BondakeBunny 21.11.2010 13:28:00 | |
---|
Meadow: Green Lanternin traileri: http://trailers.apple.com/trailers/wb/greenlantern/ Tuo puvun CGI on jotain aivan järkyttävää, eikä joku Blake Lively-muovinukke vala uskoa leffaan. Tässähän on selvästi otettu Iron Manin lähestysmistapa lähdemateriaaliin, mutta Ryan Reynolds ei valitettavasti ole mikään Robert Downey, Jr. Pelkään pahinta. Ja mitä Peter Sarsgaard tekee tuolla, ihan oikeesti? Tuostakii elokuvasta varmaan 80prosenttia pitäny tietokonneella tehä. Minä olen itse jumala, synti ja se joka päättää mitä sillä tehdään. |
Karipiirto 24.11.2010 01:30:59 | |
---|
Meadow: Green Lanternin traileri: http://trailers.apple.com/trailers/wb/greenlantern/ Tuo puvun CGI on jotain aivan järkyttävää, eikä joku Blake Lively-muovinukke vala uskoa leffaan. Tässähän on selvästi otettu Iron Manin lähestysmistapa lähdemateriaaliin, mutta Ryan Reynolds ei valitettavasti ole mikään Robert Downey, Jr. Pelkään pahinta. Ja mitä Peter Sarsgaard tekee tuolla, ihan oikeesti? Ryan Reynolds? Ei näin. Yhdelle näyttelijälle korkeintaan yksi supersankarirooli. Sillä on jo Deadpool, joka sekin kyllä vedettiin jo niin pilalle Wolverinessa että vain Resident Evil-leffat vetää huonommin. Tämä pitäis oikeastaan kirjoittaa lakiin. Yksi näyttelijä voi esiintyä enintään yhtenä supersankarina. Ps. Sherlock Holmes ei ole supersankari. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Jop1 24.11.2010 19:27:20 | |
---|
Tämäkin lienee jo wanha uutinen mutta kuitenkin: http://en.wikipedia.org/wiki/Yellow_Submarine_(2012_film) http://www.imdb.com/title/tt1497630/Moni tuskin on samaa mieltä tästä, mutta: Remake Yellow Submarinesta ei mielestäni kuulosta ollenkaan hassummalta ja varsinkin tyylikkäästi toteutettu tietokone- tai nukkeanimaatio olisi oikein mielenkiintoista nähdä. Ns. "hieman syö miestä" kun tuon ohjaa Zemeckis, joka ei ilmeisesti osaa ottaa kritiikkiä vastaan motion capture- tekniikasta. vitunvitunvittuu jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
HaloOfFlies 25.11.2010 13:41:12 | |
---|
Jop1: Tämäkin lienee jo wanha uutinen mutta kuitenkin: http://en.wikipedia.org/wiki/Yellow_Submarine_(2012_film) http://www.imdb.com/title/tt1497630/ Moni tuskin on samaa mieltä tästä, mutta: Remake Yellow Submarinesta ei mielestäni kuulosta ollenkaan hassummalta ja varsinkin tyylikkäästi toteutettu tietokone- tai nukkeanimaatio olisi oikein mielenkiintoista nähdä. Ns. "hieman syö miestä" kun tuon ohjaa Zemeckis, joka ei ilmeisesti osaa ottaa kritiikkiä vastaan motion capture- tekniikasta. vitunvitunvittuu Loppuun voisivat lisätä alkuperäisen filmin pätkän jossa oikea Beatles esiintyy. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
carnation 25.11.2010 14:55:31 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Jop1 26.11.2010 19:02:22 | |
---|
danny: Loppuun voisivat lisätä alkuperäisen filmin pätkän jossa oikea Beatles esiintyy. Kyllähän tuon pitää olla siinä. Aika absurdia jos Beatlejen näyttelijät tulee siinä lopussa pelleilemään siihen. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Bluesmies 26.11.2010 19:02:32 | |
---|
|
Ali 26.11.2010 23:46:19 | |
---|
Bluesmies: Darren Aronofsky ohjaa The Wolverinen. http://www.imdb.com/title/tt1430132/ Aronofskyn "mielenkiintoiset" valinnat jatkuu. Olin jo todella skeptionen Wrestleristä, kun ensimmäisen kerran kuulin, mutta sehän paljastui sitten loppupeleissä aivan mainioksi leffaksi. Eiköhän se Black Swan:kin. Ja tämäkin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
BondakeBunny 26.11.2010 23:49:24 | |
---|
Toivottavasti ois tuo uus wolverine tarpeeks väkivaltanen, eikä tuommonen lastenelokuva niinku tuo entinen. Minä olen itse jumala, synti ja se joka päättää mitä sillä tehdään. |
Kerpele 26.11.2010 23:52:15 | |
---|
BondakeBunny: Toivottavasti ois tuo uus wolverine tarpeeks väkivaltanen, eikä tuommonen lastenelokuva niinku tuo entinen. Hienoahan tuo olisi, mutta enpä usko että niin tapahtuu. Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Swan 26.11.2010 23:55:44 | |
---|
Ali: Aronofskyn "mielenkiintoiset" valinnat jatkuu. Olin jo todella skeptionen Wrestleristä, kun ensimmäisen kerran kuulin, mutta sehän paljastui sitten loppupeleissä aivan mainioksi leffaksi. Eiköhän se Black Swan:kin. Ja tämäkin. Vähän jännittää itseäkin tuo lopputulos, mutta samalla toivon miehen löytävän oman juttunsa viimein. Kahden elokuvan perusteella se on vähän vielä hakusessa, kun yksi on loistava, mutta sitten toinen.. no niin.. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Ali 26.11.2010 23:57:39 | |
---|
Swan: Vähän jännittää itseäkin tuo lopputulos, mutta samalla toivon miehen löytävän oman juttunsa viimein. Kahden elokuvan perusteella se on vähän vielä hakusessa, kun yksi on loistava, mutta sitten toinen.. no niin.. Kahden?hcx v nv "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Swan 26.11.2010 23:58:23 | |
---|
Ali: Kahden?hcx v nv Siis mitä itse olen nähnyt. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Ali 27.11.2010 00:01:30 (muokattu 27.11.2010 00:09:53) | |
---|
Swan: Siis mitä itse olen nähnyt. Ok. Itse rankkaisin herran tuotannon näin: 1. Pi (klassikko) 2. Requiem (loistava) 3. Wrestler (erittäin hyvä) 4. Fountain (tyydyttävän ja hyvän välillä - fantastista kuvaa ja musiikkia, mutta tarina/kerronta ontuu) Mutta mielenkiintoista seurata tätä Aronofskyn tietä auteurista Hollywood-megatuotantojen ohjaajaksi. Tietty tyyli ja tunnistettavuus kuitenkin onneksi säilynyt. Ei tule mieleen heti toista samanlaista uraa tehnyttä ohjaajaa. Lynch nyt vähän tietenkin sinne päin, muttei kuitenkaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Swan 27.11.2010 00:09:18 | |
---|
Ali: Ok. Itse rankkaisin herran tuotannon näin: 1. Pi (klassikko) 2. Requiem (loistava) 3. Wrestler (erittäin hyvä) 4. Fountain (tyydyttävän ja hyvän välillä - fantastista kuvaa ja musiikkia, mutta tarina/kerronta ontuu) Requiem on pitänyt katsoa jo pidemmän aikaa, mutta en ole vaan DVD:tä mistään löytänyt. Näköjään Discshopiin tullut uusi erä niitä, tarttee vissiin tilata. Wrestleristä tykkäsin kyllä todella paljon, varsinkin ottaen huomioon ennakko-odotukset Fountainin jälkeen. En sano siitä mitään, koska mitään positiivista en keksi. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Ali 27.11.2010 00:10:52 (muokattu 27.11.2010 00:18:50) | |
---|
Swan: En sano siitä mitään, koska mitään positiivista en keksi. Yksi maailmankaikkeuden parhaista biiseistä 4eva ei edes liikuttanut? E: Requiem play.comista 5 ja puol euroa postikuluineen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Swan 27.11.2010 00:20:48 | |
---|
Ali: Yksi maailmankaikkeuden parhaista biiseistä 4eva ei edes liikuttanut? Tuollainen minimalistinen meininki, jota Mansell on tuossa hakenut, kyllä melkein vaatii sen kuvallisenkin assosiaation herättämään meikäläisessä mitään erityisiä tunteita. Sinänsä harmillista, että se olikin sitten sieltä epämiellyttävämmästä päästä. Parempi leffa jos olisi ollut, suhtautuisin varmasti ihan eri tavalla. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Ali: Perkele. Milloin Enter the Void:ia voisi odottaa Ouluun saapuvaksi? Menee hermot odotteluun. Voiko Finnkinolta tiedustella jotenkin tällaista? Katos perhana, tuli se sittenkin: http://www.finnkino.fi/movies/oulu |
Ali 29.11.2010 00:53:14 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Swan 29.11.2010 16:38:57 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |