Aihe: Rush
1 2 3 4 5112 113 114 115 116122 123 124 125 126
Linda
26.11.2010 13:04:10
Lähden tammikuussa Skotlantiin vaihtoon, ja kappas, sain etukäteisjoululahjaksi lipun Glasgow'n keikalle. Onpahan jotain, mikä motivoi jaksamaan läpi lukukauden.
"No, Donny, these men are nihilists. There's nothing to be afraid of." -Walter Sobchak
Flash
26.11.2010 13:12:17

Linda: Lähden tammikuussa Skotlantiin vaihtoon, ja kappas, sain etukäteisjoululahjaksi lipun Glasgow'n keikalle. Onpahan jotain, mikä motivoi jaksamaan läpi lukukauden.

Näin Rushin 2004 Glasgowssa. Se paikallinen keikkamesta on kyllä mainio! Paikallisista sai myös hyvin juttuseuraa, yksin kun oli liikenteessä.
Live Music Is Better!
-Matu-
26.11.2010 13:50:07
Nonih nyt löytyy liput alakatsomoon
http://www.last.fm/user/TursakeX
Lancelot
26.11.2010 15:09:08
Näkeekös sieltä permannolta mitään, kun joka tapauksessa en jaksais kinkeä ihan eturiviin?
molder
26.11.2010 15:55:25 (muokattu 26.11.2010 15:55:53)
tarzan: Kannattaako tuosta huolta kantaa? Fanimyynti on auki perjantaista eteenpäin, eiköhän niitä ole vielä iltapäivällä silloin jäljellä. Paitsi tietysti jos paikan pitää olla just edessä ja kentälle myydään istumapaikkoja, mistä nyt ei voi tietenkään olla varma.

http://www.rushisaband.com/

Tuolla näköjään myös linkki suoraan "Pre-Sale" myyntiin. Kentälle on tilaa. Ei tarvi kirjautua mihkään RUSH-fan clubiin jos ei halua...( kuka ei haluaisi?)

... Rush Time Machine Tour 2011
Choose a tour date: Show DetailsHide Details
Wed, May 4 _Hartwell Arena _Helsinki, Finland
"The SOUND of VOLUME"
kamukameli1
26.11.2010 16:43:10
Niin mistä te ne saitte ne liput? Minulla tuolla rush fan community sivulla lukee no events available tjsp.
molder
26.11.2010 16:49:58 (muokattu 26.11.2010 16:50:17)
kamukameli1: Niin mistä te ne saitte ne liput? Minulla tuolla rush fan community sivulla lukee no events available tjsp.

Niin luki mullakin aamulla, mutta tuolta:

http://www.eventim.fi/cgi-bin/ticke … la&doc=erdetaila&key=520419
"The SOUND of VOLUME"
Lancelot
26.11.2010 16:56:36
Tilasin printtiliput, tilausvahvistus tuli mutta koskas ne tulostettavat liput mahtaa tulla. Kellään kokemusta?
kyseinen
26.11.2010 17:48:54
Lancelot: Tilasin printtiliput, tilausvahvistus tuli mutta koskas ne tulostettavat liput mahtaa tulla. Kellään kokemusta?

Jaa, mulla tuli heti maksun jälkeen (verkkopankkimaksu), avasi PDF:n ruutuun automaattisesti ilman, että edes itse valitsin mitään.
War, come with us home!
mrk
26.11.2010 18:56:16
kyseinen: Jaa, mulla tuli heti maksun jälkeen (verkkopankkimaksu), avasi PDF:n ruutuun automaattisesti ilman, että edes itse valitsin mitään.

Näin juuri, tai sitten sivun alareunassa oli linkki mistä liput saa tulostettua. Lippupisteellä on mukavasti käytössä kahdet eri tunnukset, toiset omiin pienempiin tapahtumiin ja toiset näihin isompiin, joiden myynti menee saksan Eventimin servereiden kautta. Tunnuksilla ei pysty kirjautumaan omaan profiiliin mitään kautta, joten lippuja ei pysty jälkikäteen tulostamaan... yhteyttä maililla asiakaspalveluun niin homman pitäisi selvitä.
"Short On Long Term Goals"
Flash
26.11.2010 19:07:45

mrk: Lippupisteellä on mukavasti käytössä kahdet eri tunnukset, toiset omiin pienempiin tapahtumiin ja toiset näihin isompiin, joiden myynti menee saksan Eventimin servereiden kautta.

Just. Ihmettelinkin lippuja ostaessa, että miksei mun tunnarit yhtäkkiä kelpaakkaan. Aika kökkö systeemi.
Live Music Is Better!
tepeskeli
26.11.2010 19:07:45

Lippu plakkarissa. Otin tällä kertaa kentältä, kun kahdella aikaisemmalla kerralla (Globen '04/Hartwall '07) ollut piippuhyllyllä Geddyn puolella. Vähän toisenlaista perspektiiviä kaipasin.
'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country)
Late__
26.11.2010 20:18:59
Jaahas, kenttäliput ovat näköjään jo loppu, vaikkei myynti ole "virallisesti" alkanutkaan. Olisi varmaan pitänyt aikaisemmin toimia..

Tietääkö muuten kukaan, onko Rushilla aikeita kiertää muuta Eurooppaa vielä kesäkuussa? Siis akselilla Hollanti-Ranska-Espanja-Italia..
Jos tuolle seudulle sattuisi kesäkuussa keikkoja niin lippu olisi hommattava välittömästi, muutenkin kun olen suunnitellut tuota Rushin katsastamista ulkomailla (Suomessa kun yleisö tuppaa olemaan hävettävän hiljaista).
Huojuva_Torni
26.11.2010 21:02:09
Late__: Jaahas, kenttäliput ovat näköjään jo loppu, vaikkei myynti ole "virallisesti" alkanutkaan. Olisi varmaan pitänyt aikaisemmin toimia..

...täh? Vaikea uskoa. Toivottavasti kyseessä oli vain ennakkomyynnin rajoitettu erä. Kavereilla ei lippuja ole vielä laisinkaan ja olisi aika perseestä kaikin puolin jos nämä joutuisivat katsomoon.
kamukameli1
26.11.2010 21:10:06
Jaa mitenköhän ne printtiliput nyt tulostetaan kun ei ole tulostinta himassa, eikä noi eventim-tunnukset kelpaa siellä lippu.fi -osoitteessa?
Creltar
26.11.2010 21:21:17
Huojuva_Torni: ...täh? Vaikea uskoa. Toivottavasti kyseessä oli vain ennakkomyynnin rajoitettu erä. Kavereilla ei lippuja ole vielä laisinkaan ja olisi aika perseestä kaikin puolin jos nämä joutuisivat katsomoon.

Tiketti ainakin näyttää vihreää, joten luulen että vain ennakkomyynnin seisomapaikat myytiin loppuun ja isompi erä tulee silloin tiistaina myyntiin kaikille.
Prog On!
bedlam
26.11.2010 23:23:13

No voi pylly, meinasin tilata päivällä, mutta jätin sitte iltaan... Ja tiistaina reissussa koko päivä, toivottavasti tilaus onnistuu kännykän selaimella...
Timetokill
27.11.2010 08:37:25
bedlam: No voi pylly, meinasin tilata päivällä, mutta jätin sitte iltaan... Ja tiistaina reissussa koko päivä, toivottavasti tilaus onnistuu kännykän selaimella...

Eiköhän noita riitä. Jos pitää paikkansa, että permannolla ei ole tuoleja, niin sehän tarkoittaa isompaa yleisökapasitettia, eli enemmän vapaita lippuja.

Viimeksihän mahtui vain 12.500, kun siellä oli tuolit.
Informaatiokameli
27.11.2010 17:14:37

Creltar: Tiketti ainakin näyttää vihreää, joten luulen että vain ennakkomyynnin seisomapaikat myytiin loppuun ja isompi erä tulee silloin tiistaina myyntiin kaikille.

Toivon itsekin kovasti, että näin on homman laita. Muuten vituttaa ja ankarasti.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)