Mikko: Meidän bändit keikat on tavalla tai toisella lähes aina Spinal Tap-kategoriaan laskettavia. Hoho. Tulee mieleen eräs keikka, minkä jälkeen paikan omistaja totesi, että "Ensi kerrala tuote eneman yleiso!" |
Sir Härö 02.01.2011 03:01:46 (muokattu 02.01.2011 03:03:27) | |
---|
Joskus pari vuotta takaperin soitimme eräässä keskikaljabaarissa doom metallia keski-ikäisille kaljamahoille samalla kun lavan takana olleella screenillä pyöri Suomi-Tanska jääkiekko-ottelu. Keikki oli sikäli ikimuistoinen sillä matkakulujen ja soittopalkkion lisäksi hanatuotteet eivät maksaneet yhtään mitään, eli olivat bändille ilmaisia. Meitä oli kuusi soittajaa. Hanatuotteet oli ilmasia Meitä oli kuusi soittajaa Hanatuotteet Kuusi ilmaista soittajaa Meitä oli hanatuotteet... Voisin kuvitella että kyseisessä baarissa ei ole ikinä mennyt lauantai-illan aikana niin paljoa kaljaa. Yllä olevalla faktalla ei ole mitään tekemistä kirjoittajan mielipiteen kanssa. |
Super-Jari 02.01.2011 11:46:10 | |
---|
Sir Härö, kiitos tarinastasi. Minua jäi kuitenkin vaivaamaan eräs asia tarinassasi. Olivatko hanatuotteet bändillenne ilmaisia? |
Sir Härö 02.01.2011 15:12:34 | |
---|
Vasara: Sir Härö, kiitos tarinastasi. Minua jäi kuitenkin vaivaamaan eräs asia tarinassasi. Olivatko hanatuotteet bändillenne ilmaisia? Kyllä. Ja se mikä minua ihmetyttää... Siis kapakissa oli varmaan 30 asiakaspaikkaa. Kiinnostaa tietää että kuinka ton kokosella kapakilla on varaa tehdä noin paljon persnettoa? Yllä olevalla faktalla ei ole mitään tekemistä kirjoittajan mielipiteen kanssa. |
Antti1 02.01.2011 16:55:03 | |
---|
Sir Härö: Kyllä. Ja se mikä minua ihmetyttää... Siis kapakissa oli varmaan 30 asiakaspaikkaa. Kiinnostaa tietää että kuinka ton kokosella kapakilla on varaa tehdä noin paljon persnettoa? Selkeää rahanpesua kato, keikkakaljoilla hoidetaan hämärähommat ja loppupeleissä te istutte jotain outoa kautta syytetyn pallilla vielä. ;) Mulla oli joitain vuosia sitten samankaltaisia keikkoja useampi. Voi jessus, kun miettii sitä humalatilan määrää. Oltiin tosi ammattimaisia kaikinpuolin, ei enää ikinä... PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Juicefani11 05.01.2011 00:28:04 | |
---|
Ei muuta kummaa ole ikinä tapahtunut, paitsi pari kuukautta sitten kun harjoiteltiin erästä esiintymistä, ja harjoituksia oli yleisö katsomassa, ne *****tin idiootit aloitti soiton kun mulla oli sähkökitara vielä telineessä, kun kesti vähän aikaa päästä lavalle, kun jäi piuhat jalkoihin kiinni. Se oli nöyryyttävää.. Hyvin nöyryyttävää. Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät... |
Burn 18.02.2011 01:01:59 | |
---|
Soitettiin bändin kanssa Nummirockissa Räminälavalla vuonna 2009 ja samoissa kekkereissä soitti mm. Napalm Death sekä Arch Enemy. Oltiin sitten pyörimässä keltanokkina mestoilla kunnes nälkä yllätti soittajat. Jokainen ihasteli omaa ruokapilettiänsä ja itsellä kävi jo mielessä että "ANGELAN KANSSA MENNÄÄM BÄKKÄRILLE VETÄMÄÄN PIHEVIT MIEHEEM" ja astelimme varmin askelin kohti catering-telttaa. Telttaan päästyämme lätkäisimme liput neitokaisen kouraan, mutta Angelaa ei näkynyt. Tyttö tiskin takana hymyili ja sanoi että "joo no...ei nää liput käy täällä, tuolta saatte ruokaa.", sanoi hän ja osoitti sormellaan 100 metrin päässä ollutta tiilirakennusta. Pari minuuttia siitä ja löysimme itsemme syömästä lihakeittoa samassa pöydässä keltaliivisten järkkäreiden kanssa. Palautus maan pinnalle tapahtui suhteellisen rivakasti. "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
Murgo 18.02.2011 06:15:33 | |
---|
Sir Härö: Kyllä. Ja se mikä minua ihmetyttää... Siis kapakissa oli varmaan 30 asiakaspaikkaa. Kiinnostaa tietää että kuinka ton kokosella kapakilla on varaa tehdä noin paljon persnettoa? Eipä kai se kalja tynnyrissä niille paljon ostettaessa maksa litralta eli tuskin kovin monen kympin edestä saitte kitattua, baarikaljassa lienee kate aika muhkea. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
hullu_ukko 18.02.2011 19:01:57 | |
---|
Murgo: Eipä kai se kalja tynnyrissä niille paljon ostettaessa maksa litralta eli tuskin kovin monen kympin edestä saitte kitattua, baarikaljassa lienee kate aika muhkea. Vielä vähemmän baarille maksaa se tiiviste, josta hanaolut yleensä valmistetaan. Kate nousee kiitettävästi, kun laitetaan sekoitussuhteeksi vähemmän tiivistettä ja enemmän vettä. Siksi kai noissa alepubeissa hanatuotteet yleensä ovat mitä ovat. The only emotion Dave Mustaine is capable of is rage. All other apparent emotions are the result of drugs. |
t.t.p 19.02.2011 15:54:59 | |
---|
hullu_ukko: Vielä vähemmän baarille maksaa se tiiviste, josta hanaolut yleensä valmistetaan. Kate nousee kiitettävästi, kun laitetaan sekoitussuhteeksi vähemmän tiivistettä ja enemmän vettä. Siksi kai noissa alepubeissa hanatuotteet yleensä ovat mitä ovat. hanaolutta ei todellakaan valmisteta tiivisteestä vain limpparit. sori ot pisti vaan silmään liikaa. jos aivomme olisivat niin yksinkertaiset, että voisimme ymmärtää niitä. Niin silloin olisimme niin tyhmiä, ettemme kuitenkaan ymmärtäisi. "pasianssimysteerio - Jostein Gaarder" |
Murgo 21.02.2011 07:00:36 | |
---|
t.t.p: hanaolutta ei todellakaan valmisteta tiivisteestä vain limpparit. sori ot pisti vaan silmään liikaa. Näin olen myös käsittänyt että kalja tulee kyllä valmiina tynnyreissä. Litrahinta joka tapauksessa todennäköisesti jokseenkin olematon verrattuna siihen millä se myydään. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
ten 15.05.2011 10:32:55 | |
---|
Jamz: Miten mulla tuli tämä mieleen..?:) http://www.youtube.com/watch?v=W86QbaRiKkQ "Emmä soita tämmösis paikois." :D Nykyään Raninen soittelee suuta tossa paikallisessa pizzeriassa/juottolassa aamusta iltaan. Ihan mukava heppu kyllä sillon kun ei oo liian maistissa. Ja innoissaan kyllä paikallisten nuorten musaharrastuksista. Ei kyllä taas liittyny. Otan takin. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Lökis 01.07.2011 23:05:56 | |
---|
Heps No tää eka on kyllä miksaajan suusta, paikkana evijärvi, hevijärvi. Olivat menneet johonkin paikalliseen ja isännät tokas: "Ootta poijjaat kaukana kotua, tuutte tänne pitkis tukiis ja varmarihousuus". Mut sit omakohtaista. Paikkana kokkola, ykspihlaja ja kuppila vanha kettu. Oltiin liikkeellä oikein kunnon sopparilla. Sähköt, safkat yms. piti olla kondiksessa. No sähköt oli niin ja näin, safkana olleilla makkaraperunoilla olis raksalla käyttöä vasaroina, rumpalilla on melkein ilmarinta keikan kestäneen kylkiluiden väliin tökkimisen takia. Ja tunnuslauseenani käytän illan slogania, " soittakaa tangoa tai tulee tomaatteja". No tää menee enemmän henk.koht. maun piikkiin. V.95, turku ja paikkana Dublin. Keikka kulki helvetin sutjakkaasti ja suchee oli taattu. Koko keikan oli eräs neito luonut sellaisia dingo-hysteriamaisia katseita allekirjoittaneeseen. Ei se mitään, mut meikäläisiä tarvittiin neidon painoon vähintään 2 ja puoli. Keikan jälkeen nimmarin rintaan ja sit jatkokutsusta huolimatta tiukasti yksin lakanoiden väliin säästämään lonkkaluita. Jos olisi siirrytty kouluratsastukseen, olisin ollut rullatuolissa 16 vuotta. |
tepeh 01.07.2011 23:31:46 | |
---|
Lökis: No tää menee enemmän henk.koht. maun piikkiin. V.95, turku ja paikkana Dublin. Keikka kulki helvetin sutjakkaasti ja suchee oli taattu. Koko keikan oli eräs neito luonut sellaisia dingo-hysteriamaisia katseita allekirjoittaneeseen. Ei se mitään, mut meikäläisiä tarvittiin neidon painoon vähintään 2 ja puoli. Keikan jälkeen nimmarin rintaan ja sit jatkokutsusta huolimatta tiukasti yksin lakanoiden väliin säästämään lonkkaluita. Jos olisi siirrytty kouluratsastukseen, olisin ollut rullatuolissa 16 vuotta. Flaksiketjuun nää tämmöset. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Lökis 03.07.2011 23:02:08 | |
---|
No juu, lipsahti kun pääsi vauhtiin...:D |
VaasanTimppa 04.07.2011 10:10:02 | |
---|
Murgo: Eipä kai se kalja tynnyrissä niille paljon ostettaessa maksa litralta eli tuskin kovin monen kympin edestä saitte kitattua, baarikaljassa lienee kate aika muhkea. No ei maksa ei... Sen tynnyrin pantti on enemmän kuin kaljan hinta. |