Aihe: Mikä 2x12?
1 2
Mandarax
26.11.2010 13:31:23
Mr. Speed: Itelläni ei oo kovin hyvät kokemukset ENGL pöntöistä. Oma 412 Std oli aika pieruisa kaveri. Orankit on KUULEMMA aika pöriseviä myös. Jos on tarkotus saada tiukalla alapäällä oleva kaappi, niin 212 FatBottom kannattaa tsekata.

Mulla on myös ollut tuo 412 Standard ja hiukka kumisevantunkkanenhan se oli - ei sinänsä, ihan ok peli siltikin, enkä mä sitä kovassakaan menossa saanut pieremään... Mutta kyllä tuo 212 Pro-versio Engliltä on aivan eri maata, kannattaa tutustua. Itelläni nykyään Englin 412 XXL ja se on jykevyydessään samaa sukua tuon 212:n kanssa.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Mr. Speed
26.11.2010 13:31:49
Antti1: Tietänet kuitenkin sen, ettei kaikki laitteet vaan toimi yhtä hienosti kaiken kanssa. Mä en oo ite testannut, mutta on tullut sama kommentti useammankin Diezel-friikin näppikseltä vastaan.

Juu, tiedän kyllä. Tosin.. Itselläni on tuo kaappi toiminut loistavasti sekä Einsteinin että Ultra Leadin kanssa. Kyseiset nupit on kuitenkin aika erilaisia soundillisesti.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Shredator
26.11.2010 13:34:44

Jinxed:
Kuitenkin kaipaisin ehkä jotain vähän.. bassovoittoisemman, tuhdimman, tummemman kuuloista kaappia. Mikä 212 sopisi tuohon kuvaukseen?

Komppaan Rectifierin 2x12 -kaappia. Laatu on parasta a-ryhmää, soundi on todellakin tuhti ja "syvä". Kuitenkin todella tiukka. Toriltahan noita saa aika halvalla.

Kiinnostaa itseäkin tuo Fryetten 2x12. Minkälaiset nuo P50-elementit ovat?
Nomen est omen.
JTamminen
26.11.2010 14:51:51
Lainaan nyt ketjua, kun elementeistä on puhe...

Olen hankkimassa nyt budjettihintaan uutta kamaa, ja Thunderi tuli jo ostettua, mutta kaappia en vielä varmaksi löynyt. Kuitenkin vahvimmalla ehdokkaalla on G12-75T elementit, jotka totesin ihan kelvollisiksi verratessani niitä aiemmin V30:iin. Ovathan ne toki täysin erilaiset, mutta lähinnä jäin miettimään, että saako nuista G12-75T:stä sittenkään sitä middleä tarpeeksi ulos, eli pitääkö sittenkin hommata suoraan V30-kaappi.

Siis saako Englin Thunderilla vähintäänkin yhtä paljon middlejä ulos G12-75T:llä vääntelemällä middlejä ylemmäs kuin V30:llä (EQ kello 12 kaikilta osin tapauksessa V30)?

Mielipiteitä jos löytyisi (tai saahan faktaakin pöytään latoa).
Ihmissyöjä
26.11.2010 15:53:51
Nyt saisi Vaderin 212-kaapin ym. alehintaan. Toimii ainakin Powerballin kanssa paremmin kuin hyvin.

http://www.emperionguitars.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)