Aihe: Musaporssin Jackson custom
1
Da Make
22.03.2004 20:43:37 (muokattu 22.03.2004 21:26:11)
http://www.musaporssi.fi/ftp/images/20576.gif
Tuohan ei kovan hintanen ole USA customiksi?
Olisi työkalun näköinen kitara.. Mikin vaan vaihtaisi.

Jos se on "kustom" eli joku on tökännyt kinkki kitaraan straton kaulan. "Jackson" Mikki ei viittaa laatuun.

ed: Jätä vika lause huomiomatta...
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
J.Tervo
22.03.2004 21:20:58
"Jackson" Mikki ei viittaa laatuun.

Ei tod. pidä paikkaansa, monissa etenkin vanhemmissa Jacksonin customeissa on Jenkeissä(!) tehdyt jaskan omat mikit, nykyään ulkonäöltä samantyylisiä näkee vain japsimalleissa..
Myynnissä: B.C.Rich Warlock ja Mesa Boogie Triple Rectifier
Da Make
22.03.2004 21:25:18
Ei todellakaan pidä paikkaansa...

Pahoittelen kömmähdystäni.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
lukeman
22.03.2004 21:28:28
Jos olisi customshop kitara, eiköhän se tuohon hintaan ois jo mennyt, vaikka ruma onkin,(saattaa olla ehkä Ontariossa valmistettu). Ja tuossa lafkassa tuotteet on ylihinnoiteltuja, ei ehkä kaikki. Ihan ystävällisiä myyjiä kuitenkin. :)
J.Tervo
22.03.2004 22:53:29
Pahoittelen kömmähdystäni.

Sekaantuuhan noissa.. :) Oletteko muuten yrittäneet vertailla kitaran sarjanumeroa Jacksonin sivujen sn-luetteloihin?
Myynnissä: B.C.Rich Warlock ja Mesa Boogie Triple Rectifier
lukeman
23.03.2004 00:11:43
Sekaantuuhan noissa.. :) Oletteko muuten yrittäneet vertailla kitaran sarjanumeroa Jacksonin sivujen sn-luetteloihin?

Itsellä oli joskus joku 80-luvun "customi". Vertasin sarjanumeroa, jonka mukaan oli Ontariossa valmistettu, vaikka "kaulalevyssä" lukikin San Dimas. Rislakki sitten musamaailmasta sanoi, että ne levyt on tehty samalla "stanssilla", Ontarion sekä San Dimasin customit, hmm...
g1player
23.03.2004 10:23:15

olen ainakin itse nähnyt useimmissa Jacksoneissa duncanin mikkejä... Omassa edellisessä kepissänikin oli...
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Hanok
23.03.2004 11:08:23
olen ainakin itse nähnyt useimmissa Jacksoneissa duncanin mikkejä... Omassa edellisessä kepissänikin oli...

Uusissa kalliimmissa Jacksoneissa onkin muiden valmistajien, kuten Duncanin mikkejä. Vanhemmista malleista saattaa kuitenkin löytyä hyviäkin mikkejä Jacksonin omalla logolla. Näitä parempia mikkejä on tehty käsittääkseni vielä 90-luvulla, mutta en tarkemmin osaa sanoa mihin asti.
p130
23.03.2004 12:23:11

Nuo nykyiset "Jacksonin mikt" ovat ihan samaa bulkkikamaa mitä löytyy halvimmista Ibanezeista, LTDistä ja muista kaukoidän härpättimistä. Jostakin kumman syystä niihin painetaan Jacksonin logo, vaikka imagon kannalta voisi hyvinkin olla parempi antaa noidenkin olla merkittömiä kuten muilla valmistajilla...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)