hullu_ukko 31.10.2010 21:06:16 | |
---|
So smoothly the wagon glides, it glides past the saloon, fully loaded with the finest meat, on its way to be sold. Oh how I wish I could know what's the source of that meat, but if I had to take a guess, I'd say it's not poultry anyway. The Chink's little helper rides his wagon back and forth across the prairie, picking up every cadaver he can find, hear him holler; Hooray! The little Chinaman gathers wealth by selling his meat, it just tastes so good that you can't live without it, oh boy, you just can't... Ugly ol' gringos, lying dead on the wagon, the time to butcher is now! The Chink raises his cleaver, how awesome is that? Cats, dogs all kinds of four legged critters, the little chink guts them and raves: "Oh, how I love the pop that the thighbone makes when the angle is sawn!" "Where can I find more bodies?", the little Chink wails. When demand exceeds the supply, anything will do, even indians. It was a mistake, a wrong move to make, to mutilate the holy shaman of the highlands. Everyone got sick, the villagers could do nothing but throw up, oh no! The little Chink legged it and was never heard from ever since... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Moe87 21.11.2010 18:03:53 | |
---|
joo....ei tuu kesää... saiskohan mahollisesti jotai vihjeitä, nii pääsis etiä päi? |
hullu_ukko 21.11.2010 18:41:28 | |
---|
FM2000 - Kinukki Nopein pistäköön uutta. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
_kalle 24.11.2010 13:30:59 | |
---|
Juu täs sitte seuraava(:: Let it out, let it out Feel the empty Space So insecure find the words and let it out Staring down, staring down Nothing comes to mind Find the place turn the water into wine But I feel I'm getting nowhere And I'll never see the end So I wither And render myself helpless I give in and everything is clear I breakdown And let the story guide me Turn it on Turn it on Let the feelings flow Close your eyes See the ones you used to know Open up open up Don't struggle to relate Lure it out Help the memory escape Still transparantness consumes me And I feel like giving up |
Lammikkovalas 25.11.2010 16:35:29 | |
---|
_kalle: Juu täs sitte seuraava(:: Let it out, let it out Feel the empty Space So insecure find the words and let it out Staring down, staring down Nothing comes to mind Find the place turn the water into wine But I feel I'm getting nowhere And I'll never see the end So I wither And render myself helpless I give in and everything is clear I breakdown And let the story guide me Turn it on Turn it on Let the feelings flow Close your eyes See the ones you used to know Open up open up Don't struggle to relate Lure it out Help the memory escape Still transparantness consumes me And I feel like giving up Tämähän on tietenkin Dream Theaterin Wither. Meniköhän threadin idea vähän ohi kun et kääntänyt tätä suomeksi? I broke my G-string while fingering a minor. |
_kalle 26.11.2010 20:12:50 | |
---|
Lammikkovalas: Tämähän on tietenkin Dream Theaterin Wither. Meniköhän threadin idea vähän ohi kun et kääntänyt tätä suomeksi? Joo sori huomasin vasta äsken että ne tekstit pitää kääntää... |
Lammikkovalas 26.11.2010 21:50:44 | |
---|
_kalle: Joo sori huomasin vasta äsken että ne tekstit pitää kääntää... Mun puolesta voit kyllä laittaa uudet lyriikat tänne jos haluat. Hauska saada tähänkin threadiin vähän eloa eikä mulla oo mikään pakottava tarve päästä nyt arvuuttelemaan ihmisiltä itse jotain. I broke my G-string while fingering a minor. |
_kalle 26.11.2010 22:05:51 | |
---|
Lammikkovalas: Mun puolesta voit kyllä laittaa uudet lyriikat tänne jos haluat. Hauska saada tähänkin threadiin vähän eloa eikä mulla oo mikään pakottava tarve päästä nyt arvuuttelemaan ihmisiltä itse jotain. Joo täs on sitte uus: Toinen unelma joka ei ikinä toteudu Vain kohteliaisuus surullesi Toinen elämä jonka olen ottanut sinulta Lahja lisätä sinun tuskaasi ja kärsimykseesi Toinen todellisuus johon et voi ikinä uskoa On rampauttanut sinut täysin Kaikki huudot joita olet alkanut kuulla Ansassa mielessäsi, ja ääni on korviahuumaava Anna minun valistaa sinua Tämä on tapa jolla rukoilen Eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Polta minut elävältä, sisältä Elämäni eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Ota kaikki pois Toinen painajainen joka aikoo käydä toteen Julistaa huomista Toinen rakkaus jonka olen ottanut sinulta Kadonnut ajassa, kärsimyksen laidalla Toinen maistiainen pahasta jonka itse kasvatin Tasoittaa sinut täysin Antaa elämän kaikelle jota pelkäät Elää pimeässä, ja maailma on uhkaava Palaa minuun (3x) Käänny minuun Älä jätä minulle ketään Käänny minuun Palaa minuun (2x) Käänny minuun Valu sivuun Palaa minuun (3x) Käänny minuun Älä jätä minulle ketään Käänny minuun Palaa minuun (2x) Sinä laitoit minut kääntymään pois Eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Polta minut elävältä, sisältä Elämäni eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Ota kaikki pois itsestäsi |
_kalle: Joo täs on sitte uus: Toinen unelma joka ei ikinä toteudu Vain kohteliaisuus surullesi Toinen elämä jonka olen ottanut sinulta Lahja lisätä sinun tuskaasi ja kärsimykseesi Toinen todellisuus johon et voi ikinä uskoa On rampauttanut sinut täysin Kaikki huudot joita olet alkanut kuulla Ansassa mielessäsi, ja ääni on korviahuumaava Anna minun valistaa sinua Tämä on tapa jolla rukoilen Eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Polta minut elävältä, sisältä Elämäni eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Ota kaikki pois Toinen painajainen joka aikoo käydä toteen Julistaa huomista Toinen rakkaus jonka olen ottanut sinulta Kadonnut ajassa, kärsimyksen laidalla Toinen maistiainen pahasta jonka itse kasvatin Tasoittaa sinut täysin Antaa elämän kaikelle jota pelkäät Elää pimeässä, ja maailma on uhkaava Palaa minuun (3x) Käänny minuun Älä jätä minulle ketään Käänny minuun Palaa minuun (2x) Käänny minuun Valu sivuun Palaa minuun (3x) Käänny minuun Älä jätä minulle ketään Käänny minuun Palaa minuun (2x) Sinä laitoit minut kääntymään pois Eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Polta minut elävältä, sisältä Elämäni eläminen ei vain ole tarpeeksi kovaa Ota kaikki pois itsestäsi Joo, se on disturbedin prayer |
_kalle 27.11.2010 11:24:14 | |
---|
Moe87: Joo, se on disturbedin prayer Oikeinhan se meni |
Moe87 27.11.2010 12:04:10 | |
---|
Siin ois sit uutta.... Propaganda, brainwashing, strikes once again. The market, the Fatherland, Goverment or the Lord. The weapon can be taken, ilk quit. The history tries, but cannot teach 1. Shall we play peace, like no-one's on the war, not to be like the sheep to not join it. 2. Shall we play peace, not a single soldier, journal picture where mother bury their own child of the war Upper-class less often decomposes in the bunkers. When rich people start wars, so poor in those dies. Why have to defend their property. Step on mine it shout loyalty? 1. 2. 8x Shall we play peace? 1. 2. 6x Shall we play peace? Peace, Peace?! |
Moe87 01.12.2010 18:35:55 | |
---|
vissii menee vaikeeks... no, annetaa vihjeitä: 1. suomalainen vuonna 1998 perustettu bändi 2. bändin nimi sisältää jonkin ihmiselimen. |
potatomoto 01.12.2010 23:24:14 | |
---|
Aivolävistys - leikitäänkö rauhaa? Joo. |
Moe87 02.12.2010 16:24:14 | |
---|
potatomoto: Aivolävistys - leikitäänkö rauhaa? Juuri näin! |
potatomoto 07.12.2010 15:23:51 | |
---|
laittakoot nopein seuraavan, ei tullu mitää mielenkiintosta itelle mieleen. Joo. |
dinghie 09.12.2010 21:12:16 | |
---|
Panokset räjähtävät Välkkyvät valot Palavat tulet Päivä kääntyy yöksi Pää kylmänä Lataus rannassa Laukaiskaa ohjukset Sinulla ei ole mahdollisuutta Ilmavoimilla on etu Räjäyttääkseen teidät kaikki Pian te ymmärrätte Että poltamme maanne Tänä tuomion päivänä suokaa rajallinen kielitaitoni, tulipahan ainakin haastetta. "jos rapakon alla tuhisee nuotio, kummasti rengas löystyy oviaukon ympärillä." -rojekti |
hullu_ukko 12.12.2010 01:06:36 | |
---|
whoresman: Panokset räjähtävät Välkkyvät valot Palavat tulet Päivä kääntyy yöksi Pää kylmänä Lataus rannassa Laukaiskaa ohjukset Sinulla ei ole mahdollisuutta Ilmavoimilla on etu Räjäyttääkseen teidät kaikki Pian te ymmärrätte Että poltamme maanne Tänä tuomion päivänä suokaa rajallinen kielitaitoni, tulipahan ainakin haastetta. Anvil - Bombs Away M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
hullu_ukko 19.12.2010 14:17:05 | |
---|
Ei tule kuittausta, pistän uuden sitten. Ihmisen mieli, ihmisen sielu... Ihmisen heikkous! Rakastan teitä... Rakastan teitä... Taistelkaa! Taistelkaa! Taistelkaa! Taistelkaa! Ei... Ei kukaan... Ei ylpeyttä ensinkään... Näen ympärilläni hävitystä ja olen valmis palamaan! Tartunta on ihollani... Hiljaa nyt, hiljaa nyt... Hiljaa ihminen! Rakastan sinua... Rakastan sinua... Taistele! Taistele! Taistele! Taistele! Ei... Ei kukaan... Ei ylpeyttä ensinkään... Sinä epäonnistut! Olen viettelys... Sinun pelastajasi! Nyt sielusi kuolee... Et jää eloon... Mikään ei koskaan jää eloon... Täyttäen tyhjiön tyhjyydellä... Nouskaa kuulemaan tuomio... Saatana ryöstää sinut mukaansa... Viha kumpuaa lähteestään iäti... Näen ympärilläni hävitystä ja olen valmis palamaan! Tartunta on ihollani... Enkä koskaan... En koskaan... Vapahdusta ei ole olemassa... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Punainen_Kukko 20.12.2010 01:15:15 | |
---|
hullu_ukko: Ei tule kuittausta, pistän uuden sitten. Ihmisen mieli, ihmisen sielu... Ihmisen heikkous! Rakastan teitä... Rakastan teitä... Taistelkaa! Taistelkaa! Taistelkaa! Taistelkaa! Ei... Ei kukaan... Ei ylpeyttä ensinkään... Näen ympärilläni hävitystä ja olen valmis palamaan! Tartunta on ihollani... Hiljaa nyt, hiljaa nyt... Hiljaa ihminen! Rakastan sinua... Rakastan sinua... Taistele! Taistele! Taistele! Taistele! Ei... Ei kukaan... Ei ylpeyttä ensinkään... Sinä epäonnistut! Olen viettelys... Sinun pelastajasi! Nyt sielusi kuolee... Et jää eloon... Mikään ei koskaan jää eloon... Täyttäen tyhjiön tyhjyydellä... Nouskaa kuulemaan tuomio... Saatana ryöstää sinut mukaansa... Viha kumpuaa lähteestään iäti... Näen ympärilläni hävitystä ja olen valmis palamaan! Tartunta on ihollani... Enkä koskaan... En koskaan... Vapahdusta ei ole olemassa... Strapping Young Lad - Consequence |
hullu_ukko 20.12.2010 09:24:55 | |
---|
Punainen_Kukko: Strapping Young Lad - Consequence Jöö. Täytettä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |