Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nord huolto
1
Thomas Häggblom
25.11.2010 19:36:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä voisin etsiä suomalaista huoltajaa Nord Lead 2X:lleni?
 
Google ei ainakaan heti antanut mitään tuloksia, tai sitten katsoin huonosti.
 
Nord Leadini tilttaa käynnistäessä eikä suostu toimimaan, missähän saisin sen huolletuksi?
 
www.myspace.com/loistavapolku
baron
26.11.2010 17:06:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Undying Dreams: Mistä voisin etsiä suomalaista huoltajaa Nord Lead 2X:lleni?
 
Google ei ainakaan heti antanut mitään tuloksia, tai sitten katsoin huonosti.
 
Nord Leadini tilttaa käynnistäessä eikä suostu toimimaan, missähän saisin sen huolletuksi?

 
http://www.vantaanmusiikki.fi/shop/huoltohinnasto-a-21.html
Mä löysin Googlella tuollaisen.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
kauhu-köös
26.11.2010 19:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Stage huollossa vahvistinverstas vierulassa.
 
JPQ
27.11.2010 10:31:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: http://www.vantaanmusiikki.fi/shop/huoltohinnasto-a-21.html
Mä löysin Googlella tuollaisen.

 
koskeeko se sitten sähköisiäkin kun aika harva koskee...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
karlos
28.11.2010 21:59:20 (muokattu 28.11.2010 22:04:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä oli Nord Electro huollossa Soundatassa Helsingin Hämeentiellä (Arabianrannassa jos tarkkoja ollaan, Hämeentie on aika pitkä). Hyvä palvelu oli: soitin oli alle kaksi vuotta vanha, ja yhtenä päivänä kun kytkin sen päälle niin sieltä tuli savut ulos. Emolevylle oli tullut oikari ja se oli kärähtänyt. Soundata vaihtoi emolevyn, eikä edes laskuttanut mitään! Ja piano oli siis ihan eri paikasta ostettu.
 
Soundata ymmärtääkseni tuo Nordeja maahan (voin olla väärässä), siksi keksin kysyä sieltä.
 
baron
28.11.2010 22:52:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

karlos: Itsellä oli Nord Electro huollossa Soundatassa Helsingin Hämeentiellä (Arabianrannassa jos tarkkoja ollaan, Hämeentie on aika pitkä). Hyvä palvelu oli: soitin oli alle kaksi vuotta vanha, ja yhtenä päivänä kun kytkin sen päälle niin sieltä tuli savut ulos. Emolevylle oli tullut oikari ja se oli kärähtänyt. Soundata vaihtoi emolevyn, eikä edes laskuttanut mitään! Ja piano oli siis ihan eri paikasta ostettu.
 
Soundata ymmärtääkseni tuo Nordeja maahan (voin olla väärässä), siksi keksin kysyä sieltä.

 
Muuten hyvä homma, oon yhden Nordini ostanutkin sieltä mutta tietääkseni mennyt konkurssiin.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
JPQ
29.11.2010 02:48:41 (muokattu 29.11.2010 02:49:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Muuten hyvä homma, oon yhden Nordini ostanutkin sieltä mutta tietääkseni mennyt konkurssiin.
 
NIin on. ja tuollainen vika on syytä korjata noin jos se oikeasti tyyppi vika tms eli voi tulla vastaan kenelle tahansa ja usein. vähän kuin Juno-Geessä ollut näyttöpulma joak kait hoidettu et olen kuullut väitteen ettei edes koskaan ole ollutkaan suomessa myydissä...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Thomas Häggblom
29.11.2010 19:35:56 (muokattu 29.11.2010 19:36:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Muuten hyvä homma, mutta tietääkseni mennyt konkurssiin.
 
Joo, just tästä syystä en olekaan löytänyt sopivaa huoltopaikkaa :/
 
www.myspace.com/loistavapolku
artha61
29.11.2010 23:14:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Undying Dreams: Mistä voisin etsiä suomalaista huoltajaa Nord Lead 2X:lleni?
 
Google ei ainakaan heti antanut mitään tuloksia, tai sitten katsoin huonosti.
 
Nord Leadini tilttaa käynnistäessä eikä suostu toimimaan, missähän saisin sen huolletuksi?

 
Kysele huoltoa luthman:ilta. En tiedä onko heilä suomessa huoltoa, mutta on ainakin Clavian maahantuoja (ollut viime keväästä lähtien):
http://www.nordkeyboards.com/main.asp?tm=Distributors
 
http://www.intoluthman.fi/
 
Into-Luthman Oy puh +358 207 983540 fax +358 207 983545
Lämmittäjänkatu 4
00810 HELSINKI
 
En allekirjoita - kunhan totean
kauhu-köös
30.11.2010 21:20:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli stage Soundatan huollossa viimeset 2 viikkoa, mutta eivät ongelmaa ehtineet selvittää ja kertoivat vahvistinverstaan olevan tällähetkellä maahantuojan valtuuttama huoltopaikka.
 
kauhu-köös
30.11.2010 21:21:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kauhu-köös: Mulla oli stage Soundatan huollossa viimeset 2 viikkoa, mutta eivät ongelmaa ehtineet selvittää ja kertoivat vahvistinverstaan olevan tällähetkellä maahantuojan valtuuttama huoltopaikka.( Eli IntoLuthmannin)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «