Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 59 10 11 12 13267 268 269 270 271
J.Hollström
23.11.2010 14:47:31
velsa: Asiasta täysin kolmanteen........J.Holmström on muuten taltioinut tähän skabaan elämänsä soolon!!!!!!
Ja tää ei o vitsi!!!!

Kiitos palautteesta. Telecasterilla kaivertelin tallamikillä menemään ihan oikeen putkivahvistimen läpi pitkästä aikaa.
dieter
24.11.2010 20:22:32
Perkele, riitelijät, nyt vähän season spirittiä, kun joulukin on jo ovella! Jos ei muuten niin maltaan kautta. Sain taas jonkinlaiset kamat äänitykseen, mutta täällä on näemmä taso koventunut vaan. Pitäis oppia jättämään elämänvedet pois kitaraa soittaessa, että oppisi pärjäämään tälle sakille. It's all about the points!
Zeeboo
26.11.2010 21:39:36
liljam: edellä olevalla osoitteella ei pääse skabaani kuuntelemaan....

Copypastessa oli tullut hämminkiä, nyt pellaa osoite osanottajalistassa.
White men can't Monk
liljam
26.11.2010 21:44:41
Zeeboo: Copypastessa oli tullut hämminkiä, nyt pellaa osoite osanottajalistassa.

Thänk juu!!
ei muuta ku eteenpäin
blues guitar
28.11.2010 12:58:57 (muokattu 28.11.2010 13:01:31)

Ai niin...tännehän nämä löpinät pitikin kirjoittaa. Sorry!

J.Holmström: No siitä se sitten varmaan johtuu. Ekaks kyylätään ketkä antaa sulle pisteitä ja sit omat annetaan niille.

Siinä on vaan se ongelma, että kaikki ei voi äänestää viimeisenä.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
J.Hollström
28.11.2010 13:02:58
blues guitar: Ai niin...tännehän nämä löpinät pitikin kirjoittaa. Sorry!

Miten saa nimimerkinkin vielä kopiotuu väärin? Muuten ois tullu sullekin bojoja, mut et osaa copy pasteta mun nimeekään ees oikein.
blues guitar
28.11.2010 13:09:34 (muokattu 28.11.2010 13:10:54)

J.Hollström: Miten saa nimimerkinkin vielä kopiotuu väärin? Muuten ois tullu sullekin bojoja, mut et osaa copy pasteta mun nimeekään ees oikein.

Oliskohan jokin virus koneella kun tollasta tekee? Eiku kopioin vain ton tekstin ja kirjoitin ite Savolaiseen tapaan ton sun nimes. Nyt se on korjattu.

Siinä vaiheessa kun äänestit niin et viellä tiennyt että tulen kirjoittamaan nimes väärin :)
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
BigPapa
28.11.2010 13:12:33

J.Hollström: Mut mulla oli etiäinen että näin pääsee tapahtumaan. Pitäskähän mun vaihtaa joku helpompi nimi ittelleni, niin Papakin varmaan osais antaa jo bojoja?

Mikäs ihmeen itku ja hammastenkiristely nyt alko. Haluutsä oikeesti kommentin sun soolostas?
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
blues guitar
28.11.2010 13:13:17

J.Hollström: Mut mulla oli etiäinen että näin pääsee tapahtumaan. Pitäskähän mun vaihtaa joku helpompi nimi ittelleni, niin Papakin varmaan osais antaa jo bojoja?

Se Juki68 oli paljon helpompi ainakin tällaiselle Savolaiselle. Miksi vaihdoit?!
Illu
28.11.2010 13:14:17
J.Hollström: Pitäskähän mun vaihtaa joku helpompi nimi ittelleni...

Kannattaisi kyllä, hankala tollanen ulkomaankielinen.
J.Hollström
28.11.2010 13:16:36
BigPapa: Mikäs ihmeen itku ja hammastenkiristely nyt alko. Haluutsä oikeesti kommentin sun soolostas?

Pistä ihmeessä, niin saadaa vähän vipinää tänne. Ollu ihmeen hiljasta kun iso karhu on ollu vissiin talviunilla.
BigPapa
28.11.2010 13:18:19

J.Hollström: Pistä ihmeessä, niin saadaa vähän vipinää tänne. Ollu ihmeen hiljasta kun iso karhu on ollu vissiin talviunilla.

En nyt kuitenkaan taida, ettei herkimmät kisailijat tuu pahoinvointisiksi järkytyksestä.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
J.Hollström
28.11.2010 13:20:15
BigPapa: En nyt kuitenkaan taida, ettei herkimmät kisailijat tuu pahoinvointisiksi järkytyksestä.

Voi olla paree. Mut silti sun soolo oli ihan ok, vaikka bojoja ei herunutkaan.
BigPapa
28.11.2010 13:21:53

J.Hollström: Voi olla paree. Mut silti sun soolo oli ihan ok, vaikka bojoja ei herunutkaan.

Juu, ja kyllä mä basisteja ymmärrän ihan hyvin, niin monen kanssa oon soittanu, että pakostikin on niitten sielunelämä tullut tutuksi.
J.Hollström
28.11.2010 13:23:09
BigPapa: Juu, ja kyllä mä basisteja ymmärrän ihan hyvin, niin monen kanssa oon soittanu, että pakostikin on niitten sielunelämä tullut tutuksi.

Mä en taas ymmärrä kitaristeja ollenkaan. Suurin osa on täysiä mulkkuja ja narsisteja.
BigPapa
28.11.2010 13:24:26

J.Hollström: Mä en taas ymmärrä kitaristeja ollenkaan. Suurin osa on täysiä mulkkuja ja narsisteja.

Just tota mä tarkotin basistin sielunelämällä.
blues guitar
28.11.2010 13:27:58

J.Hollström: Mä en taas ymmärrä kitaristeja ollenkaan. Suurin osa on täysiä mulkkuja ja narsisteja.

Mut oothan sä itekkii myös kitaristi ja vieläpä hemmetin hyvä sellainen.
Odottelen vielä vastausta tohon aikaisempaan kysymykseeni.
J.Hollström
28.11.2010 13:29:12 (muokattu 28.11.2010 13:32:25)
BigPapa: Just tota mä tarkotin basistin sielunelämällä.

Mut ohan se nyt selkee että kun joka biisiin pitää päästä aina sitä sooloa vinguttamaan, että jotain narsistin vikaa pitää ollakin. Ihmisinä nää kitaristit tahtoo vaan olla joskus aika hankalia.
J.Hollström
28.11.2010 13:31:25
blues guitar: Mut oothan sä itekkii myös kitaristi ja vieläpä hemmetin hyvä sellainen.
Odottelen vielä vastausta tohon aikaisempaan kysymykseeni.

Bassoa mä pändeissä soitan. Kitaraa vaan täällä, muiden harmiksi.

Nimimerkki vaihtui siksi että lähes kaikki urpoimmat jorma68:t käyttää jotain peitenimee. Musta on selkeempää olla omalla nimellä, joskin hankalaa kun on tämmönen paska nimi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)