Kaikki vetäs sit varmaan kakkoseen. Hyvä fiilis täällä on ollut soitella. Samaan malliin eteenpäin.... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
J.Hollström 01.12.2010 21:54:25 | |
---|
tahtah: Hyvä fiilis täällä on ollut soitella. Samaan malliin eteenpäin.... Hyvä hyvä. Tuo liiga on kyllä aika happaman makuinen paikoitellen, kun tää iso karhu on niin äkänen. |
mopar 01.12.2010 22:08:09 | |
---|
On kyllä mukava meininki täällä. Löysin rantein.... |
Juzpe 01.12.2010 23:07:45 (muokattu 01.12.2010 23:13:43) | |
---|
No huhhuhh! Tää ei kyl ollu millään mielellä enää mitään divarikamaa. /virnistys Olihan se. Liigassa ois tullu vittuilua ja nolla pistettä, viimestään siinä vaiheessa ku ois avannu sanaisen arkkunsa äänestyksessä ja senkin jälkeen kieli ois ollu vielä enemmänkin punertava kuin ruskea... Mä oon paljo mieluummin mukavien pelimannien kaa divarissa ku täällä kuulemma saa sanoo mitä ajattelee ilman, että siitä tehdään pitkälle meneviä tulkintoja ja vedetään papuja nokkaan. Mua ei ne pisteet kiinosta, mutta jos rehellistä palautetta sais niin se ois kauheen kiva. Mä lupaan sit vastavuorosesti antaa rehellistä ja rakentavaa palautetta kans. Lisäks aattelin kokeilla täälä divarin puolella kaikkia semmosia soittimia joiden soittamisesta mulla ei oo sitäkään vähää käsitystä ku kitarasta. Jälkipyykkiä lukiessani huomasin, että täällä saa jopa heittää huumoriakin! Ne on noi Aravirta ja kumppanit sen verran totisia ukkoja tua liigan puolella, että mulla ei siä kestä kajuutta ollenkaan ku tulee niin karua juttua. virnistys/ Ja pokkanaamalla jatkan vielä... minusta mielipiteet "surkee" ja "mahtava" ilman perusteluja on ihan sama ku ei sanos mitään. Mä kuitenki oon ihan oman kehitykseni kannalta mukana näissä skaboissa ja ihan varmaan varastan kaikki hyvät chopsit jotka irti saan. "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |
tjj2000 01.12.2010 23:28:29 | |
---|
Kilpaileminen musiikin alalla on kuten jossain tokaisin, kuin järjestäisi kuiskauskilpailun, kuka koviten sitä tekee... Kunhan soitellaan, lopputulos ja arvot on jokaisella omansa, miten niistä saa mitään arvostusjärjestystä, tärkeintä on saada jotain palautetta soittamisista. Minulle tämä on uusi juttu; ihan sattumalta tänne eksyin ja juuri olen ostanut uuden vahvistimen ja kitaran joilla äänittäminen menee melko kivuttomasti. Prosessi saada uusi pohja, vähän jotain viritellä siihen päälle ja toimittaa se tänne vapaasti kuunneltavaksi on ainakin tällä hetkellä uutta ja innostavaa; samalla pakottaa itsensä vähän funtsimaan mitä ja miten tekee, kun muuten on viime aikoina vain melkein itsekseen kotona soitellut. Olette varmaankin jossain aikaisemmissa keskusteluissa keskustelleet millä vehkeillä kukin soittaa; olisi mielenkiintoista tietää mikä on ollut tekninen ratkaisu lopputuloksessa; siis kitara, vahvistin ja härpäkkeet, voisi oppia jotain lisääkin samalla? Minun leluni on ollut Fenderin G-DEC, Fenderin Stratocaster ja vahvistimen mukana tulleet ohjelmat; viimeisimmän divarikisan(6) tosin rämpyttelin ainakin 30-vuotiaalla Hagströmillä. ...antaa kitaran laulaa vaan Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Juzpe 01.12.2010 23:40:45 | |
---|
Vehkeet ja välineet kysymykseen: Gibson LP deluxe tai Fenkun Mexicostrato (joka on tosin sellasissa säädöissä etten oo koskenu hetkeen....), Zoom H4n:n mallinnukset. Zoomi toimii myös etusena ja äänikorttina. Softana cubase LE 4. Lisäks pauligin juhlamokka ja camelin tupakit. "I have broken several g-strings, while i've been fingering minors." |