BanZai88 26.11.2010 19:07:59 | |
---|
Bacchus: Jos Edgelle ei jostain syystä löydykään käyttöä teikäläisellä, niin ota yhteyttä. Mitä nyt näin parin tunnin testauksen perusteella voi sanoa, niin meni ykköseksi omalla listalla :) Tuosta en kyllä ole ihan hetkeen luopumassa, sitä ennen lähtee 6 muuta virppaa myyntiin jos pakko olisi :) |
Bacchus 26.11.2010 21:44:29 | |
---|
BanZai88: Mitä nyt näin parin tunnin testauksen perusteella voi sanoa, niin meni ykköseksi omalla listalla :) Tuosta en kyllä ole ihan hetkeen luopumassa, sitä ennen lähtee 6 muuta virppaa myyntiin jos pakko olisi :) Lähtee se vielä sieltä. Bändi haukkuu liian kovaääniseksi ja hankit siihen milleniumin super glx birch deluxe-virpan tilalle.;) Ei vais, nauti rauhassa mahtihankinnasta! When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Muovinen 26.11.2010 22:53:46 | |
---|
RUMPUKENGÄT! Adidas Skate mustakeltaset. On hyvät :D PS: ois tuo 14"x6" DW edge kyllä nannaa... kauan jo kuumotellu vähä syvempää snarea. |
BanZai88 27.11.2010 00:22:06 | |
---|
Bacchus: Lähtee se vielä sieltä. Bändi haukkuu liian kovaääniseksi ja hankit siihen milleniumin super glx birch deluxe-virpan tilalle.;) Ei vais, nauti rauhassa mahtihankinnasta! Täänks. Dynamiikka tosta vehkeestä kyllä löytyy :) Katellaa mitä bändikaverit tuumaa! |
Speedy 27.11.2010 00:51:36 | |
---|
Muovinen: PS: ois tuo 14"x6" DW edge kyllä nannaa... kauan jo kuumotellu vähä syvempää snarea. Mikäs viritys tuo edge oikein on kun kaikki sitä hehkuttaa? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Bacchus 27.11.2010 11:34:58 (muokattu 27.11.2010 11:46:23) | |
---|
Muovinen: RUMPUKENGÄT! Adidas Skate mustakeltaset. On hyvät :D Hoo, noillahan lähtee. Eipä ole muuten koskaan tullut kengillä soiteltua, siis tosissaan, mutta jotain ohutpohjaisia pläägiä olis mielenkiintoista testata. Kenelläkään hajua, missä kengissä on olemattomimmat pohjat? EDIT: "Naislaulaja - Naislaulut" Hoho, tämä revähdyt. Mielenkiintoista musaa. Kuunnellaanhan. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Lucky 7 27.11.2010 16:31:59 | |
---|
Olemattomista en tiä, mut conversen allstarit on hyvät. TÄ? |
Velli 27.11.2010 17:51:19 (muokattu 27.11.2010 17:51:35) | |
---|
Speedy: Mikäs viritys tuo edge oikein on kun kaikki sitä hehkuttaa? Kyseessä siis DW:n EDGE-malli. Virvelin molemmissa reunoissa (ylä- ja alapuolella) on messinkisiivut ja keskellä vaahterasiivu. Todella hyvä virveli, mutta en oikein ymmärrä tätä yletöntä hehkutusta. Ei se mun mielestä ole sen parempi kuin muutkaan huippuvirvelit. |
markkuliini 27.11.2010 20:07:49 | |
---|
Velli: Kyseessä siis DW:n EDGE-malli. Virvelin molemmissa reunoissa (ylä- ja alapuolella) on messinkisiivut ja keskellä vaahterasiivu. Todella hyvä virveli, mutta en oikein ymmärrä tätä yletöntä hehkutusta. Ei se mun mielestä ole sen parempi kuin muutkaan huippuvirvelit. Mulle se on paljastanut erinomaisuutensa keikoilla ja äänitettäessä, eli mikit tykkää siitä erityisesti. Mä kuvailisin sitä loudness eq:tetuksi terminator-tömähtäjäksi. :D Ja siinä on ihan omanlainen soundi, ei se oo ollenkaan verrattavissa muihin. Huonoissa huoneissa se voi kuulostaa liian raa'alta, mutta etenkin isoilla lavoilla toimii yleensä ihan kympillä. Ja sit se reagoi tosi hienosti pieneen demppiin, sen saa tosi ringaavasta kiinteään 1/4 moongelillä. Muutaman tunnin päästä Himos-areenalla pääsee taas jyskäämään sillä. Soundchekissä se oli ihan parhautta. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Muovinen 27.11.2010 21:16:54 | |
---|
Lucky 7: Olemattomista en tiä, mut conversen allstarit on hyvät. Noi jäi kaupassa testaamatta. Adidas tuntui jalkaan heti sen verran tukevalta ja pohjakin oli sopivan olematon, että tein kaupat siltä istumalta. Kokeilemani Vansit ei toiminu yhtään, lättänät pohjat ja löysä yleisfiilis. Vois kai joskus kokeilla että miten onnistuu soitot sukat jalassa ja siis iliman kenkiä :P |
Velli 27.11.2010 23:48:39 | |
---|
markkuliini: Mulle se on paljastanut erinomaisuutensa keikoilla ja äänitettäessä, eli mikit tykkää siitä erityisesti. Mä kuvailisin sitä loudness eq:tetuksi terminator-tömähtäjäksi. :D Ja siinä on ihan omanlainen soundi, ei se oo ollenkaan verrattavissa muihin. Jep, todella hieno ja uniikin kuuloinen soitin se on, siitä ei pääse mihinkään. Mutta on olemassa myös muita yhtä hienon ja uniikin kuuloisia virveleitä. Miksi juuri Edgeä on nyt viime aikoina alettu nostaa muusikoiden.netissä erityisjalustalle? |
Kailis 28.11.2010 01:35:25 | |
---|
Soundchekissä se oli ihan parhautta. Siis äänimies kehui vai oliko monitorissa cool soundi? |
Vieno 28.11.2010 10:03:45 | |
---|
Mää komppaan Edgeläisiä! Ja ei mun mielestä siinä NIIN älyttömän iso ääni ole.. Aivan vaan parhautta ;) Koko on 6x14 ja loimu vaahteraa.. Ja Vellille: En kerennyt tulla testaan ja malttanut mieltä.. Mun uusin hankinta on reilut 4kg ja 51 senttiä pitkä ja siitä lähtee iso saundi! |
Vieno: Mun uusin hankinta on reilut 4kg ja 51 senttiä pitkä ja siitä lähtee iso saundi! Joo, mulla on ollut noita kaksi, mutta ääni aika kireä... sittemmin siirtynyt isompiin. (onnea :) ) Istanbul Agop 16" dark on tulossa, jännä kokeilla että sopiiko K darkkien kanssa. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Velli 28.11.2010 11:44:59 | |
---|
Vieno: Mää komppaan Edgeläisiä! Ja ei mun mielestä siinä NIIN älyttömän iso ääni ole.. Aivan vaan parhautta ;) Koko on 6x14 ja loimu vaahteraa.. Ja Vellille: En kerennyt tulla testaan ja malttanut mieltä.. Mun uusin hankinta on reilut 4kg ja 51 senttiä pitkä ja siitä lähtee iso saundi! Oolrait, ei muuta kuin onnea uusille. Pääasia että soundit miellyttää :). |
markkuliini 28.11.2010 17:56:03 (muokattu 28.11.2010 18:08:51) | |
---|
Kailis: Siis äänimies kehui vai oliko monitorissa cool soundi? Omaan korvaan ilmateitse oli erityisnannaa plus se yhdistettynä saliäänen massiivisuuteen pisti hymyilyttämään. Edit: snarea monitoriin? Ei mulla koskaan, onko muilla? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 28.11.2010 18:05:40 | |
---|
Velli: Jep, todella hieno ja uniikin kuuloinen soitin se on, siitä ei pääse mihinkään. Mutta on olemassa myös muita yhtä hienon ja uniikin kuuloisia virveleitä. Miksi juuri Edgeä on nyt viime aikoina alettu nostaa muusikoiden.netissä erityisjalustalle? Koska jengi on hankkinut niitä hiljattain ja tykännyt? Mut koetetaan kehua muitakin välillä niin ei mene liian yksipuoliseksi eikä harmita muita. ;P Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Krisse82 28.11.2010 18:18:23 | |
---|
markkuliini: Omaan korvaan ilmateitse oli erityisnannaa plus se yhdistettynä saliäänen massiivisuuteen pisti hymyilyttämään. Edit: snarea monitoriin? Ei mulla koskaan, onko muilla? Basaria äärimmäisessä hädässä korvaan, muuten en monitorointia rumpujen osalta tahdo tai ymmärrä haluta. Mielestäni settibalanssi pysyy paremmin hanskassa tällätavoin. Absoluuttisesti koskee vain toki itseäni... Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
hollmi-5 28.11.2010 18:42:10 | |
---|
markkuliini: Omaan korvaan ilmateitse oli erityisnannaa plus se yhdistettynä saliäänen massiivisuuteen pisti hymyilyttämään. Edit: snarea monitoriin? Ei mulla koskaan, onko muilla? Ei. Ei edes muut soittajat pyydä virveliä monitoriin. Jos lava on leveä, niin pyytävät monitoriin rummuista ehkä bassorumpua. Minulla ei useimmiten edes ole monitoria. En halua. Olen oppinut kuuntelemaan muita ja laulamaan stemmat tulpat päässä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 28.11.2010 18:44:11 | |
---|
markkuliini: Koska jengi on hankkinut niitä hiljattain ja tykännyt? Mut koetetaan kehua muitakin välillä niin ei mene liian yksipuoliseksi eikä harmita muita. ;P Ei ole Edgeä vieläkään... Jokohan kohta sellainen löytyy. Minulle 6" syvä, musta kromatuilla hiluilla! Soundit, piuhat ja kajarit. |