zaren 21.03.2004 18:54:54 (muokattu 21.03.2004 18:56:13) | |
---|
Oletko ikinä ollut studiossa... Oi sitä johtojen selvittelyä/väärin kytkettyjen juttujen selvittelyn riemua... Vähän ohi aiheesta, mutta kyllä on tullut tutuksi... Sellainen johtomeri on hirveetä selvitellä. Itse duunaaminen studiossa on muuten kyllä mukavaa (mun mielestä). |
Da Make 21.03.2004 19:06:08 (muokattu 21.03.2004 19:07:34) | |
---|
Vähän ohi aiheesta, mutta kyllä on tullut tutuksi... Sellainen johtomeri on hirveetä selvitellä. Itse duunaaminen studiossa on muuten kyllä mukavaa (mun mielestä). Duunaaminen on mukavaa, mutta alku "kikkaillut" eivät niin mukavia... Esim. Joku "Heprealainen" on käynyt tekemässä pätsäyksen tai lavarasioilta tulevat piuhat ovat "merkitty" ja vieläpä "oikein...". En (luultavimmin) ole ainut kellä on näitä kokemuksia... Viimeksi meinasi Behku lentää seinään, kun ei löytynyt erillistä PFL voimakkuuden säätöä... Aina kun laittoi PFL solon päälle niin meinasi korvat räjähtää... |
CrazyGuitarist 21.03.2004 20:52:32 | |
---|
Käyn kusella ja pesen kädet, jonka jälkeen koitan saada kirotun piuhani toimimaan. |
Ihme rituaaleja muuten on kertynyt vuosien mittaan....se tupakka on aika pakollinen roikkua suupielessä....huomasin tossa jokunen aika sitten että otelauta käteni pikkurilli kipeytyi helvetisti vaikka reenaan paljon ja venyttelen sormia yms yms. Eipä sitten voinu pariin viikkoon edes soittaa kun se oli niin saatanan kipee....kaveri kehu että se oli viinan puutetta.... |
ten 22.03.2004 23:25:41 | |
---|
Otan kitaran laukusta ja rupeen soittelemaan jotan päätöntä riffittelyä ja väliin vetelen pinch harmoniceja. Sitte jotain kivoja sointukulkuja ja improilua rumpalin kanssa. Sit soitellaan oikeita biisejä. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
C3PO 23.03.2004 11:45:44 | |
---|
Ennen keikkaa pari olutta, kitara kaulaan ja perinteistä soittelua, juuri ennen lavalle menoa vielä jotain sormien venyttelyä. Siitä se sitten lähtee. Treeneissä vaan kitara kaulaan ja menoksi. "Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa" |
Kore 23.03.2004 18:09:39 | |
---|
Jostakin syystä on pakko aina soittaa C-duuri. Aina aluksi. Sama juttu :) Tätä ennen yleensä pesen kädet. Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys. |
PekKampela 23.03.2004 18:37:10 (muokattu 23.03.2004 21:33:19) | |
---|
Usein pitää käydä paniikkipaskalla. EDIT: Hups...tämä ei ollutkaan ennen keikkaa. Noh, kädet yritän muistaa pestä. Juon kenties jotain. Yleensä sen kitaran ottaa niin spontaanisti kouraan, että siinä mitään ajattele. |
drlecter 23.03.2004 18:56:06 | |
---|
Putsaan kielet ennen ja jälkeen soiton. http://koti.mbnet.fi/corrupte/index.html |
sterbo 23.03.2004 21:33:05 | |
---|
Kielien putsaus, sormien venyttely ja masturbaatio. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
meekz 23.03.2004 21:48:10 | |
---|
mä ainakin lausun Herran rukouksen ja heti perään "o Satan that art in hell" sen jälkeen juoksen talon ympäri kolme kertaa takaperin kaljapullo päänpäällä. --takas himaa ja kitara käsiin ja lentää semmost riffii ettei uskois |
Locrian 24.03.2004 09:54:02 | |
---|
Mulla on ihme tapa vääntää tone ja volume nolliin kitarasta ennenkun otan sen käteen.Vaikka soittelisin himassa ilman styrkkaa.Sitten avoin G viren tsekkaamiseksi.Mahdollinen viritys.Uus G ja siitä joku blues-lickki oktaavin ylempää.Käsiä pesen ku muistan. Lopetus on kans aina sama.Putsaan kaulan selkäpuolen,kielet,tallan ja mikit liinalla.Vetelen samalla spaddua ja lauleskelen biisejä joita just treenattiin. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Butcheri 24.03.2004 10:04:49 | |
---|
Kuuntelen jonkun soitannollisesti kovan piisin ja vääntelen ja naksauttelen sormia. Sitten kiroan sormieni lyhyyttä, soittotaidottomuuttani ja paskoja kamojani. Sitten soitan metallican onen intron ja tiluttelen. Päivä ilman m.nettiä on teeskentelyä |
PJS 24.03.2004 13:46:15 | |
---|
Aluksi mietin että nyt opettelen jotain haastavaa että voin elvistellä muille...sitten hylkään ajatuksen liian rasittavana... Sitten alan etsiskellä plektroja joita siis lojuu jokapuolella, samaan syssyyn suljen ovia ettei muu kotiväki häiriinny... Sitte pistän skebakon kiini vahvariin, tsekkaan et wahissa on paristo ja pistän strykkarin päälle.. Sit mä käyn pesees kädet... Sit mä teen sen oleellisimman, eli pistän cowboy hatun ja arskat päähän et pääsee soolokitaristifiiliksiin... Sit kaivan biisivihkoni esiin ja alan säätäämään. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
lapio 26.03.2004 12:34:46 | |
---|
Pesen kädet ja rasautan sormia oikein coolisti ja sitten rokataan. "BANZAI!!!"
-Juha Mieto |
mab_ 26.03.2004 12:51:15 | |
---|
Jostain on tullut kumman kieroutunut tapa leikata/pureskella kynnet sopivan pituisiksi ennen soittamaan alkamista.. Tiedä sitten mistä. Ja johtohässäköiden selvittäminen ja kadonneiden plekujen metsästys alkaa kyllä muistuttaa jo rituaalia kun sitä joutuu tehdä aina.. Mihin ihmeeseen ne oikeen häviää? |
Torniojaws 26.03.2004 13:00:20 | |
---|
Viritys, jonka jälkeen 30 min jazzprogeblackmetalblues-jammailua. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
zaren 27.03.2004 22:46:23 (muokattu 27.03.2004 22:46:55) | |
---|
plekujen metsästys alkaa kyllä muistuttaa jo rituaalia kun sitä joutuu tehdä aina.. Mihin ihmeeseen ne oikeen häviää? Mä alan olla vakaasti sitä mieltä omien kokemuksien perusteella, että bändikämpän lattia nielee mun plekuja... |
LassiÖ 25.04.2004 13:35:51 | |
---|
yleensä soitan aina mama saidin alkuriffin |
Piirakka 25.04.2004 19:28:21 | |
---|
Pesen kädet.. "I play stratocasters because no one good has ever played one!" |